Beantwoord

Update tv box mislukt.

  • 2 juli 2017
  • 1 reactie
  • 1270 Bekeken

Tv-box heb ik diverse keren herstart, nadat ik de eerste keer op tv een error melding zag.
De modem is ook tussentijds al herstart.

Ik heb 2 meldingen gekregen:
Unsupported BBL version 2.7.4-bbl
App: 2.9.3.1-etv-vma--glop
De tv ging na een tijdje op zwart.

No NTP server, system clock not synchronized.
App: 2.9.3.1-etv-vma--glop
Tv blijft op deze melding staan.

Hoe kan deze foutmelding opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Sander 3 juli 2017, 14:53

Hoi JohnVanOoyen,

Allereerst welkom op het forum! :)

Die eerste melding over BBL kan geen kwaad. Na ongeveer een minuut zal de TV Box dan ook gewoon opstarten. De NTP melding betekent in de meeste gevallen dat de internetkabel bij het modem in een verkeerde LAN poort zit. Kun je controleren of die kabel in LAN 3 of LAN 4 zit? Test ook met een rechtstreekse kabel. Hiermee bedoel ik dat er geen andere apparaten, zoals adapters of switches, tussen zitten.

Voor meer uitleg over foutmeldingen, zie dit topic.

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi JohnVanOoyen,

Allereerst welkom op het forum! :)

Die eerste melding over BBL kan geen kwaad. Na ongeveer een minuut zal de TV Box dan ook gewoon opstarten. De NTP melding betekent in de meeste gevallen dat de internetkabel bij het modem in een verkeerde LAN poort zit. Kun je controleren of die kabel in LAN 3 of LAN 4 zit? Test ook met een rechtstreekse kabel. Hiermee bedoel ik dat er geen andere apparaten, zoals adapters of switches, tussen zitten.

Voor meer uitleg over foutmeldingen, zie dit topic.

Houd je ons op de hoogte? 🙂

Reageer