Beantwoord

Verbetering menu

  • 4 September 2018
  • 6 reacties
  • 382 Bekeken

Reputatie 2
Als ik over wil schakelen van TV naar radio, dan:
  • moet ik naar "menu"
  • kiezen voor "radio"
  • met "exit" het menu uit
  • het nummer van de radiozender intoetsen.
Behoorlijk omslachtig, aangezien alle TV-zenders een nummer ónder de 1000 hebben en alle radiozenders een nummer bóven de 1000.

Waarom kan ik niet gewoon direct het nummer van de radiozender intoetsen? (want dat werkt niet).
icon

Beste antwoord door stefan.1997 4 September 2018, 18:17

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge
Hi Jozik,

ook ik ben van mening dat het huidige menu erg langzaam werkt en dat dit soort zaken veel makkelijker zouden kunnen zijn. Dit zou inderdaad veel makkelijker kunnen door het radiostation nummer in te geven of minstens een knop op de afstandsbediening. Ik heb een aantal weken geleden een concept versie gepost voor een nieuw menu en afstands bediening. Ik hoop dat T-Mobile daar wat mee kan.

zie de link
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/nieuwe-lay-out-tv-menu-en-afstandsbediening-305599
Reputatie 7
Badge +1
In feite is het helemaal niet zo moeilijk om dit op te lossen, voor dat Vodafone nu T.M. haar eigen firmware en propositie ging gebruiken met de Draytek op o.a. glasvezel werkte het wel prima gewoon b.v. 1018 intypen en voila Qmusic.
Men heeft gewoon vergeten de 4e digit toe te voegen op de a.b.
Reputatie 2
Zie nu dat ik deze vraag ruim een half jaar geleden ook al gesteld heb..... De T-mobile molens malen langzaam, als ze al malen....
Reputatie 2
@BeMu
Bij Telfort werkt het (denk ik) nog steeds zo. Alleen hebben die weer geen Eurosport2 en Brava in het basispakket en de Draytek heeft een hoop meer mogelijkheden dan hun kastje (waarvan ik nu de naam even kwijt ben...)
Reputatie 2
@stefan.1997
Helaas nog niet al te veel stemmers, al stemmen de meeste wel OK 😉
Reputatie 7
Hi jozik, de wens is inderdaad bekend! 🙂 Ik kan je verzekeren dat de molen op volle toeren maalt maar we moeten prioriteiten stellen en wat grotere stenen gaan dan soms voor 😉. Dat wil uiteraard niet zeggen dat er niets mee gebeurt dus blijf zeker feedback geven!

Reageer