-
-
is een nieuwe Poster
-
3 reacties
Zitten nu een aantal maanden bij t-mobile, om precies te zijn sinds 10 februari. Hebben nog geen een avond plezierig naar een goed werkende tv kunnen kijken... Om de halve minuut krijgen we blokkerig/haperend beeld. Verschillende keren contact gehad met jullie. Monteur aan de deur gehad. Probleem lag niet bij ons thuis maar bij kpn was er een storing werd gezegd. Dit is al een ruime maand . Heb het geleden dat de monteur is langs geweest en dit gezegd heeft. Wij hebben het gevoel dat er niks aan gedaan wordt, verschillende keren melding gemaakt en gevraagd voor kosteloos opzeggen van ons abonnement vanwege het niet leveren van een beloofd product. Hier geen enkele keer antwoord op gehad of dit überhaupt mogelijk is. Enige wat ik te horen kreeg is dat we niet in een storings gebied zitten terwijl de tv ernstig stoort.
Vandaag tijdens de herhaling van f1 was ik het helemaal moe en heb ik een filmpje in de bijlage zitten waar de storing duidelijk op te zien.