Beantwoord

Tweede TV box annuleren/wijzigen

  • 7 July 2019
  • 4 reacties
  • 427 Bekeken

Vanaf begin augustus krijgen wij tv/internet via T-Mobile. Tijdens het samenstellen van ons abonnement gingen we uit van twee interactieve tv boxen. Nu blijkt dat we er maar één nodig hebben.

Via mijn T-mobile thuis kom ik wel op de pagina interactieve TV-boxen, en daar staan er nu twee met een vinkje. Ik kan hier alleen niets mee. Kan er niet een annuleren en kan ook niet zien of ik met of zonder disck krijg voor opnames. Enige wat er staat is: Je hebt op dit moment een lopende bestelling. Zodra deze bestelling is afgerond kun je hier extra TV Boxen bestellen.

Het lijkt me toch makkelijker om een lopende bestelling aan te passen dan eerst 2 tv boxen thuis gestuurd te krijgen om er vervolgens direct weer een terug te sturen.

Hoe kan ik dit laten wijzigen?
icon

Beste antwoord door Brian 11 July 2019, 10:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
@TimB92 Welkom op het forum.

Wat voor jou het makkelijkste is, is om de klantenservice te bellen. Zij kunnen jouw bestelling wijzigen. Dit gaat ook het snelste.

Je kan het ook hier laten wijzigen, maar dit duurt wat langer.

Als je niet hebt aangevinkt dat je het openen pakket erbij wilt (kost 5 euro), dan krijg je de normale ontvangers. Er is ook op dit moment een gebrek aan ontvangers die kunnen opnemen.

Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Een reactie van webcare duurt doorgaans 24/48 uur, maar dit kan uitlopen wegens drukte.
Reputatie 7
Hi @TimB92, allereerst alvast van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik kijk graag of ik de bestelling nog voor je aan kan passen. Als er al het één en ander in gang is gezet dan kan ik de bestelling niet meer wijzigen maar geen zorgen, dan kunnen we de extra TV Box gewoon weer verwijderen zodra je abonnement is gestart! Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan kijk ik graag met je mee!
Hoi Brian, bedankt voor je bericht. Ik wordt geholpen door een collega. De bestelling kan helaas niet meer gewijzigd worden voor de levering volgende maand.
Reputatie 7
Ah, bedankt voor de update, @TimB92. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen (na de levering bijvoorbeeld), laat het mij weten!

Reageer