Beantwoord

Tweede tv installatie mislukt

  • 4 juni 2019
  • 2 reacties
  • 285 Bekeken

Allereerst spreek ik mijn ergernis uit over de telefonische helpdesk. Een bandje moet je vraag begrijpen waarna je een sms krijgt en de verbinding wordt verbroken!
ik wil juist iemand spreken daarvoor bel ik juist.

afgelopen vrijdag is de monteur langs geweest om hier tmobile thuis te installeren. Alles werkte behalve de tweede tv.
hij heeft alle instellingen en bekabeling gecheckt en dit werkte. Hij dacht dat bij tmobile tweede ontvanger nog niet geactiveerd stond. Ik zou dit maandagavond nog eens moeten proberen en ik zou ook gebeld worden door tmobile.
Ik ben niet gebeld geworden en de tweede tv werkt nog steeds niet!
Aangezien een bandje aan de telefoon me hier niet mee kan helpen wil ik graag gebeld worden.
icon

Beste antwoord door Piotr 17 juni 2019, 11:32

Hey @Mootje79,

Ik heb gelijk je gegevens voor me gepakt! Nu zie ik dat bij de laatste terugkoppeling van onze technische dienst een reset werd aangeraden van je TV Box. Dit kun je heel makkelijk in orde maken door je TV Box heel even van het stopcontact af te halen. Kun je mij aangeven of het probleem is opgelost? Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey @Mootje79,

Ik heb gelijk je gegevens voor me gepakt! Nu zie ik dat bij de laatste terugkoppeling van onze technische dienst een reset werd aangeraden van je TV Box. Dit kun je heel makkelijk in orde maken door je TV Box heel even van het stopcontact af te halen. Kun je mij aangeven of het probleem is opgelost? Ik hoor graag van je!
Hallo Piotr,

Ja na een week deed de tweede tv het ook

Reageer