Uitzending/Begin Gemist werkt niet

  • 18 November 2020
  • 7 reacties
  • 343 Bekeken

Goedemiddag,

 

Wil bij deze een klacht indienen,

Ben al 6 weken bezig omtrent het feit dat de volgende functies niet werken:

*reeds uitgezonden programma's herhalen - kijken

*daarnaast werkt de functie programma vanaf het begin starten eveneens niet.

Na vele pogingen krijg ik dan eindelijk iemand aan de lijn en wordt dan wel netjes geholpen

echter probleem niet opgelost , dit wordt dan verder doorgezet in de organisatie.

Krijg dan na 2 weken een email dat het probleem is opgelost.

Maar mijn probleem is dan nog steeds aanwezig, heb de ontvangen email beantwoord

met deze opmerkingen maar vervolgens hoor je weer niks en kan je weer gaan bellen

en ellenlang wachten tot er weer een iemand bereikbaar is, ik vindt dit een aanfluiting

om zo bezig te moeten zijn en heb verder ook geen tijd om hier voortdurend mee bezig te moeten zijn.

Hebben jullie niet gewoon een normale case afhandeling met een case nummer waar je weer op kun refereren in een klachten portal of zo want dit is een frustrerende bezigheid.

Graag hoor ik van jullie wanneer dit nu eindelijk eens adequaat wordt opgelost.

mvg

Peter Tempelaar

[E-mailades verwijderd - Sander]


7 reacties

Reputatie 7

Hi @peterpcgraphics,

 

Welkom op de Community! Voorop staat dat we dit graag oplossen. Voor ons is het inzichtelijk wat er gebeurt met deze case en wil voorstellen dat we dit topic daarvoor gebruiken. Ik heb van jouw bericht dan ook een apart topic gemaakt, zodat we het hier centraal kunnen behandelen. 

 

Je ontving recent een e-mail dat het probleem was verholpen. Dit is gebeurt nadat onze technische dienst jouw lijn heeft gemonitord en zag dat er dagen achter elkaar een perfecte stream (beeldkwaliteit) op jouw TV Box aanwezig was. Op afstand lijkt het er dus goed uit te zien. Ik hoor dit graag ook van jou of je dit kan bevestigen. Hapert het beeld nog steeds met Uitzending of begin Gemist? Dan heb ik enkele korte vragen, zodat we kunnen inzoomen op het probleem.

 

  1. Hoe is de TV Box aangesloten op het modem? Zit hier nog apparatuur tussen (een switch of adapter)? Kun je eventueel een foto maken van de opstelling?
  2. Kun je testen met een andere internetkabel? Mogelijk is er een draadbreuk in de kabel gekomen. 
  3. Hapert het programma na een herstart op hetzelfde moment of gebeurt dit op willekeurige momenten in het programma?
  4. Kun je enkele voorbeelden geven van programma's en tijdstippen?
  5. Hoe ziet de verstoring eruit? Hapert het beeld? Zie je blokvorming? of blijft het beeld in zijn geheel stilstaan? 

Ik hoor graag van je, zodat we dit probleem snel achter ons kunnen laten! 

Sorry maar als je het niet erg vindt sla ik even een aantal vragen over aangezien ik dat ritueel al meerdere malen heb doorgelopen en zo ook is besproken met je collega's, de aansluiting is OK en onlangs nog geupdate tijdens een sessie met een van je collega's. Na afloop van die sessie is gebleken dat uitzending gemist of begin gemist nog steeds niet werkt en dit verder intern verder behandeld/opgenomen zou gaan worden. Daarna ben ik na een aantal weken nog gebeld en heb de stand van zaken cq klacht nogmaals bevestigd want het bleek dat dit niet meer bekend was.

Zou dus wederom weer intern worden opgenomen. Daarna heb ik na een paar weken een email ontvangen met t bericht dat alles opgelost was maar ben zelf niet gebeld of dit wel correct was.

We kunnen dus nog steeds die herhaal functies niet gebruiken we krijgen direct een foutmelding

wanneer we dit opstarten en werkt de functionaliteit gewoon niet.

Vraag me werkelijk af hoe professioneel jullie met mijn klachten omgaan want er wordt kennelijk niks geregistreerd gezien de vraagstelling.

We zien graag eindelijk eens jullie adequate oplossing tegemoet.

met vriendelijke groet

Peter Tempelaar

 

Reputatie 7

Hi @peterpcgraphics,

 

Ik zie dat er een geschiedenis aan vooraf gaat en dat er eerder contact is geweest. Ik zie ook dat er een stappenplan is doorlopen en dat wij vorige maand gebeld hebben (helaas geen gehoor) om te vragen of een aanpassing effect heeft gehad. Weet dat wij aan jouw kant staan, wij hebben geen baat bij klanten die problemen ervaren met Uitzending Gemist. Ik ga voor een tevreden klant en doe hier dan ook mijn stinkende best voor. Ik heb antwoord op bovenstaande vijf vragen nodig om scherp te krijgen wat er speelt, want tot dusver hebben we de oorzaak van het issue nog niet kunnen vinden. 

 

Dit is niet een issue dat bij meerdere klanten speelt, we moeten dus exact kunnen achterhalen waarom het precies bij jou niet goed werkt. Deze vragen helpen mij hierbij. Ik help je dus graag aan goed werkende TV, maar heb hier jouw hulp bij nodig. Help je mij hierbij? 

  1. Hoe is de TV Box aangesloten op het modem? Zit hier nog apparatuur tussen (een switch of adapter)? Kun je eventueel een foto maken van de opstelling? Direct met originele kabel op poort 3 en 4 getest geen verschil
  2. Kun je testen met een andere internetkabel? Mogelijk is er een draadbreuk in de kabel gekomen. Lastig zit onder de vloer door
  3. Hapert het programma na een herstart op hetzelfde moment of gebeurt dit op willekeurige momenten in het programma? Als je begin gemist of uitzending gemist bedoelt, geeft gewoon error zodra je dit kiest
  4. Kun je enkele voorbeelden geven van programma's en tijdstippen? begin gemist of uitzending gemist werkt gewoon helemaal niet
  5. Hoe ziet de verstoring eruit? Hapert het beeld? Zie je blokvorming? of blijft het beeld in zijn geheel stilstaan?  alleen error melding verschijnt gaat daarna door met t gekozen programma
Reputatie 7

Hi @peterpcgraphics, dank voor de toelichting! nog één laatste vraag, wat is de exacte errormelding die je ziet wanneer je Gemist probeert te gebruiken?

! Error

Er heeft zich een fout voor gedaan

tijdens het afspelen, probeer het

alctublieft nog een keer

Reputatie 7

Dank je wel voor je terugkoppeling @peterpcgraphics !

Ik heb direct onze technische dienst ingelicht om met de nieuwe informatie opnieuw het probleem in onderzoek te nemen. Ook wij willen dat jij gewoon kan genieten van de TV service zoals deze is bedoeld. Nu houdt ik persoonlijk het onderzoek in de gaten en mocht ik je een update kunnen geven, dan hoor je direct van me. We gaan aan de slag om het probleem op te lossen! Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het ons weten. De Community zit voor je klaar!

Reageer