Beantwoord

tvbox met harddiskrecorden


Hoi,

Hoe kan ik mijn tv-box omruilen voor een tv-box met harddiskrecorder?

Met vriendelijke groet,

 

Joop

icon

Beste antwoord door stefan.1997 14 April 2020, 13:31

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 6
Badge

Beste Joop,

 

op dit moment zijn deze boxen niet bestelbaar. Ze zullen ook niet meer uitgeleverd worden. Binnenkort, niemand weet wanneer, dus het kan nog maanden duren, komt er een nieuw Tv platform beschikbaar. Daarmee wordt het mogelijk om op te nemen in de cloud. 

Dank je Stefan.1997.

Ik meende dat al begrepen te hebben (Jammer genoeg niet vóórdat ik het abonnement afsloot).

Echter ik kreeg vandaag een (reclame)mail waarin die optie wel nog vermeld staat.

Vandaar mijn vraag. Ik ga verder op mijn blaren zitten.

Groet,

Joop

Reputatie 6
Badge

Kun je die mail hierin plakken? Want T-Mobile communiceert inderdaad nog steeds dat het mogelijk is om op te nemen. Terwijl dat voor een grote groep mensen niet het geval is. 

Als je de link volgt, kom je uit op:

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/gebruiken/opnemen-pauzeren#content

Daar staat dat je kunt opnemen en waar je de box met harddiskrecorder kunt bestellen. Als je echter die link volgt, dan houdt het feestje op.

 

Met vriendelijke groet,

 

Joop

 

Reputatie 7

Hey @Jvand1964,

Bedankt voor de feedback! We hebben inderdaad twee soorten TV Boxen in de omloop, één met opname functie en een TV Box zonder. Nu is het zo dat de TV Box met opnamefunctie al een tijdje niet te bestellen is door een lege voorraad. Wél heb je gelijk dat dit beter mag worden verduidelijkt. We hebben dit gemeld, de e-mails en pagina's zullen qua communicatie binnenkort worden aangepast waar nodig. :relaxed:

Reputatie 1

Dit heb ik 2 maanden geleden al gemeld en nog steeds niets!! Ik vind het schandalig dat jullie klanten lokken met beloftes die niet nagekomen kunnen worden. Wanneer je vervolgens je contract wilt laten ontbinden (terwijl je net een week klant bent) moet je dan vervolgens te horen krijgen dat dat alleen mogelijk is als je je contract afkoopt voor de volledige duur van 12 maanden..SCHANDALIGE SERVICE!!! 

 

Hoop dat iemand bij Tmobile beseft dat wij jullie helpen om te bestaan en dat jullie ons allemaal nodig hebben om voort te kunnen blijven bestaan. Dus als ik lees dat iemand zijn nteractieve decoder met opname functie wilt omruilen voor 1 zonder snap ik niet dat er dan niet een belletje of bericht mijn kant op komt waarin word aangegeven dat deze beschikbaar is gekomen zoals beloofd door jullie medewerker. Jullie moeten nog heel veel leren en het zou heel fijn zijn wanneer jullie beginnen met beloftes na te komen!!! 

Reputatie 6
Badge

@Jvand1964,

Ik ben het eigenlijk wel met je eens. De communicatie omtrent opnemen en het bieden van perspectief omtrent opnemen is uiterst slecht te noemen. T-Mobile doet geen uitspraken over wanneer het mogelijk wordt om in de cloud op te nemen, iets wat voor veel klanten zonder HDD settopbox een oplossing kan bieden. 

Ik vraag dan ook aan de moderators om enig perspectief te bieden en klanten die aan kunnen tonen dat hen beloofd is dat het mogelijk moest zijn om op te nemen, te compenseren.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Jurlin, je hebt 100% gelijk dat we jullie nodig hebben om te kunnen blijven bestaan en we zijn dan ook ontzettend blij met jullie! Ik vind het oprecht enorm spijtig dat er beloftes gemaakt zijn die (nog) niet nagekomen zijn en bied daarvoor namens het hele team excuses aan.

Ik kan geen eerdere berichten van je vinden, weet je zeker dat je dit 2 maanden geleden op de Community gemeld hebt? Had je destijds wellicht een ander account? 

Wat betreft het afgeven van een signaal wanneer een box met recorder aan ons geretourneerd wordt: dit doen we in principe niet, tenzij een klantenservice medewerker dit met je afgesproken heeft. In dat geval vind ik het ook zeer kwalijk dat er niet proactief gehandeld is door de desbetreffende collega. Bovendien staat het tekort aan TV Boxen met recorder los van het terugsturen van reeds uitgegeven TV Boxen. Als het zo 1-op-1 had kunnen worden geregeld, dan hadden we dat ook absoluut zo gedaan. Dit neemt niet weg dat het nog steeds frustrerend is dat er momenteel geen box met recorder besteld kan worden. Daar is natuurlijk geen excuus voor! 

 

@stefan.1997 De reden dat er nog geen uitspraken gedaan zijn met exacte data of in ieder geval een relatief tijdsbestek, is simpelweg omdat het nieuwe platform nog steeds in de testfase zit en er geen definitieve releasedatum bekend is. Ondanks het feit dat we echt wel erkennen dat het langer duurt dan verwacht, gaan we geen data doorgeven wanneer er nog geen zekerheid hiertoe geboden kan worden. Dan zouden we immers enkel data noemen om tijdelijk de wachttijd af te zwakken in plaats van eerlijk te zijn. Ik zou niets liever willen - en met mij alle moderators - om perspectief te bieden ten aanzien van het nieuwe platform en opnemen in de Cloud, maar dat kan ik momenteel niet. 

