Beantwoord

Vanaf 14 december 2020 geen diensten. Ruim 6 weken zonder internet en nog niets opgelost

  • 22 January 2021
  • 13 reacties
  • 361 Bekeken

Beste T-mobile,

Al vanaf 14 december heb ik geen internetdiensten en wordt ik letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd. TM zegt het ligt aan KNP-Netwerk. KPN-N komt langs, controleert alles en zegt dat het aan TM ligt. Maar wat het ergste is… Ik krijg alleen eerste lijn support aan de telefoon. Die zetten het door naar Back Office. En die behandelen me, zelfs na zo lang zonder diensten, nog steeds alsof ik net voor de eerste keer bel. Dus pas na 4-5 dagen reactie. Dan kan ik een afspraak maken die ook weer 5-7 dagen verder wordt gepland. Dan moet er een monteur komen en dat zou 3 weken duren. Bij Guideon wel iemand aan de tel en daardoor werd de wachttijd met een week verkort…. nog slechts 2 weken wachttijd. Maar onderaan de streep: nog steeds NUL resultaat. Meer dan 6 weken… :-( Met drie mensen die thuiswerken, feestdagen zonder TV, Chromecast draait in wifi systeem en werkt dus ook niet en met 3 man thuis aan het werk dus ondertussen honderden GBs aan mobile data, uren in de wacht aan de telefoon...

Als dit zo doorgaat denk ik er serieus aan om over te stappen…

Verbeter aub uw service! Neem uw klanten serieus en los mijn storing op een snelle manier op AUB.

icon

Beste antwoord door Boris 26 January 2021, 10:16

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7

Hoi @javadewo ,

Ik wil je bedanken voor het delen van je ervaring hier op de Community. Dit is totaal niet de situatie die wij graag zien. Ik wil dan ook graag mijn excuses aanbieden voor de periode die er, zoals ik het verwacht, nu achter ons ligt. Ik zie namelijk in het dossier dat er momenteel stappen zijn genomen waardoor het probleem wordt opgelost.

Wat je omschrijft in je verhaal, zie ik ook terug aan de achterkant. Omdat wij geen licht en data door de lijn zien komen, na twee metingen, is er gekozen om het netwerk een betere check te geven. Ik zie dat de netwerkbeheerder gisteren is aangestuurd om dit te doen. Ook wij willen dat jij weer kan genieten van je verbinding! Ik heb goede hoop dat we hierdoor de oorzaak kunnen opsporen en je van een permanente oplossing kunnen voorzien.

Wanneer de verbinding is hersteld, kijk ik graag met je mee naar de periode dat jij geen diensten hebt ontvangen en een vergoeding van deze periode. Wanneer je geen verbinding hebt gehad, vind ik dat wel zo eerlijk.

Heb je vragen, laat het mij weten. De Community zit voor je klaar! 

Dag Boris,


Vandaag is de storing na ruim 6 en een halve week eindelijk opgelost. Gelukkig.
Het abonnementsgeld krijg ik wel terug, daar zit ik niet over in de war.

Ik hoor je aanbod als vergoeding voor het niet handig kunnen thuiswerken vanwege een veel tragere 4g verbinding, geen TV, geen chromecast door het ontbreken van de diensten over deze extreem lange periode.

Groeten,

JaVaDeWo

Reputatie 7

@javadewo 1/30ste deel per dag dat je internet niet werkt is de vergoeding waar je recht op heb

Dag @Hidden.nld Superuser,


Ja, idd, De 1/30ste per dag is mn betaalde abonnementsgeld voor niet geleverde diensten.
Maar ik ga er vanuit dat T-mobile coulanter is dan alleen waar ik vanzelfsprekend recht op heb.

Ruim 6 weken gedoe, letterlijk uren aan de telefoon… Dat lijkt me meer dan alleen het abonnementsgeld.

Ik hoor het graag.

JaVaDeWo

Beste T-mobile, @Boris, @Hidden.nld ,

Bedankt voor jullie eerste reactie. Afgelopen vrijdag heeft T-mobile onze verbinding gecontroleerd / het modem gereset en afgelopen dagen probleemloos gewerkt.

Ik hoor graag wat het aanbod van de vergoeding wordt.

Vriendelijk groetend,

Javadewo.

 

Reputatie 7

Hoi @javadewo ,

Ik heb je een privébericht gestuurd wat betreft de vergoeding. Ik hoop je daar verder te spreken. 

Reputatie 2

Hier ook al vanaf 10 januari geen tv geen internet alleen maar via hotspot,heb dus wel besloten om over te stappen,aangezien dat dit voor een multinational wel erg lang duurt om storing 4054 op te lossen.

Beste T-mobile, @Boris@Hidden.nld 

Ik heb nog gereageerd op het prive bericht van afgelopen week. Met daarin de vraag wat nu concreet de vergoeding wordt voor de 6 weken geen diensten en alleen maar gedoe. Ondertussen wel een mail van T-mobile dat de storing is opgelost, maar verder nog helemaal niets concreets.

Ik hoor het graag.

Vriendelijk groetend,

javadewo

Reputatie 7

Hoi @javadewo ,

Excuus! Ik mocht genieten van een iets langer weekend. Ik zie je privébericht en zal deze zo snel mogelijk beantwoorden. We houden contact! 

Hallo @Boris ,

Lekker, een langer weekend!

Ik wacht je verdere bericht af.

Beadnkt,

Jan

Beste T-mobile,  @Boris@Hidden.nld, @-T--Mobile,

Er is al weer een week voorbij sinds het laatste bericht.

En er is al bijna drie weken verlopen sinds de meer dan 6 weken durende storing is verholpen.

Maar nog geen concreet antwoord op de vraag wat de vergoeding wordt voor 6 weken geen diensten, uren aan de telefoon met T-mobile, Gideon en KPN Netwerk…

Graag jullie snelle reactie!

Beste T-mobile, @Boris@Hidden.nld,@-T--Mobile,

Zou je me aub een antwoord kunnen geven op een vraag die al meer dan een maand open staat?

Eerst 6 weken zonder diensten, daaropvolgend 4 weken zonder antwoord :-( !!!!!!

Bedankt,

Jan

 

Reputatie 7

Hoi @javadewo ,

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd! Ik ga het graag voor je regelen. Mijn welgemeende excuses en ik hoop je daar snel te mogen spreken!


 

Reageer