Beantwoord

Uitzending gemist

  • 6 February 2020
  • 10 reacties
  • 462 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb eeneen vraag omtrent uitzending gemist...sinds vorig jaar is de funcie van uitzending gemist uitgebreid en is het mogelijk om nu meerdere zenders terug te kijken.Bij TV-Anywhere is dit wel mogelijk om meerdere zenders terug te kijken van de afgelopen week ,alleen op mijn mediabox heb ik alleen de keuze uit 5 zenders namelijk NPO SBS 6 Veronica NET 5 en SBS 9 en de andere zenders die ik wel kan krijgen op TV-anywhere zijn hier niet te zien, ik heb de mediabox via de functie set top box overnieuw gereset, nadat hij bezig was met het instaleren van een nieuwe update en weer op was gestart..ben ik weer gaan kijken of het nu wel het geval was om nog meerdere zenders terug te kunnen zien, maar helaas het was alleen mogelijk bij de eerdere genoemde zenders, nu is mijn vraag is het alleen mogelijk via TV-Anywhere of toch ook op de mediabox? groet Theo

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 February 2020, 16:56

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Beatles59,

 

Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Als het goed is, kun je op de volgende zenders Programma Gemist gebruiken:

 

  •  Programma Gemist  Terug Kijken
    Beschikbare zenders  NPO 1
     NPO 2
     NPO 3
     SBS6
     SBS9
     Net5
     Veronica / Disney XD
     RTL4
     RTL5
     RTL7
     RTL8
     RTLZ
    Aantal dagen terugkijken  10 dagen  7 dagen
    Doorspoelen  Toegestaan  Niet mogelijk
    Functie in TV-menu  Via On Demand menu
     of de rode knop
     Via TV-gids

 

Bij de RTL zenders heet dit trouwens “Terugkijken” en kun je niet tot 10 dagen, maar tot maximaal 7 dagen geleden programma’s terugkijken. Probeer eens de volgende handeling uit te voeren:

 

HOE KIJK IK EEN PROGRAMMA OF UITZENDING TERUG?

  • Klik "Menu" op je afstandsbediening. Ga vervolgens naar "On demand" en selecteer "Gemist".

  • Kies de zendergroep waarop het programma te zien was. Nu kun je zoeken op dag, genre of letter.

  • Heb je het programma gevonden, dan krijg je een overzicht van het aantal beschikbare afleveringen en informatie over het programma.

  • Druk op "Play" of "OK" om de gemiste uitzending af te spelen. Pauzeren, vooruit- en terugspoelen is gewoon mogelijk.

 

Indien dit nog niet werkt, geef me een seintje, dan ga ik je verder helpen!

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie op mijn vraag.

Maar helaas als ik via mijn afstandsbediening ga naar On demand en dan naar gemist dan zie ik alleen de volgende zendergroepen.

NPO 1
 NPO 2
 NPO 3
 SBS6
 SBS9
 Net5
 Veronica / Disney XD

 

Maar geen 

 RTL4
 RTL5
 RTL7
 RTL8
 RTLZ

 

Alleen op TV Anywhere terug te zien maar  niet via de mediabox

 

Groet Theo

Klopt, om het makkelijk te houden moet je de RTL zenders via de TV gids terugkijken, je gaat dan terug in de programering en kan zo selecteren welk programma je terug wilt zien.

Reputatie 7
Badge +16

@Beatles59 Daarom heb ik in het overzichtje erbij gezet dat dit “Via TV-gids” mogelijk is. :wink:

Reputatie 1

Jason bedankt voor de uitleg, ik heb je vorige mail onvoldoende goed gelezen.

Vervolgens uitgetest via de TV-gids en het werkt.

Nogmaals Bedankt

 

Vriendelijke groet Theo

Uitzending gemist werkt niet voor de commerciële omroepen , wel voor NPO. Weet iemand wat hier het probleem is?

ik heb al meerdere herstarts gedaan.

Johan

Reputatie 1

Beste Johan, 

 

voor de commerciële omroepen moet je de TV gids gebruiken, daarmee kan je het programma opzoeken die reeds uitgezonden zijn door eventueel meerdere dagen terug te gaan in balk.

Ter info heb ik hier een overzichtje geplaatst wat betreft het terugkijken.

 Programma Gemist  Terug Kijken
Beschikbare zenders  NPO 1
 NPO 2
 NPO 3
 SBS6
 SBS9
 Net5
 Veronica / Disney XD
 RTL4
 RTL5
 RTL7
 RTL8
 RTLZ
Aantal dagen terugkijken  10 dagen  7 dagen
Doorspoelen  Toegestaan  Niet mogelijk
Functie in TV-menu  Via On Demand menu
 of de rode knop
 Via TV-gids

Beste Johan, 

 

voor de commerciële omroepen moet je de TV gids gebruiken, daarmee kan je het programma opzoeken die reeds uitgezonden zijn door eventueel meerdere dagen terug te gaan in balk.

Ter info heb ik hier een overzichtje geplaatst wat betreft het terugkijken.

 Programma Gemist  Terug Kijken
Beschikbare zenders  NPO 1
 NPO 2
 NPO 3
 SBS6
 SBS9
 Net5
 Veronica / Disney XD
 RTL4
 RTL5
 RTL7
 RTL8
 RTLZ
Aantal dagen terugkijken  10 dagen  7 dagen
Doorspoelen  Toegestaan  Niet mogelijk
Functie in TV-menu  Via On Demand menu
 of de rode knop
 Via TV-gids

bedankt , maar ik zie Dat Disney/Veronica niet beschikbaar is voor terug kijken. Komt dat nog? 

Beste,

Je kan wel films bestellen via ondemand bestellenmaar als de film gaat afspelen blijft het scherm zwart. Trailers laat ie wel zien.

is hier een oplossing voor?

 

Johan

Reputatie 7

Hi @Hvbrinkman, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je al een reset van de TV Box geprobeerd? Gebeurt dit met meerdere films of met een specifieke film? Ik hoor het graag!

Reageer