Beantwoord

Update decoder T-Mobile Thuis

  • 9 April 2017
  • 3 reacties
  • 894 Bekeken

Is het niet mogelijk om de decoder te updaten, in de nacht , zoals Vodafone ook deed, i.p.v. dit op primetime te doen rond 20.30 , zodat je niet een gedeelte van een uitzending mist als ook van de opnames die gepland staan. We hebben dit nu al 2 keer meegemaakt. Het lijkt me als Vodafone dit kan dit voor T-mobile ook geen probleem moet zijn.
icon

Beste antwoord door Matthew 18 April 2017, 09:12

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Gerrie O.,

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als je een uitzending mist door een handeling die de decoder uitvoert. De updates voor verbeteringen worden altijd in de nacht ingepland. Het kan zijn dat er iets niet helemaal goed ging in de decoder waardoor die een handeling heeft uitgevoerd. Ik wil je vragen dit de aankomende tijd in de gaten te houden. Mocht dit weer voorkomen, kunnen we eventueel een onderzoek voor je starten.

Groetjes,

Matthew
Hallo Matthew.

24-04 21.35 start wederom m'n decoder opnieuw op tijdens het tv kijken, ikzelf heb hier een niet al te groot probleem mee maar mijn vrouw wel, haar uitspraak " stelletje sukkels, nog een keer en we gaan naar een ander" dus hopelijk wordt er iets mee gedaan want de vrouws wil is wet.
Reputatie 2
Tja, als de vrouw iets zegt dan moet het ook gebeuren! Zou je ons kunnen bellen op 0800 0092? Dan kunnen we het onderzoek beginnen. 😃

Reageer