Beantwoord

TV verbindt niet meer met internet

  • 12 januari 2019
  • 1 reactie
  • 422 Bekeken

Mijn Samsung tv kan geen verbinding meer maken met internet,hij geeft de melding: Kan geen verbinding maken met netwerk. Probeer of uw IP adres juist is ingeschakeld, neem contact op met uw internetprovider voor meer info.
Ik heb de stekker van de tv er al uitgehaald, de modem gereset, helaas zonder resultaat.
Wat kan ik nog meer doen?

Groetjes Noelle19
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 13 januari 2019, 10:05

Hallo Noelle19,

Vervelend dat je tv geen verbinding meer kan maken met internet.
Maak je ook gebruik van een T-mobile tv box, en kan je daar nog wel mee tv kijken?

Heb je het internet op je tv verbonden via de WiFi of via een LAN kabel?
In het geval van WiFi, kan je via de instellingen van de tv (gedeelte netwerk) opnieuw proberen te verbinden met de WiFi?
Je kan ook met een netwerkkabel proberen te verbinden. (Rechtstreeks naar het modem op poort 1 of 2) De tv moet je dan wel instellen op internet verbinden via LAN kabel.

Mvg. Marcel
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Noelle19,

Vervelend dat je tv geen verbinding meer kan maken met internet.
Maak je ook gebruik van een T-mobile tv box, en kan je daar nog wel mee tv kijken?

Heb je het internet op je tv verbonden via de WiFi of via een LAN kabel?
In het geval van WiFi, kan je via de instellingen van de tv (gedeelte netwerk) opnieuw proberen te verbinden met de WiFi?
Je kan ook met een netwerkkabel proberen te verbinden. (Rechtstreeks naar het modem op poort 1 of 2) De tv moet je dan wel instellen op internet verbinden via LAN kabel.

Mvg. Marcel

Reageer