Beantwoord

Unable to load assets. None of the playback technologies are supported tv anywhere

  • 18 February 2020
  • 15 reacties
  • 378 Bekeken

Sinds gisteren is het niet mogelijk om tv anywhere te casten vanaf onze mobiele telefoons.

Op de telefoon komt de melding:

Unable to load assets. None of the playback technologies are supported tv anywhere. 

Hoe los ik dit op? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 February 2020, 13:43

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Oohnoo 

Treed het probleem pas sinds gisteren op en daarvoor werkte alles? Misschien helpt het om de app te verwijderen en herinstalleren.

Ja, sinds gisteren. 

App al tig keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het verhelpt het probleem helaas niet. 

Sorry de melding komt op het tv scherm niet op de telefoon 🤦🏻‍♂️

Reputatie 7

Hi @Oohnoo, hmm dat klinkt alsof je TV het casten niet meer ondersteunt. Als je TV Anywhere probeert te casten naar een ander device lukt het dan wel? 

Hi @Brian 

 

Dat heb ik nog niet geprobeerd. Maar andere dingen kunnen nog wel vanaf onze mobiele telefoons gecast worden naar deze tv. 

Kun je met dit antwoord (ook) iets? 

Reputatie 7

Hey @Oohnoo,

Wat voor type/merk TV heb je in je bezit? Wellicht kun je je Smart TV van een software update voorzien en vervolgens een nieuwe test uit te voeren? En heb je bij het verwijderen van de TV Anywhere App ook de cache van Google Play Services verwijderd? 

Hoi @Piotr 

Bedankt voor je reactie!

Philips, merk moet ik opzoeken. Software update heeft al plaatsgevonden. 

Ik kijk even naar de cache van Google play services.

 

 

Reputatie 7

Hey @Oohnoo,

Prima! Laat ons gerust weten of het heeft geholpen. :relaxed:

@Piotr 

Goedemorgen, 

 

Ik heb bij het verwijderen van de TV Anywhere App ook de cache van Google Play Services verwijderd. Het probleem is hiermee niet opgelost. 

 

Het typenummer van de PHILIPS tv is: 32PFK5500/12.

 

Hopelijk heb je snel een oplossing voor me. 

Reputatie 7

Hi @Oohnoo, hmm dan moeten we verder kijken. Hoe cast je TV Anywhere precies naar de TV? Gaat dit via een Chromecast of rechtstreeks? TV Anywhere biedt ondersteuning voor Chromecast, Apple TV, Android, iOS en via je browser. We bieden (nog) geen ondersteuning voor specifieke Smart TV's. Als je rechtstreeks naar je TV streamt dan kan het dus inderdaad zijn dat dit niet werkt. Via een Chromecast of Apple TV zou uiteraard wél gewoon moeten werken.

Hi @Brian ,

In mijn post 10 dagen geleden schreef ik dat het sinds gisteren niet mogelijk is om tv anywhere te casten vanaf onze mobiele telefoons. Van tevoren ging dat op diezelfde tv vanaf dezelfde 3 mobiele telefoons wel.

 

Reputatie 7
Badge +15

[Vraag was al gesteld]

Reputatie 7

Hi @Oohnoo, dank voor de toelichting! Dan blijft er nog 1 ding over, kan je vanaf de telefoons wel casten naar andere devices? Bijvoorbeeld een andere telefoon? Er zijn namelijk op dit moment geen specifieke issues bekend met het casten van TV Anywhere dus ik heb het vermoeden dat het specifiek de combinatie met de TV is en ik zou dat graag testen/uitsluiten. Is het voor jou mogelijk om dit te proberen?

Hi @Brian ,

Naar een andere tv met daarop een chromecast aangesloten kan wel gecast worden. Wil je dat ik probeer om nog naar een ander device te casten? 

 

(Wel vreemd dat het op de Philips ineens niet meer kan.  En dat andere dingen wel gecast kunnen worden naar de Philips.) 

 

Reputatie 7

Hey @Oohnoo,

Bedankt voor het testen. Alles wijst erop dat het issue met het casten alleen in combinatie met je Philips TV voorkomt. Waardoor dit wordt veroorzaakt durf ik je niet aan te geven. Heb je twee weken geleden een update uitgevoerd op je Philips TV? Wellicht is er een automatische software update binnengehaald op je televisie waardoor het casten van TV Anywhere niet meer werkt. 

Reageer