veel storingen op tv en internet

  • 8 August 2020
  • 3 reacties
  • 279 Bekeken

Reputatie 2

Ik zal blij zijn als het jaar om is en mijn contract afloopt ,ik ga gauw weer terug naar me oude provider 

gisteravond de hele avond geen internetverbinding en nu steeds weer stilstaand beeld op de tv.

stilstaand beeld komt elke dag wel voor, alles al gecontroleerd en geprobeerd kabels vernieuwd help niets.

een ontevreden klant


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @pinkypink,

Fijn dat je al veel hebt geprobeerd! Ervaar je op beide TV Boxen problemen of alleen op één specifieke TV Box? Graag raad ik je in ieder geval aan om de fabrieks reset van het modem die Piotr had gesuggereerd alsnog uit te voeren.

Ervaar je daarnaast veel problemen met het wegvallen van het internet? Is dit bijvoorbeeld op wekelijkse of maandelijkse basis? Zo te zien heeft het kabelinternet namelijk de afgelopen 3 dagen constant gefunctioneerd. Hopelijk hebben we snel de oplossing te pakken!

Reputatie 2

Bedankt voor de reactie,

  • Het power led brand constant op de modem.
  • de aansluiting van glasvezel in de meterkast had ik al gecontroleerd.
  • de aansluiting van de router had ik ook al gecontroleerd,
  • kabels naar TV-Box en TV vervangen
  • Alles uitgeschakeld en los gehad en 1 voor 1 weer aangesloten

 gaat even goed dan begint het stilstaande beeld weer.

Reputatie 7

Hey @pinkypink,


Dat hoor ik niet graag! Het is natuurlijk niet fijn wanneer je niet ongestoord kunt genieten van jouw abonnement. Daar gaan we samen wat aan doen! Met onderstaande controle komen we vaak al een heel eind: 

- Brandt de power led constant op het modem op het moment van wegvallen? 
- Check je aansluiting in de meterkast, of in de woonkamer als die daar geplaatst is. 
- Controleer of alle netwerkkabels goed zijn ingedrukt in het modem en TV Box(en).
- Voer een factory reset uit op het modem. Hoe je dit doet, lees je hier.

Graag verzoek ik je dit drie dagen te testen. Wij zien vaak dat wegvallende diensten vanzelf worden opgelost. Indien de diensten na drie dagen toch nog wegvallen, trek dan aan de bel. Als je de data en tijden wilt opschrijven op het moment dat de diensten wegvallen, kunnen wij gericht in de verbinding gaan kijken.
 

Reageer