Beantwoord

Veel blokjes en storingen sinds een maand...

  • 8 December 2018
  • 21 reacties
  • 861 Bekeken

Reputatie 2
Sinds enige tijd ervaren wij veel storingen tijdens het tv kijken. Tevens is het met "On Demand" helemaal triest gesteld. Terug kijken van programma's in heel slechte kwaliteit en veel freezes en digitale ruis tussendoor. We kunnen regelmatig een programma die al is begonnen niet opnieuw starten. Gisteren zelfs een totale vastloper gehad tijdens het bladeren in On Demand. Alles wat je als klant kan doen al geprobeerd. Problemen doen zich voor op meerdere decoders in huis. Zijn er meer mensen met dit probleem sinds de laatste update?
icon

Beste antwoord door Sterre 12 December 2018, 12:05

Bekijk origineel

21 reacties

Laatst maand hebben wij ook erg veel haperingen in tmobile thuis tv. Lijkt wel meer geworden na de laatste updates van tmobile.
Reputatie 7
Hi @RayEnAng en @jwrijswijk ,

Ik help jullie allebei graag aan een fijne TV-kijk-ervaring! Ik ga dit samen met jullie oplossen. Hoe hebben jullie de TV Boxen aangesloten? Is dat draadloos, of via een bekabelde verbinding? Hebben jullie al een reset van het modem geprobeerd, en een reset van de TV Box(en)? Ik hoor jullie reacties graag, dan heb ik een beter beeld van de situties om een passende oplossing te bedenken.
Reputatie 2
Alles wat je als klant kan doen al geprobeerd. Problemen doen zich voor op meerdere decoders in huis. Modem gereset, Decoder's gereset.
Reputatie 2
Lijkt met de dag erger te worden...
Reputatie 2

Reputatie 2
Hopelijk wordt dit snel opgelost
Reputatie 6
Badge
Bovenstaande vandaag ook hier daarstraks (tijdens Jinek iig) maar enkel op NPO 1-3. Anders zenders prima ...
Ook hier in Wijchen, veel en vaak blokjes, volgens mij meer op npo dan op bv discovery.
alles gedaan wat user kan doen, geen verbetering.
Reputatie 2
Nog steeds slecht, ook op RTL4, overigens zitten wij ook in Wijchen...
Ter aanvulling op de vraag van sterre: bedraad aangesloten, netwerkkabel vervangen, alles {Meerdere malen) gereset. No result. Heb overigens een Vigor 2132F met fw 3.7.9.1. Komt nog uit het “Vodafonethuis” tijdperk.
Reputatie 3
Sinds een paar dagen hier in Best (Glasvezel, T-Mobile eigen netwerk) ook regelmatig last van blokjes in beeld. Is steeds maar een seconde ofzo maar wel irritant. Het lijkt erop dat dit is sinds de update van het amino tv kastje....
TV Kijken ( in Wijchen) is inderdaad sinds een tijd een ramp. Blokjes, haperingen en dergelijke. De foto van Rayenang vertelt ook mijn verhaal. Het doet zich voor op meerdere tv's, meerdere tv boxen, kabels allemaal vernieuwd en ook dat levert geen beter resultaat op. T-Mobile doe je best om dit op te lossen!!
Ook hier in Uden op meerdere tv boxen. Is heel erg irritant. Sinds kort overgestapt op 'tmobile maar begin spijt te krijgen. Zou goed zijn dat dit opgelost wordt.
Reputatie 3
Zit nu een paar maanden bij T-Mobile, internet is top maar op tv gebied moet er nog veel gebeuren wil ik straks niet overstappen naar een andere aanbieder. Vooral het probleem met de ondertitels (niet per zender kunnen instellen en daardoor ook irritante ondertitels op npo 1/2/3) en dan nu weer het probleem met de blokjes.

Natuurlijk zijn er nog veel wensen, zoals bijv opnemen in de cloud, opnames instellen via app, etc maar als de basisfunctionaliteit nog niet eens goed is (storingsvrij beeld) dan houdt het toch echt op...
Reputatie 3
In een ander topic zag ik dat er een storing is in het Brabantse gebied tussen Nijmegen en Eindhoven...

[19-01-2019]

Sommige klanten tussen Nijmegen en Eindhoven kunnen blokkerig beeld ervaren. De oorzaak ligt vermoedelijk in een datacenter en onze engineers zijn aan het werk om dit te verhelpen. Excuses voor het ongemak!


Hopenlijk is het snel opgelost.
Reputatie 7
@johnfeijen

We hebben inderdaad de nodige problemen gehad in die gebieden. Waaronder die vervelende blokjes. Gelukkig is het probleem nu wel opgelost! En zou het beeld weer blokjesvrij moeten zijn.
Reputatie 3
@Piotr Het lijkt inderdaad opgelost. Gisteravond storingsvrij tv kunnen kijken...

Wat ik alleen jammer vind is de communicatie hierover. Toevallig zag ik in het T-Mobile thuis Algemeen forum staan dat er een storing was terwijl ik dit zou verwachten in het Televisie forum. Misschien een tip om dat ook hier te vermelden als er een storing is.

Gisterochtend was er ergens anders een storing en dat stond toen opeens in dat topic en de melding over de tv storing was verdwenen. Er was dus ook nergens te lezen dat het opgelost was. Ook wel fijn om te horen dat als er een storing is geweest dat deze ook is opgelost... Hier voorkom je ook veel frustratie bij klanten mee...
Reputatie 2
Helemaal eens met bovenstaande.

Gelukkig lijkt het nu opgelost. Daar we er zeker een maand in toenemende mate hier last van hebben gehad. zou ik het netjes vinden hier een coulance voor te krijgen. Vraag T-mobile hier dan ook nog even een terugkoppeling over te geven. Ik heb dit ruim een maand al aangegeven
Reputatie 2
Nou ik weet niet hoe het met de rest gesteld is, maar het beeld blijft hier nog steeds regelmatig hangen! Wordt nu wel heel vervelend... 👎🏼
Reputatie 2
Tevens een nu vaker voorkomend probleem, dat het internet wordt onderbroken. Moet ongeveer 6 x per week het modem opnieuw opstarten... Het algeheel wordt er niet beter op T-Mobile...
Reputatie 7
Hey @RayEnAng,

Dat is niet zo mooi! Ervaar je nog steeds problemen met je verbinding? Dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag.

Reageer