Beantwoord

Universele afstandsbediening soundbar

  • 2 July 2017
  • 4 reacties
  • 1662 Bekeken

Zojuist de Bose Solo 5 soundbar aangeschaft. Deze is geleverd met universele afstandsbediening. Ik kan alleen nergens de code vinden om deze te koppelen met Tmobile thuis. Ik heb de Entone kamai 510b. Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Brian 5 July 2017, 11:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hey Rutger, ik heb mijn best voor je gedaan en het internet afgestruind maar de Bose afstandsbediening lijkt de Entone niet te ondersteunen. Je vindt de handleiding met alle codes voor de afstandsbediening hier. Ik heb nog verder gezocht voor je maar ik heb geen codes gevonden die mogelijk zouden kunnen werken. Wat je nog kan proberen is ouderwets handmatig codes invoeren tot je er één vindt die wordt geaccepteerd. Op de website van Bose vind je instructies hoe je dit kan doen. Ik hoor graag of het gelukt is. ik wens je veel plezier met de nieuwe Soundbar!
Ik ben heel erg benieuwd of het nog gelukt is. Ik ben ook op zoek naar een passende code om de Entone decoder te koppelen met het Bose solo 5 systeem. De code 5077 zoals aangegeven in het bijgeleverde boekje werkt helaas niet. Graag hoor ik van jullie.
Dag Chantal, nee is niet gelukt. Nu moet ik zeggen dat ik de T-Mobile box zelden nog gebruik omdat het een traag drama apparaat is. Ik stream eindelijk alles via een Chromecast naar de tv en de soundbar is aangesloten op de tv.
Reputatie 7
Badge +1
Als de Bose beschikt over een HDMI-ARC ingang waar ik min of meer wel van uit ga zou ik deze gebruiken gewoon een goede HDMI kabel van de tv HDMI-ARC naar de soundbar.

Ik hen zelf al eens een gewone heel simpele soundbar gekocht merk staat er niet een op (nee, niet van Aliexpress) deze op bovenstaande manier verbonden en dat werkt perfect, soundbar schakelt automatisch in en uit met tv.

Reageer