Beantwoord

TV storing (defect isra)

  • 17 August 2019
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

Goedendag,
Eerder deze week is een monteur van jullie langs geweest. Hij heeft een probleem met mijn is/ra geconstateerd.
Nu is vandaag iemand van KPN langs geweest, die aan mijn kabels heeft lopen kloten.
Ik had wegvallende diensten, maar het werkte.
Nu de monteur weg is, werkt er helemaal niks meer.
Nu is dat nog niet zo zeer een probleem, want het moet gwn opgelost worden wat niet in 1 dag is gebeurt.
Wat ik wel zeer vervelende vindt, is dat ik NIET via de TV Anywhere App mijn extra zenders kan bekijken.
Het is simpelweg BELACHELIJK dat ik mijn zenders waar ik flink voor betaal NIET kan terugzien in de app.
Hierdoor mis ik simpelweg de eredivisie wedstrijden.
IK EIS DAT HIER PER DIRECT EEN OPLOSSING VOOR WORDT AANGELEVERD. Telefonisch zijn jullie NIET bereikbaar en andere snelle direct contact wegen zijn er niet.

Ik verwacht vandaag een bericht terug, jullie nalatigheid ben ik ondertussen zat. Dit probleem had allang opgelost kunnen zijn als de medewerkers naar mijn signalen hadden geluisterd. Dit heb ik voorspeld en niemand luisterd. Jullie hebben een belachelijk slechte service. BELACHELIJK
icon

Beste antwoord door Cristien 17 August 2019, 17:47

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Goedemiddag @JordyWillems

Dit is een klant helpt klant community met ondersteuning van het webcare team.
Ze reageren meestal (mits niet te druk) binnen 24/48 uur.
hou er wel rekening mee dat het nu weekend is, dan kan het iets langer duren.

Vervelend dat het niet goed werkt gelukkig kan je met de Fox sport GO app de eredivisie wedstrijden bekijken. Mits het in je pakket zit.

je kan er Hier meer over lezen en de juiste app downloaden
Groetjes.
Reputatie 7
Hi @JordyWillems, ik heb meteen met je meegekeken en zo te zien heeft de monteur vastgesteld dat er problemen zijn met het aansluitpunt. We hebben KPN ingeschakeld om dit zo snel mogelijk te herstellen, Het klopt dat niet alle zender beschikbaar zijn via TV Anywhere, het complete zenderoverzicht vind je op onze website. Maak je gebruik van een extra Fox Sports pakket? Geen zorgen, dan hoef je geen enkele wedstrijd te missen via de Fox Sports Go app zoals @CrisTien al aangeeft!

Reageer