Beantwoord

tv thuis

  • 3 February 2021
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Ik ben nu al jaren klant bij jullie en heb 2 mobiele abbonementen lopen.. ik vroeg me af of jullie een mooie aanbieding hebben om een abbonement voor tv erbij te doen. Zonder aansluitkosten etc. Want wil eigenlijk ziggo sport er ook bij hebben. Heb al naar andere aanbieders gekeken maar wil eerst weten wat jullie te bieden hebben?

 

Gr henk

icon

Beste antwoord door eric 3 February 2021, 08:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Er zijn wel aansluitkosten, maar vele andere voordelen als je internet thuis van T-Mobile afneemt.

Zo zijn de eerste 3 maanden het TV abonnement gratis. Ook krijg je korting op het maandbedrag en meer GB's op je telefoan abonnementen. Als je een unlimited abonnement hebt krijg je zelfs 10 euro korting daarop. Check wat leverbaar is op je postcode via deze link.

Die aansluitkosten kan bijvoorbeeld niet eventueel eenmalig weg gelaten worden, omdat ik al heel wat jaren klant ben? Want die aansluitkosten betaal je overal wel maar als vaste klant van jullie ga ik toch vragen. 

 

Gr henk

Reputatie 7
Badge +15

Een thuis abonnement is weer een heel ander abonnement dan een mobiel abonnement dus de activatiekosten blijven helaas wel staan, ook voor vaste klanten.

Oke helaas. Dan ga ik er nog even over nadenken en verder kijken. Bedankt voor je reacties 

Reageer