tv valt uit (foutmelding: error, er heeft zich...)

  • 22 March 2020
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

Serieus...werkelijk elke keer valt het beeld weg met "er heeft zich een error voorgedaan" en valt mijn beeld weg. MEGA IRRITANT. En terwijl internet gewoon doet, dus modem functioneert goed. Dit heb ik bij kpn werkelijk nog nooit meegemaakt. Poosje geleden gedoe gehad met wegvallende internetverbinding...nu dit weer. Echt niet te filmen anno 2020. En wat krijg ik ervoor terug? Geen oplossing. Bah.


2 reacties

Reputatie 7

Hi @Wouter1984, ik heb meteen op afstand met je meegekeken en er lijkt toch iets niet goed te gaan met de binnenkomende verbinding. Heb je de modem rechtstreeks aangesloten op het aansluitpunt (de zogenaamde ISRA, deze zit meestal in de meterkast) of op bijvoorbeeld een wandcontactdoos in de woonkamer? Als dit laatste het geval is zou je de modem dan eens op het aansluitpunt aan willen sluiten? Als deze daar al aangesloten zit zou dan alles eens los willen koppelen en opnieuw aan willen sluiten? Ik hoor graag wat het resultaat is! 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Wouter1984 

Heb je glasvezel of DSL?

Wil je eens de tv box van het stroom halen en de internet kabel verwijderen. Indien je glasvezel hebt haal dan eerst je media converter voor een paar minuten van het stroom en start daarna je modem opnieuw op. Als hij is opgestart sluit dan de tv box aan direct op het modem en de internet kabel als de melding verschijnt geen internetverbinding gevonden.

Helpt dit?

Reageer