Beantwoord

Verder kijken werkt niet meer


Heeft altijd gewerkt. 

We hebben t-mobile thuis sinds okt 2019. We gebruiken alleen tv anywhere in combinatie met chromecast. We hebben altijd programma's kunnen terugkijken en verderkijken als we tussentijds gestopt waren. Vorige week bijvoorbeeld nog met de good doctor en Poirot op RTL8. Maar nu kunnen we geen ENKEL programma meer verder kijken. En op de commerciele zenders is dat een ramp, omdat je niet vooruit kunt spoelen moeten we steeds helemaal opnieuw beginnen, inclusief al die !%$%@^%@^^ reclame …!!! En dat doen we dus niet. Dus we hebben al enkele programma's niet kunnen afkijken om die reden.

Hoe kan dat !!!! Het heeft altijd gewerkt en nu onthoud t-mobile niet meer waar we waren !!!!

En dan is er nog dat probleem met per seconde wijzer terugkijken: dat werkt NOOIT op chromecast. We moeten altijd het voorgaande programma starten en dan doorspoelen naar het einde (dat kan op NPO gelukkig !) om het volgende programma te kunnen zien…..

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 June 2020, 13:44

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nadinneke, ik vermoed dat Brian jou per ongeluk getagd heeft in plaats van @77LK. Omdat Verder Kijken momenteel (nog) niet ondersteund wordt op Live TV, kun jij deze functie ook niet gebruiken. Ons TV team is wel aan het onderzoeken wat daarin de mogelijkheden zijn maar nu kun je Verder Kijken nog niet gebruiken bij Live TV. 

@77LK Het probleem wordt nu onderzocht en er komt spoedig een oplossing in de vorm van een update.

Een mooi weekend toegewenst allemaal!

Hi @Nadinneke, we hebben het verder onderzocht en er lijkt een bug te zijn bij gebruik via de telefoon/tablet waarbij de ‘bookmark’ waar je gebleven was niet op wordt geslagen. Via de Tv Box en de browser werkt het wel goed. We gaan aan de slag om de bug te verhelpen, dank voor je melding! 

 

Best bijzonder gezien ik niet kijk op mijn mobiel, alleen via televisie (met jullie tv ontvanger) en computer.. 
Geen mobiel.. 

Reputatie 7

Hi @Nadinneke, we hebben het verder onderzocht en er lijkt een bug te zijn bij gebruik via de telefoon/tablet waarbij de ‘bookmark’ waar je gebleven was niet op wordt geslagen. Via de Tv Box en de browser werkt het wel goed. We gaan aan de slag om de bug te verhelpen, dank voor je melding! 

Hoi @Nadinneke, bedankt voor je volledige antwoord, daar kunnen we wat mee! 

Ik heb het nagevraagd bij het TV team en Verder Kijken wordt (nog) niet (meer) ondersteund bij Live TV. Dat geldt ook voor Pauzeren en Begin Gemist. Er is wel een verzoek uitgezet door de desbetreffende developers/specialisten, maar dat is nog in behandeling.

Waar het echter wel 100% hoort te werken, is bij Terug Kijken, Opnames en Video on Demand. 

Opnames heb ik er nog niet bijgenomen omdat wat we nu hebben al niet goed werkt, dus ik heb geen zin om extra geld te betalen. 

Bij Terug Kijken werkt het namelijk ook niet. 

 

En Video on Demand gebruik ik niet, eigenlijk alleen Netflix en Disney+

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nadinneke, bedankt voor je volledige antwoord, daar kunnen we wat mee! 

Ik heb het nagevraagd bij het TV team en Verder Kijken wordt (nog) niet (meer) ondersteund bij Live TV. Dat geldt ook voor Pauzeren en Begin Gemist. Er is wel een verzoek uitgezet door de desbetreffende developers/specialisten, maar dat is nog in behandeling.

Waar het echter wel 100% hoort te werken, is bij Terug Kijken, Opnames en Video on Demand. 

 

Hoi @Nadinneke, goed dat jij het ook meldt, zo kunnen we het probleem nog beter aanpakken. Het lijkt voor het grootste gedeelte opgelost te zijn, maar jammer genoeg nog niet bij iedereen, sorry voor het ongemak. 

Zou je onderstaand vragenlijstje willen invullen en in een nieuw bericht willen plaatsen, alsjeblieft? Dan ga ik meteen kijken hoe we het bij jou het beste kunnen aanpakken!

-Ontbreken de opgeslagen Verder Kijken momenten ook wanneer je de webversie van TV Anywhere gebruikt (de link is klikbaar)?

-Gebruik je een VPN thuis?

-Je komt dit probleem tegen op zowel TV als op je mobiele apparaten (telefoon en iPad), klopt dat?

-Welke iOS versie heeft jouw iPad? 

-Sinds wanneer speelt dit probleem?




 

-Ontbreken de opgeslagen Verder Kijken momenten ook wanneer je de webversie van TV Anywhere gebruikt (de link is klikbaar)?

Niet altijd, maar daarvoor reageer ik op het andere forum (kreeg daar te horen dat TV en via Internet/apps aparte forums waren namelijk) { https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/feedback-nieuwe-tv-anywhere-326105/index7.html }

 

-Gebruik je een VPN thuis?

