Beantwoord

Verbeteren Uitzending Gemist


Voorheen had ik Telfort waarbij de televisiegids tot een week terug kon oproepen voor elke zender en vervolgens alles van één week terug terugkijken door in de gids te selecteren wat ik wilde, ongeacht zender of programma. Dat mis ik enorm bij T-Mobile. Nu kun je wel Uitzending Gemist e.d. gebruiken, maar dit is erg beperkt.
Ik zou graag zien dat dit beschikbaar wordt.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Brian 10 April 2018, 17:06

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 1
Voorheen had ik Telfort waarbij de televisiegids tot een week terug kon oproepen voor elke zender en vervolgens alles van één week terug terugkijken door in de gids te selecteren wat ik wilde, ongeacht zender of programma. Dat mis ik enorm bij T-Mobile. Nu kun je wel Uitzending Gemist e.d. gebruiken, maar dit is erg beperkt.
Ik zou graag zien dat dit beschikbaar wordt.
Alvast bedankt.


Ik mis deze functie ook!
De huidige opzet van T-mobile vind ik zeer omslachtig! Daarnaast is het vervelend dat de pauze knop niet werkt.
Reputatie 7
Hi CheckFrank, goede suggestie! We zijn aan het kijken om de mogelijkheden voor het terugkijken van programma's uit te breiden. Zodra we hier meer over bekend kunnen maken hoor je dit zeker!
Reputatie 2
Ik mis deze fuctie ook heel erg en dit is voor mij ook een reden om weer terug te switchen naar telfort zodra mijn contract afgelopen is!
Hi CheckFrank, goede suggestie! We zijn aan het kijken om de mogelijkheden voor het terugkijken van programma's uit te breiden. Zodra we hier meer over bekend kunnen maken hoor je dit zeker!

Hallo Brian,

Als ik de reacties zie ben ik niet de enige.
Om de concurrentie aan te gaan met andere aanbieders lijkt het me dat hier hoge prioriteit aan moet worden gegeven.
Anders stap ik ook over.

Gr. Frank
Reputatie 7
Badge +1
KPN en Ziggo zullen het wel niet goed vinden, maar anders zou het een goede suggestie zijn dat een aantal ICT medewerkers van T-mobilethuis een tijdje daar stage ging lopen, mede om te kijken hoe zij bovenstaande opgelost hebben, maar ook hoe zij hun app hebben ingericht :?
Hi CheckFrank, goede suggestie! We zijn aan het kijken om de mogelijkheden voor het terugkijken van programma's uit te breiden. Zodra we hier meer over bekend kunnen maken hoor je dit zeker!

Hallo Brian,

Als ik de reacties zie ben ik niet de enige.
Om de concurrentie aan te gaan met andere aanbieders lijkt het me dat hier hoge prioriteit aan moet worden gegeven.
Anders stap ik ook over.

Gr. Frank


Helemaal mee eens. Tot vorige week had ik Telfort, en daar was ik erg tevreden over. Maar vanwege verhuizing ben ik nu overgestapt, en vond het een goede aanbieding.
Maar dat terugkijken is zo enorm beperkt. ALLE aanbieders bieden het via de gids aan. Dit zou zelfs een reden voor mij kunnen zijn om te kijken of opzeggen binnen contract termijn mogelijk is aangezien ik vind dat T-mobile hiermee niet aanbiedt wat mensen verwachten bij een TV abonnement.
Ik heb een berichtje aan de klantenservice gestuurd, en die zeggen dat het op hun 'verlanglijstje' staat... Tip voor de klantenservice: regel dit zsm want jullie moeten wel een vergelijkbaar aanbod aanbieden als de concurrenten.
Goedemiddag,

Is er inmiddels al meer bekend over het eerdergenoemde, tot bijv. een week alles terug kunnen kijken?
Reputatie 7
Hi Frank, per vandaag is dit mogelijk via de TV Anywhere app! In dit topic lees je hier meer over. Veel kijkplezier! 🙂
Hi Frank, per vandaag is dit mogelijk via de TV Anywhere app! In dit topic lees je hier meer over. Veel kijkplezier! :)

Dat is mooi nieuws Brian! :-)
Wanneer is het beschikbaar via tv?
Reputatie 7
Still working on that! 🙂
Maar het komt binnen afzienbare tijd wel beschikbaar op TV? (via de app heb ik er niet zoveel aan....)
Reputatie 7
Badge +4
als ik het goed heb gelezen hier ergens op het forum word er 2x per jaar een grote update uitgebracht voor de stb, gezien het nu wel in de app zit verwacht ik eigenlijk wel dat dit in de update zit welke er aan zit te komen.
Reputatie 7
Hi Marlies!

