Beantwoord

Uitzending loopt achter (vooral bij voetbal merkbaar)

  • 24 October 2020
  • 5 reacties
  • 1619 Bekeken

Reputatie 2

Sinds de update in augustus loopt de tv uitzending ongeveer een minuut achter in vergelijking tot eerder en andere TV-aanbieders.

 

Als ik voetbal kijk dan krijg ik doelpunten eerder door via de Livescore app en zie ik mijn vrienden al juichen op Whatsapp. Ondertussen moet ik vervolgens haast een minuut wachten tot er gescoord wordt. 

 

Is dit bekend en kan dit nog verbeterd worden?

icon

Beste antwoord door Brian 17 December 2020, 14:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
Badge

Sinds de update in augustus loopt de tv uitzending ongeveer een minuut achter in vergelijking tot eerder en andere TV-aanbieders.

 

Als ik voetbal kijk dan krijg ik doelpunten eerder door via de Livescore app en zie ik mijn vrienden al juichen op Whatsapp. Ondertussen moet ik vervolgens haast een minuut wachten tot er gescoord wordt. 

 

Is dit bekend en kan dit nog verbeterd worden?


Was al bekend inderdaad: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/nieuwe-tv-software-slecht-beeld-en-grote-vetraging-325176

Maar nog steeds niet opgenomen in het lijstje hier: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/feedback-nieuwe-t-mobile-tv-326106 (staat wel ook meerdere malen hier gemeld overigens met als antwoord dat er ook naar gekeken wordt. Maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat ze dit kunnen oplossen met de manier waarop ze nu streams aanbieden ipv eerst. Vorige keer dat ik dit laatste schreef als antwoord in het eerste gelinkte topic is het weggemodereerd :rolling_eyes: )

 

Reputatie 7
Badge +1

Gelukkig zit ik nog op het oude tv platform, en dat mag voor mij zo blijven gebruik de Entone 510 toch alleen maar voor primair tv kijken en kijk heel af en toe een programma terug of via gemist.

Of er veel verschil zit in de vertraging tussen het nieuwe en oude platform durf ik niet te zeggen maar er is altijd een vorm van vertraging in het moment dat het doelpunt valt en je het ziet op het scherm, dat was ook duidelijk te zien toen je een wedstrijd kon zien op foxsport en gelijk op Fox op Fox zag je alles ongeveer 25 tot 30 seconden later.

Zie ook: 

 

Goedemiddag, 

 

Wat is de status met het verhelpen van het achter lopen van de tv-uitzending? Op deze manier voetbal kijken is echt geen doen!
 

Groeten Erik

Reputatie 7

Hi all, ik heb zojuist een update geplaatst in ons T-Mobile TV Feedback topic. De vertraging in de uitzending heeft de hoogste prioriteit en werken er aan om deze zo kort mogelijk te maken. Dit blijft wel een doorlopend proces en de vertraging zal met de tijd dus steeds een stukje korter worden. Bedankt voor feedback hierin. Om alle feedback overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten.