Beantwoord

Verbeteringen Apple Tv app

  • 31 May 2019
  • 9 reacties
  • 608 Bekeken

Reputatie 1
Ik gebruik sinds ik t-mobile thuis heb de Apple tv app om tv te kijken. Echter vroeg ik me af of de app nog verder ontwikkeld wordt, sinds het nu al bijna een half jaar geleden is dat er voor het laatst een update was. Onder andere mis ik de volgende dingen:
  • De mogelijkheid om in de lijst van kanalen of in de gids te kijken zonder het kanaal waar je op dat moment naar kijkt stop te zetten. Bijvoorbeeld met picture-in-picture. Of door de lijst van kanalen aan de onderkant van het scherm te tonen en niet het hele beeld innemen.
  • Meer informatie in de tv gids. Op het moment kan je bijvoorbeeld niet te zien welk seizoen en aflevering je aan het bekijken bent in de gids. Dit kan bij andere providers zoals KPN wel met hun mobiele app.
  • Een snellere gids. Het laden van de gids duur op het moment heel lang. Er wordt tevens niks gecached of in het geheugen opgeslagen, dus zodra je voorbij een kanaal scrolt en terug komt moet je alles opnieuw laden.
Bedankt
icon

Beste antwoord door Fadyy 14 June 2019, 22:28

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge

@Fadyy,

Ook al zal T-Mobile het niet graag toegeven maar de Tv Anywhere app is zwaar verwaarloosd. T-Mobile ziet de Tv Anywhere app nog steeds als een extra service en voelt zich daarom niet verplicht om een degelijk product te leveren en te onderhouden. Terwijl dit soort Tv Apps voor veel mensen, anno 2020, de primaire manier van Tv kijken is geworden. 

Reputatie 1

@michiel71 ik gebruik zelf alleen maar de Apple TV om tv te kijken. Het probleem met de audio die soms uit valt heb ik ook, ik weet zelf alleen niet of dit specifiek aan de Apple TV ligt. Ook crasht de app bij mij ook af en toe, na bepaalde acties. 
 

Het is inderdaad jammer om te zien dat t-mobile de Apple TV app een beetje links laat liggen. Ik ben zelf ook software ontwikkelaar. En het lijkt er op dat de app door een derde partij gemaakt is en na de initiële ontwikkeling van de app helemaal niet aan verdere updates is gedacht. 

Reputatie 2

Best droevig dat een bedrijf als T-Mobile een product op de markt brengt en het dan links laat liggen. Ik kijk best vaak via AppleTv. Op de slaapkamer heb ik ook geen andere optie. De huidige app heeft twee vervelende bugs:

  • de app crasht als je ‘m re-activeert na een dag niet gekeken te hebben. Dan moet je de app dus twee keer aanklikken. 
  • Eens in de twee uur verdwijnt de audio voor een seconde of 10. Heel irritant als je net naar een interessant gesprek luistert. 

 

Reputatie 7
Hey @Fadyy,

Op dit moment kan ik je jammer genoeg niet verblijden met nieuws over ontwikkelingen rondom Apple TV. Zodra we nieuwigheden te melden hebben dan lees je dat uiteraard hier op de Community!☺️
Reputatie 1
Sinds het 2 weken geleden is dat deze vraag gepost is, zonder een antwoord, ga ik er van uit de ontwikkelingen rondom de Apple tv app op het moment stil staan.
Reputatie 1
Ik weet dat ze bij T Mobile niet stil zitten er word met man en macht gewerkt aan het tv platform,
zo is @Hans-Juriën van tv ook actief op het forum. Je kan hem volgen zodat je op de hoogte blijft.


@Hidden.nld bedankt voor de reactie. Ik heb het forum voor het plaatsen van deze vraag doorzocht maar kon niks vinden over recente Apple tv ontwikkelingen. De app is zoals hiervoor gezegd al bijna een half jaar niet ge-update, wat een vrij lange tijd is voor een bedrijf als T-Mobile. Vandaar ook deze vraag, misschien is er al iets in de pipeline?
Reputatie 7
Ik weet dat ze bij T Mobile niet stil zitten er word met man en macht gewerkt aan het tv platform,
zo is @Hans-Juriën van tv ook actief op het forum. Je kan hem volgen zodat je op de hoogte blijft.
Reputatie 1
Hele goede ideeën zo snel mogelijk doorvoeren.
Zappen is ook nog heel traag. Ik zou er graag aan toe willen voegen dat het zappen via drukken op de zijkant van de afstandsbediening gaat. Nu Zapp ik vaak per ongeluk door te swipen


Hey Stefan, zappen is inderdaad langzaam als je bijv. van een kanaal aan het begin van de lijst naar een kanaal aan het einde van de lijst wil wisselen. Ik vind het swipen zelf verder wel fijn werken.
Reputatie 6
Badge
Hele goede ideeën zo snel mogelijk doorvoeren.
Zappen is ook nog heel traag. Ik zou er graag aan toe willen voegen dat het zappen via drukken op de zijkant van de afstandsbediening gaat. Nu Zapp ik vaak per ongeluk door te swipen

Reageer