Beantwoord

update tv

  • 1 September 2020
  • 24 reacties
  • 824 Bekeken

Reputatie 3

De update van de app is inmiddels binnen, maar we hebben nog niet de update van de boksjes binnen. Wanneer staat die voor mij gepland? 
 

Begin aiugusutis kreeg ik ergens een reactie in deze groep dat ik de update binnenkort kon verwachten en mijn mailbox maar goed in de gaten moest houden. 
 

Snap natuurlijk heel goed dat dit in stappen en fases gaat, maar begin wel nieuwsgierig te worden. 

icon

Beste antwoord door soepkip67 1 September 2020, 09:50

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Ik zie 'm inderdaad nu ook in de appstore staan. Versie 2.1.8 trouwens, dezelfde als de laatste betaversie. Het komt wel uit de lucht vallen. Ik had niet de indruk dat ‘ie al ‘klaar’ was, al was het de laatste tijd wel rustig op het testforum. De webversie had ik afgelopen vrijdag al ergens gevonden. Misschien dat ze daar nerveus van zijn geworden? Er staat nog steeds dat het om een betaversie gaat.

@soepkip67 Ik interpreteer het zo: tussen nu en 10 september krijgt iedereen de update van de app in de app- of playstore aangeboden. Volgens mij moeten er nog heel veel mensen overgezet worden naar het nieuwe platform op de tv-box. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat in 10 dagen gaan regelen.

Reputatie 7
Badge +4

Ze zijn zeker niet nerveus en/of versneld. De overgang tot 10 september geldt enkel voor de nieuwe app, maar nog niet voor het platform. Een app is nooit klaar, maar waarschijnlijk vinden ze hem klaar genoeg om hem online te zetten. Rest kan in een komende updates wel bijgewerkt worden. 

Reputatie 7

Scherp: de term beta-versie gaan we snel verwijderen! Android versie zal in de loop van vandaag (waarschijnlijk) beschikbaar komen. 

Reputatie 7
Badge +7

@Dennisk76  en @TAVL 

 

Als ik het goed interpreteer gaat iedereen over op het nieuwe platform tussen 1 en 10 september volgens : Geniet van het nieuwe TV Anywhere

Tussen nu en 3 maanden kun je hem bijna zeker wel verwachten, men geeft geen roadmap af, gaat er iets mis wat opgelost moet worden voordat ze verder gaan duurt het weer langer.

Reputatie 7
Badge +4

Vertraging wordt volgens mij al aan gewerkt. :)

Reputatie 7

Hi @Dimmedy, super dat jij dit gelijk aan mij laat weten! Heel fijn om te lezen dat het terugspoelen weer goed werkt, daar ben ik blij om. Mocht het toch weer eens terugkomen - al hoop ik natuurlijk dat dat niet gebeurt - dan help ik je graag verder om dit uit te zoeken. Heel graag gedaan. Dan wil ik jou voor nu nog een heel fijn weekend wensen! 🎈

Vandaag update gehad.

Helaas is terugspoelen niet meer mogelijk.

Erg jammer, zonde dat het niet meer kan. Graag aanpassen t mobile! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @qtje en @Fishermann, aanstaande maandag, dinsdag en woensdag (25, 26 en 27 januari) gaan wij in de nacht alle TV Boxen die gebruikmaken van T-Mobile TV rebooten voor een software update. Deze update zal het grootste deel van de black-screens, sneeuwbeeld, alleen NPO 1, 2 en 3 te ontvangen en problemen met geluidssets door HDCP oplossen.

Wil je de update vandaag al binnen halen? Dan kan dit door een simpele handmatige reboot zonder netwerkkabel. In dit topic lees je meer! 

Is er al iets meer bekent over de update van de amino tv box met de nieuwe software?

Reputatie 3

Wacht er ook op.

Hoi @Jason 

word met deze handmatige reboot ook de nieuwe TV Box software geïnstalleerd? Of is dit een software update voor alleen de problemen die je boven omschrijft?

Reputatie 7
Badge +4

Alleen als je het platform al hebt. Het is een update om de huidige issues, die een aantal klanten ervaren, (deels) op te lossen.

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Dennisk76,

Wat mooi. Doe je dan ook mee met de test van de app? Bevalt die nieuwe app?

Voor wat betreft de uitrol is hier weinig over te zeggen. Een planning wordt niet echt gegeven. ik begrijp van elders op deze community dat de uitrol loopt en klanten aan de lopende band worden omgezet. Dit gebeurt, zoals je zelf aangeeft, stapsgewijs. Wanneer dit voor jou is zal voor nu nog gissen blijven. Deze informatie heb ik als medeklant niet en T-Mobile doet er geen uitspraken over. Voor zover ik zie loopt de uitrol goed, dus hopen dat je snel aan de beurt bent.

Reputatie 3

Goedemorgen @Dennisk76,

Wat mooi. Doe je dan ook mee met de test van de app? Bevalt die nieuwe app?

Voor wat betreft de uitrol is hier weinig over te zeggen. Een planning wordt niet echt gegeven. ik begrijp van elders op deze community dat de uitrol loopt en klanten aan de lopende band worden omgezet. Dit gebeurt, zoals je zelf aangeeft, stapsgewijs. Wanneer dit voor jou is zal voor nu nog gissen blijven. Deze informatie heb ik als medeklant niet en T-Mobile doet er geen uitspraken over. Voor zover ik zie loopt de uitrol goed, dus hopen dat je snel aan de beurt bent.

