Beantwoord

uitzending gemist

  • 30 September 2019
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

Als ik een programma heb gemist moet ik via menu en gemist naar een lijst waarin datums en programma's staan. Ik kan dan het programma aanklikken welke ik nog wil zien. Als ik vrij kort na de uitzending dez wil zien staat dit programma (nog) niet op de lijst. Via mijn telefoon kan ik via tv gids meteen dit programma aanklikken. Is er ook een manier om een gemist programma via de televisie vrij kort na de uitzending terug te kunnen zien?
icon

Beste antwoord door TAVL 30 September 2019, 10:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @HarriePloegstra,

Welkom op de T-Mobile community. Uitzending gemist op de decoder is beperkt, maar is ook afhankelijk hoe snel een een zender de content beschikbaar stelt op dat platform. Via Begin gemist kun je lopende content opnieuw starten. Ook dit kan op de decoder, maar ook via de TV Anywhere app. Deze app is momenteel uitgebreider en biedt tot 7 dagen terugkijken van programma's aan. Dit is vervolgens te streamen via bijvoorbeeld AppleTV, Chromecast of mirror cast. Dat is een omweg en verre van optimaal. T-Mobile heeft op dit forum al meermaals aangegeven dat dit ook voor de decoders verwacht wordt. Alleen is een datum nooit genoemd. Het wachten is op een update van het televisieproduct. Wanneer deze komt is nog niet bekend.

Kun je voor nu met deze weg uit de voeten? Mocht je nog vragen hebben, dan lees ik dat natuurlijk graag.

Reageer