Beantwoord

Verbeterpunten TV

  • 12 August 2018
  • 1 reactie
  • 444 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedenavond,

Ik heb de volgende suggesties (met de complimenten van Ziggo, want ik had dit voor mijn overstap naar T-Mobile Thuis wel):

  1. Voeg de nummers van de serie en aflevering toe, vooraan de omschrijving. Nu heb ik geen idee of ik welke aflevering van iets ik ga opnemen. Echt heel irritant.
  2. Na het bekijkehn van een opname, breng me standaard terug in de lijst met alle opnames ipv die opnames die ik nog niet gezien heb. Wanneer ik een opname bekijk wil ik die na afloop verwijderen. Nu moet ik relatief veel moeite daarvoor doen.
Er zal nog wel meer komen, maar ik wilde deze 2 eerst maar even kwijt.

Waar kan ik dit nu officiëel aankaarten, zodat mensen er ook op kunnen stemmen? Dat kan, begreep ik van jullie klantenservice.

Met vriendelijke groet,
I.

Moderator edit: Omdat we een verzameltopic aan wensen hebben, sluit dit topic. We zien jouw wensen graag in het wensentopic terug, zodat we ermee aan de slag kunnen!
icon

Beste antwoord door TAVL 13 August 2018, 09:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Goede punten. Deze kun je het beste kwijt in de community wishlist. T-Mobile Thuis gebruikt deze lijst als input voor de ontwikkeling van diensten. Dat wil niet zeggen dat alles opgepakt wordt of kan worden.