Dank voor je reactie. Ik doe niet mee aan de pilot.  Denk dat hij gister vrij is gegeven voor IOS. 

Reputatie 7
Badge +4

Ah… dan heb je geluk en ben je er vroeg bij. Het zou goed kunnen dat hij officieel nu heel snel komt. ;)

Reputatie 7

Hi @Dimmedy, dankjewel dat jij in dit topic aanklopt! Ik wil jou graag laten weten dat ik hier navraag voor heb gedaan. Ik kan namelijk niet terugvinden of het terugspoelen niet meer mogelijk is bij de nieuwste update van T-Mobile TV. Zodra ik hier meer over hoor, dan laat ik dat aan je weten! 

Reputatie 7

Hi @Dimmedy, nog even een aanvulling vanuit mij! Ik heb één van mijn collega's hiervoor aan de mouw getrokken en wij willen dit graag onderzoeken. Dit hebben wij namelijk nog niet eerder gehoord. Kan jij nog aan mij toelichten om welke zender dit ging? En weet jij nog het tijdstip (of de dag: datum) van de uitzending die jij terug wilde spoelen? Ik hoor het graag, want dan ga ik voor jou aan de slag om dit uit te laten pluizen.

Reputatie 3

Scherp: de term beta-versie gaan we snel verwijderen! Android versie zal in de loop van vandaag (waarschijnlijk) beschikbaar komen. 


 

Dat is mooi, maar wie heeft er nu gelijk v.w.b. Het platform? Ik interpreteer het ook dat uiterlijk 10 september iedereen over is op het nieuwe platform. Maar dat doet niet iedereen. Wanneer kan ik de overgang verwachte ?

Reputatie 7
Badge +7

Tussen nu en 3 maanden kun je hem bijna zeker wel verwachten, men geeft geen roadmap af, gaat er iets mis wat opgelost moet worden voordat ze verder gaan duurt het weer langer.


Ik verwacht het niet voor het nieuwe jaar. Ze zetten er volgens eigen berichten 2500 per dag over en dat 4 dagen in de week. Ze hebben ook al een tijdje oponthoud ervaren. Dus 10000 in de week. Ze zijn halverwege juli begonnen. Weet niet hoeveel abonnementen er zijn met tv, dan kun je het ongeveer uitrekenen.:blush:

Neem die aantallen maar met een kleine knipoog, als het lekker loopt gaan die aantallen omhoog, gaat het slecht gaan ze naar beneden, maar ze moeten dit jaar klaar zijn, anders gaan er wat kledingstukken verorbert worden.

 

Ze hebben volgens de laatste cijfers 632.000 aansluitingen, maar dat is niet gespecificeerd naar hoeveel er ook TV hebben.

Reputatie 7
Badge +4

Scherp: de term beta-versie gaan we snel verwijderen! Android versie zal in de loop van vandaag (waarschijnlijk) beschikbaar komen. 


 

Dat is mooi, maar wie heeft er nu gelijk v.w.b. Het platform? Ik interpreteer het ook dat uiterlijk 10 september iedereen over is op het nieuwe platform. Maar dat doet niet iedereen. Wanneer kan ik de overgang verwachte ?

Navraag leert dat de app uiterlijk 10 september verwacht wordt. TV platform vraagt meer tijd. Al wordt er geen specifieke einddatum genoemd. Al snap ik dat je zo snel mogelijk over wil. Dat wil T-Mobile ook en daarmee zal het - als het zo goed blijft lopen - steeds sneller gaan. Ik heb ongeveer dezelfde verwachting als Doornekamp33. :zipper_mouth:

Reputatie 7
Badge +7

@Doornekamp33 ,

 

Dat was ook waarom ik inzet op volgend jaar. Zou graag zien dat ze de pet, stropdas, sokken en andere kledingstukken moeten verorberen:joy:

@TAVL ,

Dan hoop ik dat ze nu nog steeds doorontwikkelen met het nieuwe platform. De opmerkingen stemmen me nog niet echt positief. Heb een tijd problemen ondervonden met blokkerig beeld en dat lijkt nu weer bij een aantal mensen voor te komen en ook de vertraging is niet echt een topper. Maar we gaan het afwachten en hopen dat het meevalt. Hoop niet dat de beeldkwaliteit minder gaat worden.

Hi @Dimmedy, nog even een aanvulling vanuit mij! Ik heb één van mijn collega's hiervoor aan de mouw getrokken en wij willen dit graag onderzoeken. Dit hebben wij namelijk nog niet eerder gehoord. Kan jij nog aan mij toelichten om welke zender dit ging? En weet jij nog het tijdstip (of de dag: datum) van de uitzending die jij terug wilde spoelen? Ik hoor het graag, want dan ga ik voor jou aan de slag om dit uit te laten pluizen.

Hallo @Lisa,

Hartelijk dank voor het uitzoeken.

Het tv programma waar het niet lukte was het terugkijken van “lang leve de liefde” op SBS6 op 9 juni. tijdens het terugkijken was “terug” spoelen niet mogelijk. Ook bij andere programma's op die dag werkte het terugspoelen niet. Echter naar aanleiding van je bericht heb ik het gisteren nogmaals geprobeerd en toen werkte het wel. Het lijkt erop dat het gewoon weer werkt zoals vroeger en is dit opgelost!

Nogmaals dank voor het uitzoeken!

Reageer