[Update] Foutmelding TV Box met opnamefunctie

  • 27 September 2019
  • 10 reacties
  • 2648 Bekeken
[Update] Foutmelding TV Box met opnamefunctie
Reputatie 7

Er is een fout geslopen in het aanmeldproces bij enkele TV Boxen met opnamefunctie. Heb jij een TV Box met opnamefunctie en zie jij de melding “Server Connection Complete” in beeld, dan geldt dit topic voor jou!

 

Het kan zijn dat je de TV Box moet aanmelden, omdat je net klant bent geworden bij ons, zojuist je abonnement verlengd hebt of omdat je een nieuwe TV Box hebt besteld. Hier zal ik uitleggen wat je het beste kunt doen en wat je alternatieven zijn. 

 

Tijdens installatie

Krijg je de foutmelding te zien tijdens de installatie? Dan is het zaak om te controleren of je het correct hebt aangesloten. Hiervoor hebben wij een handige instructievideo gemaakt: Video installatiehulp. Is er bij jou een monteur langsgekomen voor de installatie en zie je de foutmelding? Dan weet je dat het goed is aangesloten en dat dit topic voor jou geldt.

 

TV Box omgewisseld

Heb je juist een TV Box met opnamebox besteld ter vervanging van eentje zonder? Dan is het advies de oude TV Box opnieuw aan te sluiten, totdat we het aanmeldprobleem verholpen hebben. 

 

Wat kun je nu doen?

  • Heb je nog een andere TV Box? Deze zal wél kunnen aanmelden. Je kunt er dan voor kiezen om deze TV Box aan te sluiten op de plaats waar je de TV het meest gebruikt, zoals de woonkamer. 
  • TV Anywhere is nog wel beschikbaar. Hiermee kun je 30+ TV zenders via je mobiel, tablet of PC/laptop kijken. Lees hier alles over TV Anywhere: TV Anywhere gebruiken
  • Het is nu wachten tot we het aanmeldprobleem hebben verholpen. In dit topic houden we iedereen op de hoogte. 
  • Twijfel je of dit topic voor jou geldt, laat dan een bericht in dit topic achter. Geef aan welke foutmelding je in beeld ziet en of je onlangs iets hebt aangepast in je abonnement. Dan controleer ik jouw situatie. 
  • Heb jij een andere foutmelding in beeld? Dan biedt dit topic uitkomst: Oplossingen voor foutmeldingen.

 

Het geldt alleen voor de TV Box met opnamefunctie. Dat is de middelste in het plaatje hieronder. De twee kleinere TV Boxen geven geen problemen. 

 

 

Excuses voor het ongemak. Weet dat we keihard werken om alle TV Boxen snel aan te melden!

Update 11 oktober

Goed nieuws! Het is toch gelukt om de TV Boxen op afstand te herstellen! Je kunt dus nu direct jouw TV Box gebruiken na een korte stroomonderbreking. Je kunt dus direct weer gebruikmaken van de TV Box met opnamefunctie! Je zult geen vervangend exemplaar meer ontvangen. Heb je er al eentje ontvangen? Dan mag je kiezen welke je terugstuurt. 

Update 8 oktober

We gaan alle TV Boxen die niet kunnen aanmelden, vervangen. Hierover heb je een e-mail ontvangen of die zul je deze week ontvangen. Sommige klanten hebben inmiddels de vervangende TV Box ontvangen. We verwachten dat iedereen in de komende twee weken een vervangend exemplaar heeft ontvangen. Je kunt het defecte exemplaar terugsturen in de doos waarin je het vervangende exemplaar ontving. Lees hier hoe het retourproces precies werkt: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

Iedereen die nu een TV Box met opnamefunctie bestelt, ontvangt uiteraard ook een correct apparaat!

 


This topic has been closed for comments

10 reacties

Deze storing kreeg ik afgelopen dinsdag al als nieuwe klant, gebeld en oplossing zou zijn dat ik een nieuwe box zou gestuurd krijgen, echter met nieuwe box zelfde probleem natuurlijk. als de storing hebt en je reset de box dat krijg je niet meer logo t-mobile maar logo Entone met zelfde probleem.

is er bekend hoelang dit gaat duren voordat is opgelost of kan ik beter om een andere box zonder opnamen functie gaan vragen?
Reputatie 7
Hoi @lpgl,

Ik begrijp uit je verhaal dat je op dit moment één TV Box (m et opnamefunctie) hebt. Dan is het enige alternatief TV Anywhere (op je mobiel, tablet of PC). Ik durf niet te zeggen hoe lang het duurt ,maar ik denk dat het omwisselen van de TV Boxen net zo lang duurt. Het zou zonde zijn als we het net omgewisseld hebben en het dan weer werkt. Daarom hoop ik dat je met TV Anywhere de komende tijd kunt overbruggen. In de tussentijd werken wij hard aan de permanente oplossing!
Goedemiddag, kunt u mij vertellen of er al zicht op de oplossing is? Zodat ik de box kan installeren.
Reputatie 7
Hoi @lpgl,

We gaan alle TV Boxen die niet kunnen aanmelden, vervangen. Hierover heb je een e-mail ontvangen of die zal deze week binnenkomen. Sommige klanten hebben inmiddels de vervangende TV Box. We verwachten dat iedereen in de komende twee weken een exemplaar heeft ontvangen. Je kunt het defecte exemplaar terugsturen in de doos waarin je het vervangende exemplaar ontving. Lees hier hoe het retourproces precies werkt: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

Ik heb voor jou gecontroleerd en ik zie dat jij op de lijst staat voor vervanging. Houd dus je inbox én de brievenbus in de gaten!

Iedereen die nu een TV Box met opnamefunctie bestelt, ontvangt uiteraard ook een correct apparaat!
Ik ben ook zo'n klant die net is overgestapt (1 okt) en zit al 8 dagen zonder tv box. Er wordt aangegeven dat de box 2 oktober is verstuurd. Maar er nog steeds niks binnen. Hier krijg ik huil buien van.
Hoe lang kan het duren?
9 dagen....... hoe lang kan het duren?
Reputatie 7
Hi @vismvis, mogelijk heb je de update van 8 oktober net misgelopen maar de planning is om de nieuwe Tv Boxen deze week te versturen. Je hebt hem dus snel in huis!
@Brian
Helaas heb ik de box nog steeds niet. ik ben al 9 (negen) dagen aan het wachten.
Dat lijkt niet meer van deze tijd!
Dat is de prijs van T-Mobile ook niet.😉
Reputatie 7
Hi @lpgl en @vismvis,

Update 11 oktober
Goed nieuws! Het is toch gelukt om de TV Boxen op afstand te herstellen! Je kunt dus nu direct jouw TV Box gebruiken na een korte stroomonderbreking. Je kunt dus direct weer gebruikmaken van de TV Box met opnamefunctie! Je zult geen vervangend exemplaar meer ontvangen. Heb je er al eentje ontvangen? Dan mag je kiezen welke je terugstuurt.