Nee

 

-Je komt dit probleem tegen op zowel TV als op je mobiele apparaten (telefoon en iPad), klopt dat?

Nee, via internet kan ik dus wel verder kijken later (tenminste als het programma allang is afgelopen ik het dan kijk. Als ik via live tv een programma kijk, kan ik dat later niet verder kijken, dan moet ik het gehele programma weer kijken)

 

-Welke iOS versie heeft jouw iPad?

Ik heb geen iPad? Dit is het forum wat werd aangegeven voor Televisie, waarmee we gewoon kijken via het kastje van jullie.

 

-Sinds wanneer speelt dit probleem?

Sinds die “geweldige” update 11 augustus 2020, daarvoor was het wel mogelijk. 

Reputatie 7
Badge +16

 

Hoi @Nadinneke, goed dat jij het ook meldt, zo kunnen we het probleem nog beter aanpakken. Het lijkt voor het grootste gedeelte opgelost te zijn, maar jammer genoeg nog niet bij iedereen, sorry voor het ongemak. 

Zou je onderstaand vragenlijstje willen invullen en in een nieuw bericht willen plaatsen, alsjeblieft? Dan ga ik meteen kijken hoe we het bij jou het beste kunnen aanpakken!

-Ontbreken de opgeslagen Verder Kijken momenten ook wanneer je de webversie van TV Anywhere gebruikt (de link is klikbaar)?

-Gebruik je een VPN thuis?

-Je komt dit probleem tegen op zowel TV als op je mobiele apparaten (telefoon en iPad), klopt dat?

-Welke iOS versie heeft jouw iPad? 

-Sinds wanneer speelt dit probleem?

Ondertussen zitten we al weer in november en is het probleem van “verder kijken” op TV nog steeds niet opgelost.. 

Ik vraag me af of we korting krijgen omdat het product wat eerder wel werkte, nu al maanden (tv en online) niet naar behoren meer werkt, en er lijkt eigenlijk geen vooruitgang in te zijn. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @77LK, ah okee pardon dan begreep ik je verkeerd. Fijn in ieder geval dat het opgelost is, zo heeft de technische dienst toch een steentje kunnen bijdragen, top dat je het hier gemeld hebt! Ik zal het doorgeven en het uitstaande ticket sluiten. 

Veel gebruiksplezier en alvast een prachtig weekend toegewenst! 

Reputatie 1

De IPad heb ik eerder gebruikt, bij de vorige app versie. Nu niet meer. Toen meldde ik het probleem dat de app geen verder kijken liet zien.

Bij deze nieuwe melding ging het om de nieuwe app, waarbij ik pas later problemen mee ondervond. Gebruik alleen Samsung A8, en de tv. Het probleem lijkt zich trouwens na melding hier, te hebben opgelost. Verder kijken werkt weer. Zowel bij opnames als terug kijken.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@77LK Bedankt voor je antwoorden, ik heb ze toegevoegd als notitie aan het reeds uitstaande ticket naar de technische dienst. Zo is alles volledig en zal de oplossing makkelijker gezocht kunnen worden!

“helaas ondersteunt jouw device of browser onze videoplayer niet” → Welke browser gebruik je? Deze melding ontstaat meestal wanneer de softwareversie van het apparaat in kwestie te ver achterloopt en onze player niet meer ondersteund wordt.

“Ook de app op IPad (13.6.2) geïnstalleerd, zelfde verhaal.” → “k heb de Android versie 9. Ik gebruik geen IPad, en geen VPN.” → Je geeft eerder aan dat je een iPad gebruikt, vandaar mijn vraag. Bedoel je misschien een ander soort tablet (Samsung tablet bijvoorbeeld)? 

 

Reputatie 1

Fijn, dank voor het doorzetten! Bij deze de ontbrekende info:

Het speelt zo'n kleine 2 weken gok ik?

Ik kijk alleen via tv en via de app op mijn mobiel. Heb gemerkt dat het zich voornl voordoet wanneer ik de tv opname onderbreek. Die is niet terug te zien in verder kijken. Enkele keer als ik via mijn Samsung A8 iets onderbreek, staat ie er wel in, maar meestal niet. (Dus of zowel te zien op tv verder kijken, én in app verder kijken, of bij beide niet.

Ik heb de Android versie 9. Ik gebruik geen IPad, en geen VPN.

Als ik op genoemde link klik, krijg ik volgende melding: helaas ondersteunt jouw device of browser onze videoplayer niet. En leidt me naar de app, die al geinstalleerd is.

Mocht ik iets vergeten zijn, laat maar weten.

Bedankt en groet Linda

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @77LK, goed dat je het meldt! Er is geen algemeen probleem bekend met Verder Kijken, daarom wil ik je graag verzoeken om jouw feedback te plaatsen in ons speciale verzameltopic (klikbare link). Dan kan ons TV team het oppakken en oplossen, omdat jij tot zover de enige bent die dit probleem meldt, zal ik het ook op individueel vlak doorzetten. 

