Verbindingsproblemen Den Haag

  • 1 May 2020
  • 8 reacties
  • 397 Bekeken

Reputatie 1

Zojuist gesproken met de klantenservice en er is wel degelijk een storing met TV. Alleen NPO 1, 2 en 3 zijn te ontvangen. Vriendelijk verzocht om dit bij de actuele storingen op de website aan te passen!

Sander 3 jaar geleden

Hoi @tukster73

 

Op T-Mobile.nl/thuisstoring houden we iedereen op de hoogte. Het kan zijn dat we nog bezig zijn met onderzoek en de melding net iets later komt. In dit geval stond de melding er al op. 

 

Nog meer goed nieuws: na een reset van de TV Box schijnen de zenders weer beschikbaar te worden. Bij jou ook? 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hoi @tukster73

 

Op T-Mobile.nl/thuisstoring houden we iedereen op de hoogte. Het kan zijn dat we nog bezig zijn met onderzoek en de melding net iets later komt. In dit geval stond de melding er al op. 

 

Nog meer goed nieuws: na een reset van de TV Box schijnen de zenders weer beschikbaar te worden. Bij jou ook? 

Is er een glasvezel internet storing in den haag?

Reputatie 7
Badge +15

@Har1 

Er staan geen storingen in het storingstopic. Welke problemen ervaar je precies en helpt het misschien om de mediaconverter even stroomloos te laten?

Reputatie 7

Hi @Har1,

 

Gelukkig is er geen algemeen probleem. Daarom help ik je graag individueel verder! Met dit stappenplan heb je in de meeste gevallen direct weer verbinding: stappenplan geen internet. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? 

Ik heb eeb glasvezelstoring in Den Haag, 2566WV op zondagmorgen 7-2-2021 vanaf 10:00 uur. Waarom vind ik nergens bericht? Het betreft internet, TV en vaste telefoon. Graag ontvang ik een bericht.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @heinathoogstraatepuntcom, welkom op de Community!

Zo te zien zijn de verbindingsproblemen hersteld! Sorry voor het ongemak. Waarom je nergens bericht kon vinden: we plaatsen geen  meldingen wanneer het om een incident gaat bij één iemand. Dat wil niet zeggen dat er wellicht meerdere problemen waren, maar meer dat het officieel gemeld dient te worden als zijnde een lokale verstoring eer we dit als algemeen issue beschouwen. Mocht ik in de toekomst je kunnen helpen bij het herstellen van de verbinding, laat het dan zeker in dit topic, of een ander topic weten.

Voor nu: stay safe and snow-free!

Beste Jason, het probleem is nog niet verholpen. Met wat moeite heb ik gisteren contact kunnen maken met T-mobile. Na veel vragen te hebben beantwoord kwam de man aan de telefoon tot de conclusie dat hij de technische dienst moest inschakelen. En dat zou een paar dagen duren. Ik heb nog niets gehoord. Wel irritant want internet, telefoon èn TV ontberen is heel irritant.

Volgens mij werkt de converter niet of er komt geen signaal van buiten. Ik heb aangeboden zelf een andere converter te installeren maar dat wordt niet toegestaan.

Als je hier iets aan kunt toevoegen, hoor ik het graag.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @heinathoogstraatepuntcom, mijn excuses voor deze voorbarige conclusie! Er staat als notitie bij dat het opgelost is, maar dat zal dan wel de afspraak zijn die in het systeem gezet is (met Guidion). Ik begrijp van mijn collega's, na even gebeld te hebben, dat het probleem morgen op locatie hersteld wordt en je dan weer een werkende verbinding hebt. 

De monteur neemt zelf altijd vervangende apparatuur mee (modem, converter, TV Box etc.) en zal waar nodig de huidige, eventueel defecte apparatuur vervangen. 

Laat je me weten hoe de afspraak morgen verloopt? Alvast bedankt voor je medewerking!

Reageer