Beantwoord

TV Werkt niet: connection error

  • 27 December 2020
  • 4 reacties
  • 3331 Bekeken

Hallo,

Sinds vanmiddag krijg ik ineens de melding: connection error, please check your internet connection and press retry. 
 

Ik heb alles meerdere malen opnieuw aangesloten en opgestart. Ik krijg dan het roze t mobile scherm te zien en daarna spring hij over op het zwarte scherm met deze melding (zie foto)

 

op het forum kan ik niks vinden hierover en de klantenservice is vanaf 18:00 gesloten. De WIFI doet het in ieder geval nog en alles zit dus goed aangesloten. Wat kan ik nog doen?

 

kevin

icon

Beste antwoord door Sander 28 December 2020, 16:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @K260298 

Is de tv box direct op de modem aangesloten of via een switch oid?

Kijk ook eens of een andere netwerkkabel werkt.

Reputatie 7

Hoi @K260298

 

Ik help graag mee! Met deze stappen werkt de TV meestal snel weer: videohulp bij TV problemen

 

Sinds deze ochtend hebben enkele klanten ook problemen met TV, maar jij gaf aan dat het gisteren al speelde, dan is er mogelijk toch iets anders aan de hand. Kun je beschrijven hoe de TV Box is aangesloten op het modem? Zit hier een adapter of switch tussen? Werkt het internet nog wel goed? 

 

ik hoor graag van je, zodat we het samen kunnen oplossen!

Ik heb dezelfde storing sinds eergisteren.

Ik heb 4 maanden geen problemen gehad en nu deze storing.

Internet zelf doet het gelukkig wel. 

2x klantenservice gebeld ze hebben gezegd dat ze vandaag voor 6en update zouden uitvoeren en terug gingen bellen maar niks meer gehoord en de storing staat nog steeds in beeld..

Wij hebben 2 tvkastjes die dezelfde storing weergeven. Meerdere malen alle instructies gevolgd (kabels erin en eruit, stekkers eruit, gehele modem opnieuw opstarten) maar zonder succes. 

Onze kastjes zitten niet via een internetkabel aan de modem maar de klantenservice geeft aan dat de kastjes nu wel opeens zo zijn ingesteld.

Morgen wordt dag 3 zonder tv wordt nu wel een beetje vervelend dat het niet kan worden opgelost. 

Ik kom niet verder met hulp van de klantenservice dus ik hoop dat iemand via deze weg kan helpen.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Silly2021 ,

Het is niet de bedoeling om in meerdere topics je berichtje te plaatsen. Hierbij het advies om verder te blijven reageren in dit topic:

 

Reageer