Beantwoord

Update voor zenderlijst T-Mobile Thuis


Reputatie 3

Goedemiddag T-Mobile Thuis, ik heb een flinke update voor de zenderlijst van T-Mobile Thuis en dan met name aangaande de lokale radio- en tv-zenders. Er hebben naamswijzigingen en fusies plaatsgevonden. Sommige zenders worden hierdoor nu dubbel doorgegeven.

Waar kan ik deze update heen sturen?

 

Moderator edit: ben je op zoek naar de zenderlijst? Klik dan hier!

 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 14 December 2018, 13:58

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 7
Hoi ceelenblokker,

Wauw, super bedankt voor het meedenken en het maken van de lijst! Je helpt ons hier enorm mee. Ik ga jouw lijst doorsturen in de organisatie, zodat het bij de verantwoordelijken uitkomt. Nogmaals heel erg bedankt voor je oplettendheid, mocht je nog meer feedback hebben hoor ik dat graag van je!
Reputatie 3
De zenderlijst met aanpassingen is weer geüpdate. Let op: hierop staan alleen de zenders genoemd, die op de website en in de ontvangers nog aangepast dienen te worden.
Reputatie 7
Fan-tas-tisch! Top dat je ons hier scherp op houdt. Volgens mij moeten we nog een opschoningsrondje maken. Gaan we doen!
Reputatie 3
De lijst heeft de afgelopen tijd weer een fikse update gehad. Gisteren de jongste versie geupload naar de plek, waar de hieronder genoemde link naar verwijst.

In deze update onder meer:
  • De nieuwe naam voor de lokale omroep in Schiedam: SCHIE TV voor tv en SCHIE FM voor radio.
  • LOO TV (kanaal 704) zendt nu gezamenlijk uit via het eigen kanaal met Omroep Groot-Nuth. Vanaf januari 2019 zullen beide omroepen samen onder een nieuwe naam gaan uitzenden. Die naam is nog niet bekend. Op kanaal 761 (voorheen Omroep Groot-Nuth) is inmiddels geen signaal meer.
  • Naamswijziging voor Airplay Radio en RTV Raalte: Salland1. De naam geldt zowel voor radio als voor tv.
  • Nieuw toegevoegd: kanaal 852 - Altena TV en op kanaal 2061 - AFM. Deze staan nog niet in de zenderlijst op de website.
  • Omroep LOES (kanaal 775 en kanaal 2060) is gestopt met uitzenden.
De lijst is te vinden op deze ilnk: Update zenderlijst T-Mobile Thuis
Reputatie 7
Hi Ceelen, excuses voor de late reactie! Wat fantastisch dat je gewoon een heel Excel bestand mee hebt gestuurd! Ik heb deze doorgestuurd naar de collega's samen met het verzoek om het zenderoverzicht wat scherper bij te houden! 😉
Reputatie 3
Hoi Brian,
Geen probleem. Elke keer als er een update van de lijst is, laat ik dat hier weer weten.
Ik hou ze in de gaten. 😉
Reputatie 7
Badge +5
Onze dank is zéér groot Celeen! 🤗
Reputatie 3
Wederom een update voor de zenderlijst.

Deze keer in de update:
  • Aanstaande fusie RTV Betuwe en SRC tot SRC FM en SRC TV per 24 december 2018
  • Door gemeentelijke fusie worden Regionieuws FM en Regionieuws TV vanaf 1 januari 2019 RTVi Het Hogeland
Dit en meer in de bijgewerkte lijst, die nu te downloaden is via deze link
Reputatie 7
Hey @ceelenblokker, jij wederom bedankt voor de update! 👌
Reputatie 3
Hey Piotr,

Graag gedaan. De lijst op de website en in de ontvanger is tot op heden nog niet aangepast. Hopelijk komen ze er nog aan toe. Toch handig als de info op de website en in de ontvangers actueel is. 😉

Groet
Reputatie 7
Ik ben het helemaal met je eens! Ik heb het doorgegeven. Aanstaande vrijdag wordt de nieuwste versie van de zenderlijst gepubliceerd. 🙂
Reputatie 3
Goedemiddag,

Ik heb wederom een fikse update voor de zenderlijst geüpload. Deze is te downloaden via de bekende link.
In deze update onder meer:
  • RTV Betuwe en SRC FM gaan fuseren en per 24 december 2018 samen verder als SRC FM/TV
  • Regionieuws.tv gaat per 1 januari 2019 verder als RTVi Het Hogeland
  • Ook een aantal nieuw toegevoegde lokale omroepen staat nog niet op de zenderlijst op de website: Altena TV (kanaal 852), Capelle TV (kanaal 854), RTV Kanaal 30 (kanaal 855), GO-TV (kanaal 856), Ons West Brabant (kanaal 857), Regio90 (kanaal 858) en Omroep Land van Cuijk (kanaal 859)
Groetjes,

Daniël
Reputatie 7
Bedankt weer ceelen! 😃
Reputatie 3
Graag gedaan, Brian. Ik zal vandaag of morgen wederom een update plaatsen. Omroep Land van Cuijk (kanaal 859) is alweer van de ontvanger verdwenen en er is nieuws over Omroep LOES (kanaal 775). Die gaan fuseren met een andere omroep en samen verder als een nieuwe streekomroep.
En RTL Lounge (kanaal 271) lijkt met een kleine naamswijziging bezig te zijn. Die noemen zich nu RTL Lounge Soaps & Series.

