Beantwoord

Update voor zenderlijst T-Mobile Thuis


Reputatie 3

Goedemiddag T-Mobile Thuis, ik heb een flinke update voor de zenderlijst van T-Mobile Thuis en dan met name aangaande de lokale radio- en tv-zenders. Er hebben naamswijzigingen en fusies plaatsgevonden. Sommige zenders worden hierdoor nu dubbel doorgegeven.

Waar kan ik deze update heen sturen?

 

Moderator edit: ben je op zoek naar de zenderlijst? Klik dan hier!

 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 14 December 2018, 13:58

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 7
Badge
Door een misverstand is LOS Kabelkrant (Spakenburg) ook op 712 terecht gekomen. Dat komt door een wijziging waarmee we deze zender ook op ons eigen glasvezelnetwerk gaan aanbieden. Dit wordt gecorrigeerd: straks zal deze zender alleen op 747 te zien zijn voor alle TV-klanten onder de zendernaam 'LOS Kabelkrant (Spakenburg)'.
Reputatie 7
Hey Daniël, hmm dat is apart. Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's, het lijkt me inderdaad niet de bedoeling dat we dubbele zenders hebben! 🙂 En goed om te horen dat Insight TV bevalt! Ik zag al iets voorbij komen over reizen met een geit, zag er veelbelovend uit haha.

Edit: Hans-Juriën was me al voor wat betreft de dubbele zender :)
Reputatie 3
Hey allemaal,

Het is weer een tijdje geleden dat ik in dit topic iets heb gepost. We zijn al weer een eind up-to-date met de zenderlijst, zowel in de ontvanger als op de website en in de PDF. Maar er is op de website en in de PDF nog wat achterstallig onderhoud. En er zijn nieuwe ontwikkelingen aanstaande.
Die staan allemaal in een nieuwe versie van het te downloaden Excel-bestand. Het goede nieuws is; het wordt steeds minder.

Download de lijst hier
Reputatie 2
Hoi allemaal,

Ik heb de lijst weer bijgewerkt. Er staan enkele nieuwe dingen tussen en wat nu bijgewerkt is, heb ik eruit gehaald. Wat er op de website nog niet is bijgewerkt, staat er wel tussen.

Nieuw in deze lijst:
  • RTL Lounge (kanaal 271) wijzigt de naam in RTL Lounge Soaps & Series
  • ZEN TV (kanaal 296) heet eigenlijk myZen TV
  • RTV Betuwe (kanaal 267) gaat per 24 december 2018 fuseren met SRC FM/TV en samen verder onder de naam SRC FM en SRC TV
  • Omroep LOES (kanaal 775) gaat per 2019 samen met buuromroep OR6 uitzenden onder de naam Limburg 2
Groet


Het zou mooi zijn als RadioNL ook toegevoegd gaat worden aan de radiolijst.

Reputatie 7
Bedankt voor de update weer @ceelenblokker! De zenderlijst wordt nu structureel bijgewerkt, goed om te zien dat je dit ook in de praktijk merkt! 🙂
Reputatie 3
Goedemiddag T-Mobile,

Ik heb een paar opmerkelijke dingen gezien. De lokale zender RTV1 wordt momenteel op de verkeerde plekken doorgegeven. Het radiosignaal is op kanaal 836 te horen (waar de tv-zender altijd te zien was) en de tv-zender van RTV1 heb ik teruggevonden tussen de radiozenders op kanaal 2146, waar de radiozender van RTV1 thuishoort.

Verder is BE@T TV, naast het eigen kanaal, ook tussen de radiozenders doorgegeven (kanaal 2137), waar anders BE@T FM te horen zou zijn.
Reputatie 7
Badge
@ceelenblokker Dank voor het melden. Dit wordt uitgezocht en gecorrigeerd!
Reputatie 3
Goedemiddag T-Mobile,

Super. Ik zag idd dat voorgaande weer is gecorrigeerd.

Het viel mij ook op dat we sinds enige tijd een zender missen bij de lokale omroepen. RTV Stichtse Vecht. Die zat altijd met hun tv-zender op kanaal 815 en met het radiosignaal op kanaal 2122. RTV Stichtse Vecht noemt de frequenties ook op de eigen website.
Reputatie 3
Goedemiddag allen,

Ik heb wederom een update met een aantal wijzigingen die de afgelopen tijd hebben plaatsgevonden. Uiteraard heb ik hier weer een lijstje van gemaakt. Deze is hieronder te downloaden (let op: nieuwe link):
Update zenderlijst T-Mobile Thuis
Reputatie 3
Goedemiddag allemaal,

Ik heb wederom een aantal updates in de lijst gezet, die nog niet op de lijst en/of ontvanger worden weergegeven.

Deze keer onder andere:
  • kanaal 714: Radio Lelystad TV
  • kanaal 841: LOS Den Helder TV is nu Regio Noordkop TV
  • kanaal 850: RTV IJmond is nu RTV Heemskerk.
Groetjes en fijn weekend

Reageer