Verkeerde TV Abbonoment aangesloten

  • 21 June 2019
  • 1 reactie
  • 373 Bekeken

Beste T-mobile,

Graag wil ik een klach indienen. Het gaat om het volgende:

Wij hebben momenteel bij jullie een internet abbonoment en deze is verlopen. Wij wouden graag gebruiken maken van de Wifi & TV pakketkorting.

Wij hebben hiervoor gebeld, vervolgens heeft een van u medewerkers een tv abbonoment erbij gedaan wat niet de bedoeling was. Een andere mederwerker heeft de bestelling geannuleerd en gaf aan dat het verwerkt moest worden voordat wij onze abbonoment kunnen aanvragen.

Dit zou binnen paar uur verwerkt worden. Daarna hebben wij een mail ontvangen dat de tv box al onderweg is, wij hebben weer gebeld om te vragen als het verwerkt is.

Dit kon ook niet verwerkt worden dat betekent dus dat wij de tv box moet retourneren en wij nog langer moeten afwachten en het allemaal weer verwerkt worden. Wij zitten zonder tv kabel en hebben aangegeven dat we dit zo snel mogelijk willen hebben.

Wij zijn heel erg teleurgesteld in jullie als bedrijf. Als het gaat om service is het zeker een 0!!!!!!!!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
Hi @drifamass, om te beginnen wil ik toch even sorry zeggen voor mijn verlate reactie. Webcare ervaart haar drukste periode tot nu toe, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. Dat beloof ik!

Sorry voor de ervaring die je tot nu toe met onze service hebt gehad. Dat kan beter! Stiekem hoop ik dat er ondertussen al actie is ondernomen wat betreft jouw TV abonnement. Heb je mijn hulp toch nog nodig? Stuur mij dan jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht. Ik kijk graag met je mee!

Reageer