Beantwoord

update decoder vol met bugs

  • 22 August 2020
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Voor een week of 2 terug is de decoder geüpdatet ,maar ondervind problemen met de update.

als ik de tv uitzet en de decoder aanlaat ,en een paar minuten later de tv weer aanzet krijg ik alleen maar sneeuw in mn beeld reageert hij nergens meer op 

Verder is de decoder al een aantal keren zonder reden vastgelopen

minstens 1x per dag moet ik de stekker uit de decoder halen omdat hij zo vaak crashed

maar hier zullen er wel meer last van hebben .

Wanneer halen ze de bugs uit de software?

icon

Beste antwoord door soepkip67 24 August 2020, 10:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@hbroek ,

Alleerst welkom op de Community van T-Mobile,dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er moderatoren(medewerkers van T-mobile) mee. Zij springen bij zodra dit nodig is. Ze reageren meestal binnen 24 uur bij extreme drukte kan dit oplopen naar 48uur.

 

Je zou even de box compleet kunnen resetten. Zie : Reset TV box

Als je dit gedaan hebt wil je dan even hier melden of dit geholpen heeft?

Reputatie 7

Hi @hbroek , bedankt voor de feedback! Zou je mij van wat meer informatie kunnen voorzien? Hoe heb je de TV Box aangesloten? Is dit rechtstreeks op de TV of via bijvoorbeeld een versterker? Als dit laatste het geval is zou je dan toe kunnen lichten hoe de TV Box exact aangesloten is? En is de TV Box ook rechtstreeks aangesloten op de modem? Ik hoor het graag, dan gaan we hier mee aan de slag!

Reageer