Beantwoord

tvanywhere op de camping

  • 4 July 2019
  • 8 reacties
  • 1063 Bekeken

Wat heb ik nodig voor tv anywhere op de camping en dit te streamen op grote tv
icon

Beste antwoord door Pilovali 4 July 2019, 14:25

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het kan via meerdere dingen. Je hebt sowieso internet en een TV nodig.
Wil je het via je telefoon doen, of via een laptop/computer?
Ja via mobile telefoon en google Chrome kastje met WiFi thuis gaat dat goed nu ben ik benieuwd hoe dat buiten het huis gaat bv camping of hotel
tv anywhere te kijken
Reputatie 5
Zou in theorie moeten werken, maar de Chromecast heeft Wifi nodig, dus je moet de Chromecast verbinden met het wifi van de camping of hotel. De kans bestaat dat het wordt geblokkeerd op het netwerk van de camping of hotel.
Er wordt mij verteld een mifi router aanteschaffen met simkaart
En kun je zon router binnen Europa gebruiken via het 4 g netwerk?
Reputatie 5
En kun je zon router binnen Europa gebruiken via het 4 g netwerk?
Ligt eraan welk abonnement je neemt. 4G voor Thuis werkt bijvoorbeeld niet buiten Nederland. Een tablet of telefoon abo wel.

Let wel op: TV kijken via 4G gebruikt erg veel data. Als je lang/vaak TV kijkt, moet je een grote data bundel hebben.
Oké dank je wel zal eens bij tmobile informeren naar de mogelijkheden
Reputatie 7
Hi @Metsie47, ahh heerlijk, wanneer kan je van een welverdiende vakantie gaan genieten? 🙂 Is het gelukt met de tips van @Pilovali? Nog als korte aanvulling: Houd in je achterhoofd dat het bereik niet op elke camping even goed is. Campings liggen vaak in wat afgelegen gebied waar niet altijd zendmasten in de buurt staan. Het kan dus zijn dat je bereik op de camping wat minder is dan je gewend bent.

Reageer