Beantwoord

Updates Televisiepakket

  • 17 January 2019
  • 3 reacties
  • 424 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik ben sinds twee weken aangesloten bij t-mobile thuis.
Nu lees ik hier op het forum dat er dit jaar grote veranderingen? komen bij het televisie gedeelte.
Wat staat er dit jaar te verwachten?
Ik mis in iedergeval het terug kijken enorm. Gewoon in de gids van gisteren programma's terug kijken.
Het gemist gedeelte is nu naar mijn mening veel te beperkt.
Ook mis ik Netflix als zender. Nu moet ik weer met twee afstandsbedieningen op de bank :(

Ik ben benieuwd wat we kunnen verwachten dit jaar.
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 11 February 2019, 16:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hallo allemaal,

Ik ben sinds twee weken aangesloten bij t-mobile thuis.
Nu lees ik hier op het forum dat er dit jaar grote veranderingen? komen bij het televisie gedeelte.
Wat staat er dit jaar te verwachten?
Ik mis in iedergeval het terug kijken enorm. Gewoon in de gids van gisteren programma's terug kijken.
Het gemist gedeelte is nu naar mijn mening veel te beperkt.
Ook mis ik Netflix als zender. Nu moet ik weer met twee afstandsbedieningen op de bank :(

Ik ben benieuwd wat we kunnen verwachten dit jaar.


Dat er nieuwe zenders komen is al bekend, alleen nog niet echt welke. Zie het laatste bericht van Arjan_TMT

Ik vind (begin) gemist ook teleurstellend bij T-Mobile via de decoder. Bij de meeste providers kun je programma terug kijken via de tv gids en dan ook van een week geleden. De tv app heeft dit wel, alleen is de app helaas niet te gebruiken op een Android tv box.

Hopelijk krijgen we snel een (begin) gemist decoder update.
Reputatie 7
Badge +5
Hoi MarcoEnschede, sorry voor mijn late reactie. Jouw bericht is er tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. WhySoSerious heeft gelijk, we zijn druk in de weer met het verbeteren van het TV product. Spannend! Wanneer het eenmaal zo ver is, houden we je natuurlijk netjes op de hoogte. Goed nieuws delen we natuurlijk graag! Bedankt voor het meedenken Marco - ook jouw wensen heb ik genoteerd! 😄
Reputatie 4
Hoi MarcoEnschede, sorry voor mijn late reactie. Jouw bericht is er tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. WhySoSerious heeft gelijk, we zijn druk in de weer met het verbeteren van het TV product. Spannend! Wanneer het eenmaal zo ver is, houden we je natuurlijk netjes op de hoogte. Goed nieuws delen we natuurlijk graag! Bedankt voor het meedenken Marco - ook jouw wensen heb ik genoteerd! 😄
Mooi om te lezen, betekend dit dan dat we o.a. (begin) gemist een week terug kunnen zien via de tv gids op de decoder?

Reageer