Beantwoord

Verbeteringen voor Entone

  • 6 April 2017
  • 2 reacties
  • 490 Bekeken

Reputatie 2
Wat ik graag in toekomstige updates zou willen zien voor de Entone:

- mogelijkheid om alle afleveringen voor een serie of seizoen op te nemen. Dit is al jaren standaard op andere systemen, maar de Entone kan dit niet. Je kunt alleen instellen dat elke dag of week op dezelfde tijd iets moet worden opgenomen.
- ik wil altijd een opname in kunnen plannen, ook als er niet genoeg schijfruimte is. Als ik iets in plan voor over 4 dagen, zorg ik wel dat er over 4 dagen ruimte is. Nu geeft het systeem aan dat de opname niet ingepland kan worden. Dit hangt ook samen met het volgende punt.
- er is een bug waardoor soms veel langer wordt opgenomen dan het programma duurt. 20-21 uur in plaats van 1 uur. En dit hangt niet samen met de gids, want het programma er na was soms ook ingepland en opgenomen. Ik heb dit nu al meerdere keren gehad. Met 48 (?) uur aan schijfruimte is de capaciteit hiermee heel snel benut.
- bouw alsjeblieft een functie in om van dag te kunnen switchen. Als ik vandaag (woensdag) iets op wil nemen op dinsdag, moet ik 6 dagen item-voor-item doorscrollen om het in te plannen. Dat moet veel sneller kunnen.
- het zou heel prettig zijn als je opnames op alle apparaten terug kunt kijken. Nu kun je iets alleen zien op het apparaat waar je het op hebt opgenomen. Ze zijn al met hetzelfde netwerk verbonden, dus dit is eenvoudig te implementeren.

Dit zijn allemaal punten die softwarematig opgelost kunnen worden, en de gebruikerservaring sterk zullen verbeteren.
icon

Beste antwoord door Gino 7 April 2017, 12:43

Bekijk origineel

2 reacties

En wat denk je van de mogelijkheid via een app op een iPhone/Android phone de afstandsbediening te vervangen?
Reputatie 2
Hey 215821,

Leuk om te lezen dat je met ons meedenkt! Er staan goede punten tussen en onze ontwikkelaars lezen altijd mee. Ik kan je niet garanderen dat we deze zaken kunnen implementeren maar er kan zeker gekeken worden naar de optie om dit te doen.

Reageer