Om alvast de standaardvragen vanuit onze techneuten voor te zijn, stel ik er een paar aan je zodat alle info compleet is:

-Ontbreken de opgeslagen Verder Kijken momenten ook wanneer je de webversie van TV Anywhere gebruikt (de link is klikbaar)?

-Gebruik je een VPN thuis?

-Je komt dit probleem tegen op zowel TV als op je mobiele apparaten (telefoon en iPad), klopt dat?

-Welke iOS versie heeft jouw iPad? 

-Sinds wanneer speelt dit probleem?

Ik ga dit bekendmaken bij de technische dienst, als jij het dan wilt plaatsen in het verzameltopic pakken we dit euvel bij de hoorns aan en vinden we nóg sneller een oplossing. Alvast bedankt voor je medewerking!

Reputatie 1

Goedemiddag,

Na veelvuldig tevreden gebruik gemaakt te hebben van verder kijken, zowel op tv als via mobiel, lijkt nu niet meer opgeslagen te worden tot waar er gekeken is.

In zowel tv als mobiel is verder kijken nu steeds leeg. Benieuwd of meer mensen hier last van hebben en of dit probleem bekend is bij Tmobile? Jammer, want nu dus steeds opschrijven waar ik gebleven ben.... 

 

Reputatie 1

Yes alles up to date, en app intussen verschillende malen verwijderd en weer geïnstalleerd. Geen succes. Ook de app op IPad (13.6.2) geïnstalleerd, zelfde verhaal. Lijkt bijna aan mijn account te liggen?

Misschien naar 'ns langs de winkel gaan. 

Dank voor je hulp zover!

Reputatie 7

Hi @77LK, hmm dat zou prima moeten zijn. Is je toestel helemaal up-to-date? Als ‘onlangs bekeken’ niet wordt weergegeven en je de update melding in de app blijft ontvangen dan kan je het beste de app helemaal verwijderen en opnieuw installeren mocht je dit nog niet geprobeerd hebben. Laat zeker even weten wat het resultaat is!

Reputatie 1

Hai Brian, 

Dank voor je reply.

Ik heb een Samsung A8 (2018) met Android versie 9. 

 

Reputatie 7

Hi @77LK Van harte welkom bij T-Mobile! Je zou in de app naast je favoriete zenders en al je zenders nog een extra categorie ‘onlangs bekeken’ moeten zien staan. Op onze website vind je meer informatie. Op welke type telefoon en welke besturings versie (van Android of Apple) gebruik je TV Anywhere?

Reputatie 1

Goedenavond,

Ik ben een nieuwe klant, heb afgelopen week de Anywhere app op mobiel gezet. Bovenaan de app staat dat je verder kunt kijken waar je gebleven was, maar ik zie dat nergens terug? Zie alleen ‘favoriete zenders’ en 'al je zenders’. Als ik een programma deels terugkijk, kan ik daarna ook geen knop ontdekken. Verder staat bij instellingen continue bovenaan: ‘klik hier om de nieuwste versie te downloaden’, maar als ik daarop klik, zie ik dezelfde versie in de playstore. Daar ligt het dus niet aan?

Graag info over hoe ik kan verder kijken in de app. 

 

Reputatie 7
Badge

Ik heb dit wederom geadresseerd. Dank voor het melden!

All zenders en afleveringen, het is gewoon verdwenen uit de app. Ik lees dat ze ermee bezig zijn met de vernieuwing van de app. Nu kan ik helemaal niks verder kijken. Wanneer gaat hij live?

Reputatie 7

Hey @Fluitakker88,

Om wat voor uitzending(en) gaat het? Kun je dit aan ons kenbaar maken, inclusief het tijdstip?  Dan gaan we dit issue door onze techneuten laten onderzoeken. :relaxed:

Is er al een update van wanneer het weer gaat werken?? De berichten zijn een maand oud en het werkt nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +16

@JanHeeftVragenOverThuis Wanneer het slechts één specifieke uitzending betreft, is het een geval op zich en kunnen we dit niet altijd traceren naar een algemeen issue. Dan zal het vaker een tijdelijke hapering zijn geweest op één zender. Wat @Piotr aangaf kan inderdaad in sommige gevallen weleens voorkomen: het inladen van een aflevering is dan bijvoorbeeld niet helemaal correct verlopen. Dit wil overigens niet betekenen dat we er niet mee aan de gang kunnen gaan; dat is immers altijd mogelijk. Sterker nog, we hopen juist dat elke hapering aan het licht wordt gebracht. Dan kunnen we met onze developers en specialisten sneller schakelen en oplossing vinden! 😊

Top dat je het aankaart want zo kunnen we TV Anywhere nog meer verbeteren! 👍 Bedankt voor je bevindingen en bijdragen - als je weer met iets tegen de lamp loopt, trek alsjeblieft aan de bel!

Ja het is gebeurd bij meerdere uitzendingen, maar 1 die je kunt reproduceren is toch voldoende voor jullie om er mee aan de gang te gaan?  Het gebeurde heel vaak bij per seconde wijzer, maar daar kijken we nu niet meer naar. Als ik er weer 1 tegenkom laat ik het weten

Reageer