Beantwoord

Vergrendeling T-Mobile TV

  • 27 September 2020
  • 3 reacties
  • 716 Bekeken

Is het ook mogelijk om de vergrendeling helemaal uit te zetten. Halverwege word er plosteling naar de pinode gevraagd. Mijn zoon kan niet normaal tv kijken want dan moet ik eerst alle zenders ontgrendelen. Als ik hem de pincode geef heeft de vergrendeling ook totaal geen zin

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 29 September 2020, 12:19

Bekijk origineel

3 reacties

Is het ook mogelijk om de vergrendeling helemaal uit te zetten. Halverwege word er plosteling naar de pinode gevraagd. Mijn zoon kan niet normaal tv kijken want dan moet ik eerst alle zenders ontgrendelen. Als ik hem de pincode geef heeft de vergrendeling ook totaal geen zin

Ik lees graag mee - ik heb dit probleem ook! 

Reputatie 7
Badge

Op welke leeftijd staan de profielen ingesteld? Je kunt de leeftijd op ‘18’ zetten. Dan heb je (m.u.v. de Adult zenders) in principe altijd toegang tot alle programma's zonder pincode. De leeftijdniveaus werken o.b.v. de kijkwijzer info. Dus ‘AL’ betekent de het programma voor alle leeftijden geschikt is en niet dat hiermee alle programma's bekeken kunnen worden zonder pincode.

Moderator edit: is het account met een andere leeftijdsclassificatie wellicht nog actief? Wanneer er vaak om een pincode wordt gevraagd, is het ook altijd slim om te testen of je op het juiste profiel kijkt. Als dit niet de boosdoener is, volg dan de stappen hierboven.

Bedankt, Hans Jurien. De leeftijd profielen stonden op AL. Ik heb het aangepast en probleem is opgelost.

Reageer