Beantwoord

Universele afstandsbediening Amino 610X

  • 8 September 2019
  • 6 reacties
  • 3894 Bekeken

Hallo,

Zojuist mijn nieuwe Samsung UE65RU8000 TV binnen gekregen en aangesloten op de box van T-Mobile. Alles werkt, maar het lukt me niet om de universele afstandsbediening van Samsung te koppelen aan de box van T-Mobile. Ik heb een Amino 610X box van T-Mobile. Bij het instellen van de provider op de TV heb ik 'Entone', 'T-Mobile' en 'Amino' geprobeerd. Deze werken allemaal niet. De HDMI kabel zit aangesloten op een HDMI ARC ingang. Ook een andere HDMI kabel geprobeerd, maar helaas geen resultaat. De box meerdere malen opnieuw opgestart, maar ook zonder resultaat. Anynet+ is ingeschakeld op de TV. Iemand enig idee hoe ik de universele afstandsbediening van Samsung kan koppelen aan de Amino 610X van T-Mobile? Bedankt.
icon

Beste antwoord door Piotr 29 November 2019, 09:32

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Probeer eens om handmatig Entone in te typen dus niet via een lijstje
Entone staat er standaard niet bij. Ik heb handmatig Entone moeten intypen, maar helaas werkt hiermee de afstandsbediening niet.
Kan niemand mij helpen?
Reputatie 1

Mijn amino 610x wordt ook niet herkend door mijn Samsung. Mijn blu-ray speler (10 jaar oud), receiver, Apple Tv (2 en 4), Chromecast zonder problemen te bedienen. De Amino niet.

 

en nu? Tv box net een week binnen.

 

Zou fijn zijn als de tv box in een kast kan met het deurtje dicht.

Reputatie 7

Hey @Mmolenaar,

Welk type afstandsbediening heb je in je bezit? Heb je ook al geprobeerd om via de automatische zoekfunctie op het merk “Amino” te zoeken? En wie weet helpt deze tip je wel. :relaxed:

Reputatie 1

Helaas werkt dat niet. Ik heb maar geaccepteerd dat ik met een tv-box moet werken in het zicht. Je kunt niet alles hebben voor deze prijs.

 

voorheen had ik canaldigitaal voor 10 euro per maand . Nu betaal ik 25 per maand voor hetzelfde aanbod. Vandaag nu t-mobile. Stuk goedkoper. Vreemd dat canaldigitaal mij belde en plots 13 euro korting kon geven voor de komende 2 jaar. Wat dat dacht je van 13 euro korting met terugwerkend kracht!?! Ongelofelijk.

Voordeel van canaldigitaal was een smartcard in mijn tv. Nu terug naar deze animo box. It is what it is. Soms tv kijken via de animo, soms uitzendinggemist kijken via de tv anywhere via de Apple tv omdat de animo andere dingen laat zien bij gemist als de tv-anywhere app.

Reageer