Beantwoord

TV Themapakket Internationaal

  • 25 April 2019
  • 8 reacties
  • 618 Bekeken

Deze wil ik toevoegen, maar dat lukt niet! Per abuis weg gedrukt.
icon

Beste antwoord door Seccie 25 April 2019, 11:09

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Frankie0,

Wat lukt er precies niet? Krijg je een foutmelding?
Heb je al eens geprobeerd om de box te resetten, en daarna nogmaals het thema pakket opnieuw toe te voegen?

Mocht dat ook niet werken dan weet ik zeker dat een van de T-Mobile moderators je kan helpen met het toevoegen van je gewenste tv themapakket.
Dank voor je reactie. Ik had de box nog niet gebruikt, ik was online bezig het meerkeuze pakket uit te zoeken.
Reputatie 7
Hi @Frankie0, zo te zien is het inmiddels helemaal gelukt! Op dit moment staan de Infotainment en International pakketten aan en het Entertainment pakket uit. Veel kijkplezier! 🙂

Hallo,

Ik zou graag willen vragen hoe ik mijn zenders van het themapakket international kan kijken op tv?

Op my t mobile thuis staat bij instellingen:

Modem nog niet geactiveerd

Zenderpakket internationaal aanvraag in behandeling

Interactieve tv box aanvraag in behandeling

Dit is raar want heb het pakket 2 april ontvangen, geinstaleerd en kon gelijk tv kijken en internetten.

 

Reputatie 7
Badge +15

Lijkt erop dat het administratief nog niet in orde is. Misschien even het weekend afwachten? Ondertussen kan misschien een Moderator ook met je meekijken of bel de klantenservice, soms haat het een beetje mis en moet er wat gedaan worden.

@Waqqas 

 

Gisteren met de klantenservice gebeld, dat uitgelegd, zegt die ja binnen 1 uur zou je je internationale zenders kunnen bekijken. Ik dus 1 uur gewacht en ben gaan kijken, niks nog geen internationale zenders die ik kan kijken. 

Ik wacht gewoon het weekend af. Miss is het inderdaad iets administratiefs.

Reputatie 7
Badge +15

Gisteren gebeld te hebben en thuis eergisteren geactiveerd is nog een beetje te vroeg ja.

Maar normaal is het meestal al binnen een dag in orde als alles goed gaat.

@Waqqas 

Dank voor je reactie, ik wacht het gwn rustig af. Miss dat het na t weekend allemaal geregeld is

Reageer