Beantwoord

Veel te lang storende tv

  • 14 April 2019
  • 7 reacties
  • 653 Bekeken

Zitten nu een aantal maanden bij t-mobile, om precies te zijn sinds 10 februari. Hebben nog geen een avond plezierig naar een goed werkende tv kunnen kijken... Om de halve minuut krijgen we blokkerig/haperend beeld. Verschillende keren contact gehad met jullie. Monteur aan de deur gehad. Probleem lag niet bij ons thuis maar bij kpn was er een storing werd gezegd. Dit is al een ruime maand . Heb het geleden dat de monteur is langs geweest en dit gezegd heeft. Wij hebben het gevoel dat er niks aan gedaan wordt, verschillende keren melding gemaakt en gevraagd voor kosteloos opzeggen van ons abonnement vanwege het niet leveren van een beloofd product. Hier geen enkele keer antwoord op gehad of dit überhaupt mogelijk is. Enige wat ik te horen kreeg is dat we niet in een storings gebied zitten terwijl de tv ernstig stoort.


Vandaag tijdens de herhaling van f1 was ik het helemaal moe en heb ik een filmpje in de bijlage zitten waar de storing duidelijk op te zien.
icon

Beste antwoord door Brian 15 April 2019, 18:05

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Jan welten,

Dat is niet prettig TV kijken. Kun je aangeven wat je zelf al hebt gedaan om het probleem op te lossen? Bijvoorbeeld kabels vervangen? Resets van decoder en modem? Hoe is een en ander aangesloten? Bijvoorbeeld bekabeld of via draadloze adapters? Wellicht kunnen we daar nog helpen om de kwaliteit van jouw services te verbeteren..

De webcare kijkt ook mee en kan zien wat er met jouw meldingen gebeurd is. Zij reageren meestal binnen 48 uur.

Op naar een mooi, strak beeld bij de volgende F1 wedstrijd.
Reputatie 7
Badge +4
ja dat is ook niet prettig. zit je toevallig in een ODF gebied ? (maximale snelheid 750Mbit)
Goedemorgen @Jan welten,

Dat is niet prettig TV kijken. Kun je aangeven wat je zelf al hebt gedaan om het probleem op te lossen? Bijvoorbeeld kabels vervangen? Resets van decoder en modem? Hoe is een en ander aangesloten? Bijvoorbeeld bekabeld of via draadloze adapters? Wellicht kunnen we daar nog helpen om de kwaliteit van jouw services te verbeteren..

De webcare kijkt ook mee en kan zien wat er met jouw meldingen gebeurd is. Zij reageren meestal binnen 48 uur.

Op naar een mooi, strak beeld bij de volgende F1 wedstrijd.
- klant helpt klant

ja dat is ook niet prettig. zit je toevallig in een ODF gebied ? (maximale snelheid 750Mbit)
gewoon een mede-klant

Heb de bekabeling getest met een laptop en in de internet poort gezet op het modem had overall tegeb de 1gb internet snelheid dus daar zit het probleem niet, zo als eerder al gezegd is een monteur geweest die alles gecontroleerd heeft en die constateerde dat het probleem niet bij ons in huis zat
Reputatie 7
Hi @Jan welten, ik heb het meteen voor je nagekeken en na het bezoek van onze monteur hebben we direct de netbeheerder ingeschakeld om de binnenkomende verbinding te controleren. Ik verwacht deze week meer duidelijkheid en hopelijk een definitieve oplossing voor het probleem. We zijn er bijna Jan, bedankt voor je geduld!
Ook dat is al meerdere malen belooft mijn geduld raakt op.
Hi @Jan welten, ik heb het meteen voor je nagekeken en na het bezoek van onze monteur hebben we direct de netbeheerder ingeschakeld om de binnenkomende verbinding te controleren. Ik verwacht deze week meer duidelijkheid en hopelijk een definitieve oplossing voor het probleem. We zijn er bijna Jan, bedankt voor je geduld!
Mijn geduld is vortaan aardig op na 3 maanden als ik eerlijk ben.. Er zijn dus al verschillende dingen beloofd waar we weinig tot niets van gemerkt hebben en heb het meerder malen op nieuwe moeten melden
Reputatie 7
Hi @Jan welten, ik kan mij voorstellen dat je geduld op is maar ik kan je verzekeren dat we hard aan het werk zijn, inmiddels samen met de netbeheerder, om het probleem te verhelpen. Er is licht aan het eind van de tunnel Jan!

Reageer