Beantwoord

Tv storing Hoofddorp?

  • 19 November 2018
  • 1 reactie
  • 413 Bekeken

Gisteravond was er een tv storing . Deze was nergens op internet terug te vinden. Vandaag bevestigde een medewerkster in de t-mobile shop in Hoofddorp dat dit idd het geval was.
Vanavond was de storing er weer tussen 18.45 en 19.30. Nu lijkt het beeld weer gestabiliseerd .
Waar ligt dit aan? Als klant mag je toch verwachten dat alles werkt en zo niet, dat er melding van wordt gemaakt.
Terwijl ik dit type zie ik weer storing in het beeld verschijnen .
icon

Beste antwoord door Edwin_H 25 November 2018, 00:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Hallo @Mevrouw A

Als klant mag je zeker verwachten dat alles goed werkt. En als dat niet zo is dan doen wij ons best om dat ook weer werkend te krijgen.

Gelukkig zien we geen storingen terug in ons netwerk, maar het kan ook zijn dat er iets met jouw verbinding of TV Box aan de hand is.

Ik adviseer je als eerste om deze stappen te volgen: https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/geen-of-slechte-verbinding/

Mochten deze stappen niet helpen, neem dan contact op met ons. Dat mag hier, maar mag ook via Facebook of Twitter in een privébericht aan Sander. Stuur in dat privébericht gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bank mee, dan kunnen we jou direct goed helpen.

Reageer