Eerder deze week is een monteur van jullie langs geweest. Hij heeft een probleem met mijn is/ra geconstateerd.
Nu is vandaag iemand van KPN langs geweest, die aan mijn kabels heeft lopen kloten.
Ik had wegvallende diensten, maar het werkte.
Nu de monteur weg is, werkt er helemaal niks meer.
Nu is dat nog niet zo zeer een probleem, want het moet gwn opgelost worden wat niet in 1 dag is gebeurt.
Wat ik wel zeer vervelende vindt, is dat ik NIET via de TV Anywhere App mijn extra zenders kan bekijken.
Het is simpelweg BELACHELIJK dat ik mijn zenders waar ik flink voor betaal NIET kan terugzien in de app.
Hierdoor mis ik simpelweg de eredivisie wedstrijden.
IK EIS DAT HIER PER DIRECT EEN OPLOSSING VOOR WORDT AANGELEVERD. Telefonisch zijn jullie NIET bereikbaar en andere snelle direct contact wegen zijn er niet.
Ik verwacht vandaag een bericht terug, jullie nalatigheid ben ik ondertussen zat. Dit probleem had allang opgelost kunnen zijn als de medewerkers naar mijn signalen hadden geluisterd. Dit heb ik voorspeld en niemand luisterd. Jullie hebben een belachelijk slechte service. BELACHELIJK
Beste antwoord door Cristien
Bekijk origineel