En zo kom ik vast nog meer tegen.
Reputatie 7
Hi ceelen, zo te zien hebben we vorige week het zenderoverzicht bijgewerkt! 🙂
Reputatie 3
Hai Brian,

Ik zag het inderdaad. Ook de dubbele doorgiftes eruit. Super. Alleen het radiogedeelte nog en de website. Toch fijn, alles weer actueel.

Ik zal de lijst met nog resterende updates eerdaags online zetten.

Groet
Reputatie 3
Hoi allemaal,

Ik heb de lijst weer bijgewerkt. Er staan enkele nieuwe dingen tussen en wat nu bijgewerkt is, heb ik eruit gehaald. Wat er op de website nog niet is bijgewerkt, staat er wel tussen.

Nieuw in deze lijst:
  • RTL Lounge (kanaal 271) wijzigt de naam in RTL Lounge Soaps & Series
  • ZEN TV (kanaal 296) heet eigenlijk myZen TV
  • RTV Betuwe (kanaal 267) gaat per 24 december 2018 fuseren met SRC FM/TV en samen verder onder de naam SRC FM en SRC TV
  • Omroep LOES (kanaal 775) gaat per 2019 samen met buuromroep OR6 uitzenden onder de naam Limburg 2
Groet
Reputatie 7
Badge
@ceelenblokker , hartelijk dank voor jouw input! Het opschonen en bijwerken van, met name de lokale omroepen, is nogal bewerkelijk en tijdrovend. Fijn dat je hier meehelpt, want het is soms niet bij te houden 😅

Afgelopen dagen hebben we op de TV-dienst nog wat wijzigingen doorgevoerd en volgende week staat ook weer een nieuwe versie van de zenderlijst live op de website (die dan overeenkomt met de TV-dienst). We zijn er dan nog niet, maar dan kunnen we ons nu weer richten om de meer recente wijzigingen in het lokale zenderaanbod.

Nogmaals dank!
Reputatie 3
Goedenavond allen,

Ik heb de lijst bijgewerkt met, behalve de hiervoor genoemde punten, nog een kleine update:

  • LOO-TV (kanaal 704) en Omroep Groot-Nuth zijn inmiddels gefuseerd en zenden nu uit onder de naam ZO-NWS.
  • Op het oude kanaal van Omroep Groot-Nuth (kanaal 761) is geen signaal meer.
  • In het zenderoverzicht op de website en in de PDF wordt op kanaal 810 WEEFF TV aangegeven. Dit kanaal wordt echter niet (meer) doorgegeven.
Groet en alvast fijne kerstdagen,

Daniël
Reputatie 7
Hi Daniël, bedankt weer voor de update, we hebben deze week al een aantal aanpassingen doorgevoerd, zie hieronder:


195 NPO Zappeling Extra Naamswijziging
273 NPO 1 Extra Naamswijziging
2105 Omroep Groot Nuth FM Verwijderd
761 Omroep Groot Nuth TV Verwijderd
2060 LoesFM Verwijderd
775 LOES TV Verwijderd
Reputatie 3
Hallo allemaal,

Ik heb de lijst wederom fors kunnen inkrimpen, omdat er al vele aanpassingen zijn doorgevoerd, ook in het radio-aanbod. Recent zijn er bij een enkele omroep nieuwe ontwikkelingen, die al per januari 2019 gaan spelen. Die zijn ook in een, wederom, nieuwe versie van de lijst verwerkt. Deze staat nu online en is te downloaden.

Groeten en alvast fijne jaarwisseling.

Daniël
Reputatie 7
De beste wensen voor jou @ceelenblokker!

Superbedankt weer voor de update. Er is inderdaad weer een hoop verandert in het media-landschap. Ik speel het door. 😀
Reputatie 3
Hoi allemaal,

Ik zag dat jullie bezig zijn om op kanaal 712 een nieuwe lokale omroep toe te voegen; LOStv uit Spakenburg. Maar deze zender wordt ook al doorgegeven op kanaal 747. Zou dubbelop zijn.

Groet,

Daniël
Reputatie 7
Hey Daniël, dat zou inderdaan een beetje zonde zijn! Ik heb even wat zitten Googlen en ik vermoed dat zender 712 LOS Kabelkrant (Spakenburg) een andere zender is dan LOS TV. LOS TV kan namelijk ook staan voor Lokale Omroep Stein en zo zijn er nog een aantal 'LOS' omroepen te vinden.
Reputatie 3
@Brian: kanaal 712 is in de lucht en het is helaas dezelfde LOStv als op kanaal 747. Die hebben we nu dus dubbel.

En leuke verrassing dat we op kanaal 38 nu de zender Insight HD hebben. Interessante programma's. Neigt een beetje richting Travel Channel.

Groet,

Daniël

Reageer