Reputatie 6
Badge

@Jason dat snap ik en ik neem de moderators ook niks kwalijk. Ik hoop wel dat T-Mobile erkend dat er de afgelopen tijd veel zaken en dan vooral in de communicatie beter hadden gemoeten. 
 

 

Reputatie 1

Nou Stefan,

Ik ben ook al een maand bezig hierover want ik voel me opgelicht.

Kijk even bij me andere berichten die ik hier op de community heb geplaatst.

Meerder screenshots laten zien dat het op hun website vermeld word dat je kan opnemen.

TM heeft toegegeven dat ze de website zouden aanpassen.

Kosteloos opzeggen os afgewezen dus ga juridische stappen ondernemen. 

Reputatie 7
Badge +16

@Erwin t Laten we het verder oppakken in dit topic zodat het overzichtelijk blijft: Opnamefunctie. Thanks! 😁

Reputatie 1

Dit is gemeld bij de klantenservice en niet op dit topic. Problemen oplossen lukt jullie niet, producten en diensten verkopen wel. Waar gaat het fout denken jullie? Ik zal het maar vertellen. Jullie service is schandalig met loze beloftes,  reclame uitingen die niet worden aangepast wanneer dit wel gemeld word. Kortom jullie richten je op de massa en die paar klachten die jullie krijgen behandelen jullie wel maar ook weer helemaal niet want het zijn vaak standaard antwoorden en geen directe oplossing word geboden. Ik heb écht enorm spijt van mijn overstap naar jullie zeker nu ik dus en geen opname functie meer heb en dit wel altijd had en nog niet gesproken over de beloofde snelheid waar je voor betaald maar uiteindelijk nog een gedeelte snelheid door jullie word achter gehouden.

 

Ben benieuwd wat jullie met deze informatie en klachten doen zodat toekomstige klanten niet worden misleid met jullie marketing acties gericht op massa maar klantenbinding voor de langere termijn centraal komt te staan.

Reputatie 1

Als er meerder klanten zijn die dit is overkomen laat dat aan me weten.

Ik ga juridische stappen ondernemen.

Heb genoeg screenshots waar word gemeld dat je de hhd recorder kan bestellen maar nergens dat deze niet meer verkrijgbaar zijn en dat de cloud opnemen ook niet werkt.

Tm zou mij gewoon kosteloos moeten laten opzeggen maar ipv dat ze mij oplichten op hun website.

 

Als ik van te voren wist dat er niet opgenomen kon worden was ik nooit overgestapt.

Reputatie 1

Ik hoop dat iemand bij Tmobile die beslissingen mag en kan nemen serieus gaat nadenken en met een oplossing komt voor gedupeerde klanten die jullie zelf hadden kunnen voorkomen. Vandaag staat nog steeds dat je met HDD kan opnemen en dat je ook kan opwaarderen van een gewone box naar een HDD mogelijkheid. Kortom , jullie nemen dit allemaal helemaal niet serieus....

Reputatie 1

Ik hoop dat iemand bij Tmobile die beslissingen mag en kan nemen serieus gaat nadenken en met een oplossing komt voor gedupeerde klanten die jullie zelf hadden kunnen voorkomen. Vandaag staat nog steeds dat je met HDD kan opnemen en dat je ook kan opwaarderen van een gewone box naar een HDD mogelijkheid. Kortom , jullie nemen dit allemaal helemaal niet serieus....

Ik hoop dat iemand bij Tmobile die beslissingen mag en kan nemen serieus gaat nadenken en met een oplossing komt voor gedupeerde klanten die jullie zelf hadden kunnen voorkomen. Vandaag staat nog steeds dat je met HDD kan opnemen en dat je ook kan opwaarderen van een gewone box naar een HDD mogelijkheid. Kortom , jullie nemen dit allemaal helemaal niet serieus....

https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling-ondeugdelijk-product/

Reputatie 7

Hey @Jurlin en @Erwin t,

Wanneer de mogelijkheid er zou zijn dan had ik net als iedere andere collega de ruil met alle liefde voor jullie in orde gemaakt. We willen onze klanten zo goed mogelijk ondersteunen en ik kan me goed voorstellen dat jullie zo snel mogelijk alle lievelingsprogramma's willen opnemen. Dat we de opnamefunctie weer gaan aanbieden is alleen maar een kwestie van tijd. Op dit moment is een ruil niet mogelijk doordat we door de voorraad heen zijn van de TV Boxen met opnamefunctie. Bij de lancering van ons nieuwe TV platform zal dit verleden tijd zijn en kunnen jullie ook met je huidige TV Box gaan opnemen. Dat de communicatie moet worden aangepast, zijn we het allemaal roerend over eens. Dit is netjes gemeld en we gaan er alles aan doen om huidige en toekomstige klanten zo goed mogelijk te informeren. 

Reputatie 1

Hey @Jurlin en @Erwin t,

Wanneer de mogelijkheid er zou zijn dan had ik net als iedere andere collega de ruil met alle liefde voor jullie in orde gemaakt. We willen onze klanten zo goed mogelijk ondersteunen en ik kan me goed voorstellen dat jullie zo snel mogelijk alle lievelingsprogramma's willen opnemen. Dat we de opnamefunctie weer gaan aanbieden is alleen maar een kwestie van tijd. Op dit moment is een ruil niet mogelijk doordat we door de voorraad heen zijn van de TV Boxen met opnamefunctie. Bij de lancering van ons nieuwe TV platform zal dit verleden tijd zijn en kunnen jullie ook met je huidige TV Box gaan opnemen. Dat de communicatie moet worden aangepast, zijn we het allemaal roerend over eens. Dit is netjes gemeld en we gaan er alles aan doen om huidige en toekomstige klanten zo goed mogelijk te informeren. 

Wij hebben niks aan beloftes voor de toekomst!

Wel bedankt

Reageer