Beantwoord

TV-storingen bij T-Mobile Thuis

  • 8 August 2018
  • 3 reacties
  • 427 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Al 5 maanden zijn er bijna dagelijks storingen, zenders die er gewoon niet te bekijken zijn. Of ze verdwijnen helemaal zo als MOTORSPORT TV sinds 03-08-2018.
Telfoort maakt reclame met de storingen bij T-Mobile.
Ik vraag 50% korting voor de 15 maanden die ik bij T-Mobile ben en dat zal iedereen moeten doen.
Waar blijft de Consumentenbond, de Ombudsman of het TV-programma Radar om ons te beschermen tegen deze bedrog en uitbuiting.
Goed dat T-Mobile niet het water levert of stroom en gas, dan zouden de klanten elke dag uren zonder water zitten of in de winter lekker zonder verwarming zijn.
Hoe kan dit? Dat is de vraag, is er controle van de overheid aan wie ze de rechten en licenties geven?
icon

Beste antwoord door Sterre 8 August 2018, 17:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi Nena,

Ik help je graag om jouw melding op te lossen. Ik zie je graag als tevreden klant, daar wil ik dan ook alles aan doen! Ik zie dat je in januari een nieuwe TV Box hebt gekregen, werkt deze goed? Wat bedoel je met "zenders die niet te bekijken zijn"? Ik geef je graag duidelijkheid.

Het klopt dat Motorsport TV sinds 3 augustus 2018 niet meer beschikbaar is via het basispakket. Dat neemt niet weg dat je hier niet meer van kunt genieten. Verdwenen is deze zender namelijk niet. Motorsport TV is beschikbaar in ons themapakket 'Infotainment'.

Ik hoor graag je antwoorden op mijn vraag. Mocht ik je kunnen helpen met het themapakket, hoor ik dat ook graag van je!
Hoi Sterre
1- de oude Box was noch Ok ik heb de nieuwe weer teruggestuurd
2- er is al een jaar lang zo dat je verschillende zenders niet kan bekijken met de melding "ERROR", en
dat is meestal als mensen thuis zijn of anders gezegd als er meer de Tv bekeken word, laat in de middag, in de avond uren en in de weekend of als er meerdere grotere sport evenementen op de TV zijn. En dat kan alleen door overbelasting, omdat T_MOBILE niet de technologie heeft die dat verwerken kan. Sterre dat kan je ook lezen op de site van TELFOORT, dus doe niet zo onwetend, en als dat ik alleen deze problemen heb!!!
3- Ik betaal al voor de extra pakket waar de Motorsport TV was, ik denk iets van 10 euro extra.
Het is fijn dat je mee wil helpen maar dat kan niet met valse info's en het verbergen van de werkelijkheid.
Als dat het niet genoeg is om zo veel euro's voor zo een slechte dienst te betalen, moet ik elke keer naar smoesjes en leugens luisteren, en ik ben al ziek van al die klachten die wee via de telefoon in de laatste 15 manden... dertigtal bellen en altijd alleen maar smoesjes en niemand die verantwoording neemt/heeft.
En nu zeg ik als ik geen tevredenstellend antwoord krijg met een verontschuldiging, en compensatie voor al deze problemen plus voor het niet leveren van dat waarvoor ik betaal ga ik de hulp inschakelen van de
Consumentenbond, de Ombudsman, en TV programma's zo als RADAR of...
PS ik heb met mijn mobile telefoon opnames gemaakt van de "ERROR" meldingen, en er zijn er zo veel dat ik makkelijk tot mijn recht zal komen als het moet, en misschien is het ook nodig om deze bedrog in het daglicht te brengen. Was ik niet 83 jaar oud hat ik het ook al gedaan.
Sterre je moet het niet persoonlijk nemen dit is puur gericht aan de directie van T-MOBILE, en hoen dubieuze methoden.
MVG Nedeljka Klisuric
Reputatie 7
Badge +4
Hoi Nena,

Wat een hoop frustratie. Het is zeker niet tof als een dienst niet goed werkt. Echter kan dat bij iedere provider voor komen. Ook bij Telfort. Haalt niet weg dat het gewoon opgelost moet worden. Wie weet kan ik je als medeklant ook nog wat op weg helpen, want volgens mij is de belangrijkste prioriteit om jouw diensten weer goed werkend te krijgen. Heb wel wat vragen voor je.

  • Wat voor aansluiting heb je? ADSL of Glasvezel? Wat is daarbij de maximale snelheid?
  • Heb je de storing als er meerdere TV's tegelijk aan staan of ook als je 1 TV aan hebt staan?
  • Goed dat je al resets hebt uitgevoerd. Zowel op de box als op het modem?
  • Heb je de kabels al eens vervangen voor nieuwe of andere kabels?
  • Is de TV box aangesloten via een kabel of op een andere wijze? Bijvoorbeeld via Powerline adapters.
  • Werkt internet zelf wel correct?
  • Heb je een overzicht van de zenders die helemaal niet werken?
Met deze informatie en de informatie van Sterre moet het vast lukken om de oorzaak te vinden.

Reageer