Je kunt via een Chromecast de TV Anywhere zenden naar jouw TV. Dan kun je de programma's terugkijken op een groot scherm. We zijn nog druk bezig met onderzoek naar de mogelijkheid op onze TV Boxen, hier zit veel werk achter omdat we met verschillende partijen in gesprek moeten gaan. Wanneer hier een uitslag over komt, kan ik je dus niet zeggen. Ik hoop net als jij snel!
Wij hebben ook deze ervaring met T-Mobile uitzending gemist. deze is zeer onder de maat.
Onze oplossing: Uitzending gemist via onze Smart TV rechtstreeks naar NPO start. Daar zijn wél alle NPO programma's terug te kijken.
Ik snap niet dat T-Mobile niet gewoon NPO start (de gratis versie zelfs geeft al véél meer dan T-Mobile).
Dat is toch "een fluitje van een cent" ??
Ik ben net overgestapt van KPN en dit is eigenlijk het enige wat ik echt mis. Ik zie dat dit topic al 9 maanden oud is. Hopelijk gebeurd hier snel iets mee 😞
Reputatie 7
@Minesweepah

We werken hard om het TV platform op vele fronten te verbeteren, zo ook uitzending gemist. Zodra we weer nieuwe updates komen dan gaan we daar zeker over communiceren!
@Minesweepah

We werken hard om het TV platform op vele fronten te verbeteren, zo ook uitzending gemist. Zodra we weer nieuwe updates komen dan gaan we daar zeker over communiceren!


Ik ben een week geleden overgestapt van Ziggo naar T-Mobile en ik mis het programma's terugkijken vanuit de TV gids enorm. Jullie geven aan dat er aan gewerkt wordt om dit te verbeteren. Hebben jullie een verwachte datum waarop zo iets ingevoerd kan worden?
Reputatie 3
Badge
@Minesweepah


We werken hard om het TV platform op vele fronten te verbeteren, zo ook uitzending gemist. Zodra we weer nieuwe updates komen dan gaan we daar zeker over communiceren!


Duurt lang.

Sinds oktober vorig jaar zijn er geen zichtbare wijzigingen geweest. Jammer. Waar KPN en Ziggo dit maandelijks doen en ze gedegen release notes geven van wat de update inhoudt.... Jullie hebben nog 3 maanden om het een en ander te veranderen. Zo niet? Ben ik weg.
Reputatie 6
Badge
Het is niet eerlijk om T-Mobile te vergelijken met Ziggo of KPN. T-Mobile is een relatief jonge speler op de vaste markt. Kpn en Ziggo hebben veel meer middelen en ervaring tot hun beschikking om innovatie sneller door te voeren. Tevens heeft T-Mobile de diensten een hardware van Vodafone overgenomen. Zij waren nog minder gericht op innovatie.

T-Mobile heeft al veel dingen sinds de overnamen gerealiseerd. Denk aan een verbeterde Tv Anywhere App, anywhere op Apple Tv (tot nu toe de enige provider), snelheidsverhogingen en Combivoordeel. Verder zijn er ook veel dingen achter schermen gebeurt.

Ik weet zeker dat medewerkers van T-Mobile nu heel hard bezig zijn om het Tv platform te vernieuwen. Echter heeft de prioriteit de afgelopen twee jaar gelegen op het het gebied van implementatie. Nu T-Mobile thuis zo goed als staat, kunnen zij zich gaan richten op het uitbouwen van het merk. Heb nog even geduld ik weet zeker dat er mooie dingen aan zitten te komen!
Reputatie 7
Badge +4
ik denk dat ze net even wat meer tijd nodig hebben dan 3 maanden. zal je net zien dat je al het moois mist
Reputatie 7
Badge +5
Welkom bij T-Mobile Thuis én op onze Community @jarnobroos! Een verwachting heb ik nog niet, maar zodra we goed nieuws hebben delen we dat natuurlijk meteen. Dat geldt ook voor jou @martva!

@stefan.1997 en @Hidden.nld, jullie bedank ik voor het begrip! 😘

Reageer