Beantwoord

TV werkt niet sinds oplevering

  • 2 September 2019
  • 4 reacties
  • 504 Bekeken

15-08 ben ik overgestapt van KPN naar T-Mobile. Internet werkt. TV nog steeds niet. Heb toen vermeld onder ticket nummer #2019081511029561. Het is nu 2.5 weken zonder TV. Oorzaak was een bekend probleem met downloaden van software van Amino box voor nieuwe klanten die 'handmatig' moet opgelost door T-Mobile.

  1. Kunnen jullie bevestigen dat het probleem voor ticket hierboven in behandeling is en verwachte oplossing termijn?
  2. Ik neem aan dat er geen rekening voor TV word gemaakt, voor dat TV werkt.
Bedankt
icon

Beste antwoord door Sander 2 September 2019, 17:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @Carina15,

Welkom bij T-Mobile Thuis. Dit is een klant helpt klant forum. Klanten kunnen echter niet bij tickets of andere klantgegevens. In jou geval moet dit voor je uitgezocht worden. Dit kan webcare doen. Zij lezen mee op dit forum en reageren normaal gesproken binnen 24 tot 48 uur.

Mocht TV in rekening gebracht worden dan kun je altijd reclameren zodra de storing verholpen is. Wwebcare kan in dat geval een creditering voor je in orde maken.

In het kader van klant-helpt-klant. Je zou TV kunnen kijken via TV Anywhere. Je kunt dit vervolgens streamen via AppleTV, Chromecast of via mirrorcasten. Let op; voor deze laatste heb moet zowel jouw device (tablet, smartphone) als jouw smart tv geschikt zijn. Misschien kun je hiermee tussentijds toch TV kijken.
Bedankt.
Reputatie 7
Hi @Carina15,

Ik ga graag op zoek voor je. Ik wil graag nog enkele dingen uitsluiten:

  1. Zou je een fabrieksreset van het modem willen uitvoeren?
  2. Wil je de TV Box voor tien seconden van de stroom halen?
  3. Wil je de TV Box rechtstreeks, zonder switches of adapters, aansluiten?
Wat zie je vervolgens op TV bij de opstart? Ik ben benieuwd of dit al iets oplost. Zo niet, dan hoor ik het graag!
Hello Sander
Volgens eerste contact op de dag van installatie 15-08 van tmobile thuis (monteur aanwezig, bewust gekozen om te zorgen dat het allemaal zou lukken, helaas dat is niet gelukt - eerst internet had een 'kruising ??', monteur is weggegaan, ik moeste zelf per telefoon installatie afmaken. Internet werket, maar TV niet. Na bellen met help desk en aanmaken van ticket, mij is verteld dat het Amino doos voor sommigen klanten een ' probleem' had met verbinden, dat huis per huis moest handmatig opgelost worden, en er een achterstand was van minimaal een week om dit te doen vanwege het aantal mensen met deze probleem. MIjn vraag is dus wat is de stand van deze ticket, of is de eerste diagnose niet van toepassing? Symptomen - TV box start op, Amino beeld, menu laden, systeemklok gelijk zetten, verbinding maken met netwerk - hangt hier en geen verbinding.
  1. Is het nu niet duidelijk wat het probleem is? ik neem aan dat de details zijn in oospronkelijk ticket van 15-08
  2. Indien niet, dan hoe maak ik een afspraak dat het zsm opgelost wordt - ik heb hier geen tijd voor (vandaar monteur verzoek om de eerste installatie te voltooien dat niks waard was)

Reageer