Beantwoord

Uitzending Gemist op TV Box en TV Anywhere

  • 14 February 2019
  • 8 reacties
  • 371 Bekeken

ik kan op de tv anywhere app veel gemakkelijker een uitzending terug kijken dan op de tv zelf.
op de tv kan ik niet bij alle zenders terug kijken.
hoe dat op de laptop wel werkt.
staat bij mij een instelling verkeerd.
kan mij niet voorstellen dat de app beter werkt dan de tv gids op de tv zelf.
ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door TAVL 15 February 2019, 15:23

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Toch is het helaas (nog) zo. Terugkijken via de box is niet optimaal. De app met een Chromecast of Apple tv biedt een workaround.

T-Mobile heeft al laten doorschemeren dat ze ermee bezig zijn om dit op de box toe te voegen, maar wanneer het uitgerold wordt is onbekend. 😞
Reputatie 7
Hi @Spookz, wat @TAVL zegt klopt helemaal. Nog ter aanvulling, op onze website vind je een overzicht van wat er voor welke zenders beschikbaar is.
Beste Brian en TAVL,

Bedankt voor het antwoord.
ik heb een Samsung Q9 tv met ingebouwde chromecast, maar die herkent de T-Mobile tv anywhere app niet.
hebben jullie toevallig een idee hoe ik dit dan werkend zou kunnen krijgen.
Reputatie 7
Hey @Spookz,

Dat is vreemd! Heb je ook al geprobeerd om de software van je TV te updaten? Mocht dat niet werken dan kun je altijd nog de klantenservice van Samsung raadplegen. Laat je weten of het heeft geholpen?
@Piotr
Het is gelukt door een losse Cromecast te kopen.
Hoe werkt het uitzendinggemist kijken via de box überhaupt? Ik kan alleen het laatste uur terugvinden via de gids en verder dan dat kan ik niet terug in de tijdslijn. Lijkt me niet dat dit klopt.
Reputatie 7
Hi @M-a-r, ik geef je graag meer informatie! Je Gemist het beste openen via 'Menu' en dan ' On demand'. Op onze website lees je hier meer over via deze link. Veel kijkplezier! 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Aanvullend op @Brian; Wat jij bedoelt is Begin Gemist. Dit is een andere dienst. Bij T-Mobile Thuis werkt die via de TB box enkel voor het huidige programma. Via de app kun je tot 7 dagen terug kijken via de programmagids. Er gaan al langer geruchten dat de TV dienst in de nabije toekomst een upgrade krijgt, waardoor er meer mogelijkheden komen.

Aanvullend kun je via de box NPO en SBS zenders terugkijken via Programma Gemist. Fox Sports ook mits je hierop geabonneerd bent via de premiumdienst.

Reageer