Beantwoord

TV werkt niet na plaatsing nieuw modem

  • 23 November 2020
  • 5 reacties
  • 526 Bekeken

Dag,

Vanmiddag heeft een monteur een nieuw modem geplaatst. Internet werkt prima maar we hebben geen tv-ontvangst meer. Stroom eraf gehaald, alle kabels eruit en weer erin gedaan. Van zowel het modem als de tvbox 30 seconden de resetknop ingedrukt gehouden maar niks werkt. Er verschijnt een roze scherm waarop de melding ‘’verbinding maken met server’’ blijft staan. Daarna gaat herop zwart. Wat kan ik hier aan doen?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 November 2020, 14:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Jessie1986 ,

Heb je de tv box rechtstreeks met een utp kabel aangesloten op het modem?

Dan kan je het volgende proberen: Reset tv box . Als dit ook niet werkt geef het dan hier weer aan. Dan kan eventueel een medewerker van T-Mobile het oppakken.

Dit heb ik al geprobeerd. Het werkt nog steeds niet. Het zou fijn zijn als een medewerker dit z.s.m. oppakt.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Jessie1986, daar gaan we wat aan doen! 

Weet je zeker dat je die exacte foutmelding krijgt en niet bijvoorbeeld: “Ophalen van IP-adres is niet gelukt #907”, of “Error, er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen”? Ik zie namelijk in de lijnmeting dat er twee foutmeldingen naar voren komen en die hebben beide te maken met het toegekende IP-adres aan de TV Boxen. 

Om hier een zetje aan te geven, heb ik een reprovisie uitgevoerd. Dit zou de boel weer werkende moeten krijgen. Ook zie ik dat mijn collega van de Klantenservice al een ticket ingeschoten heeft bij de technische dienst. We gaan het probleem aanpakken en oplossen, geen zorgen! Sorry dat je nu geen beeld hebt. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over een groot aantal zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen! :wink:

Goedemiddag,

Vorige week heb ik, na drie weken geen tv te hebben gehad, een nieuwe tvbox ontvangen. Echter heb ik nog een tweede tvbox die ook niet werkt. Ik zou daarvoor ook een nieuwe krijgen maar helaas heb ik nog steeds niks ontvangen.

Er zou door jullie ook nog naar de kosten gekeken worden. Ik heb door jullie toedoen 3 weken geen tv gehad. Graag zie ik dit verrekend op de factuur. 

Ik doe het maar via deze weg want telefonisch zijn jullie bijzonder slecht te bereiken.

 

ik hoor graag van jullie

 

 

Reputatie 7

Hi @Jessie1986 ,

Ik kijk graag met je mee hoe we de problemen met de andere TV Box kunnen verhelpen. Wil je mij in een privébericht het MAC-adres en serienummer sturen? Deze zijn terug te vinden op zij- of achterkant van de TV Box. Ik wil graag kijken of een fabrieksreset de problemen zal verhelpen. Ik maak dan ook direct de vergoeding in orde voor het TV abonnement. Ik zie graag je berichtje tegemoet! 

Reageer