[Vernieuwde app] TV Anywhere nu met meer mogelijkheden, een nieuwe look én extra zenders



Toon eerste reactie

208 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Dag allen,

De melding (error, er is iets mis gegaan) heeft mogelijk nog een andere oorzaak. Deze melding speelt alleen op Android. Het heeft dus niet per se iets te maken met de internetverbinding. We zijn druk doende om te achterhalen wat de oorzaak is om deze vervolgens weg te nemen. Wij willen niets liever dan dat iedereen overal en onbeperkt van onze nieuwe TV Anywhere kan genieten!
Hier werkt het goed, zowel samsung telefoon als ipad. Ben blij met deze verbetering. Is het nu ook mogelijk om via de TV alle zenders tot een week terug te kijken?
Reputatie 5
Badge +2
Op de iPhone 6s werkt het ook goed, misschien een idee om net als bij Ziggo het aantal te kijken zenders koppelen aan je abonnement? dus ook als de klant Ziggo sport of Fox sport afneemt deze ook.
Hoe is het mogelijk een Update ???
Geen HD meer mogelijk, niet langer als maximaal 2 minuten kijken en het beeld gaat op zwart.
En dat geld voor mijn LG G6, mijn Kodi naar mijn TV, en mijn windows 10 laptop met Blackstack.
op alle drie de platforms werkte de oude app perfekt, weet niet hoe T-Mobile zo'n Update van een app aan zijn klanten durft op te dringen, want dat is het, 31 mei werkt de oude app niet meer en zit je opgescheept met dit bagger progie.

Bedankt T-Mobile, ik zit op mijn boot dus mooi zonder TV, had beter mijn Digitenne kunnen houden.
Reputatie 3
Badge +2
Jullie zien haperend beeld. Dat wil ik natuurlijk graag verhelpen. Ik probeer daarom te achterhalen wat de oorzaak zou kunnen zijn. Welke hardware gebruiken jullie? Ik gebruik dezelfde hardware als ik voor de oude app gebruikte die WEL werkte.

Controleer ook of je snelheid op Wifi/4G toereikend is. Mijn snelheid op beide is meer dan toereikend voor TV anywhere. Heeft trouwens altijd goed gewerkt totdat er een nieuwe app uitkwam met zogenaamd meer functies.

Wil je ook eens wisselen van kwaliteit bij instellingen? Heb ik nog niet geprobeerd en ga ik geloof ik ook niet proberen. Ik sta op het punt om die hele app weg te pleuren. Keek toch al niet veel TV.

Een herstart van je toestel zou ook kunnen helpen. Misschien helpt een herstart van jullie app?
Dag allen,

De melding (error, er is iets mis gegaan) heeft mogelijk nog een andere oorzaak. Deze melding speelt alleen op Android. Het heeft dus niet per se iets te maken met de internetverbinding. We zijn druk doende om te achterhalen wat de oorzaak is om deze vervolgens weg te nemen. Wij willen niets liever dan dat iedereen overal en onbeperkt van onze nieuwe TV Anywhere kan genieten!



Excuse me?

Deze app is gewoon een exacte kopie van de app van het mislukte Knippr Project.

Wat T-mobile heeft gedaan is de goedwerkende TV Anywhere app vervangen voor de app van het mislukte Knippr project.

Inclusief alle bekende problemen en storingen die er de afgelopen jaren inzaten, bekend waren en er nooit uit zijn gehaald.

Dit is precies waarom Knippr is mislukt. Niet zoals op de website staat vermeld dat het te vroeg kwam voor het grote publiek maar doordat het gewoon niet goed was ontwikkeld.

Dus ik zou niet weten waarom T-mobile nu moet gaan " uitzoeken " waarom deze app niet goed werkt. Want dat deed de app al 2 jaar niet. Dus waarom zou die nu plotseling wel goed gaan werken als je er niets aan verbeterd???
Reputatie 1
De app start op, daarna ff beeld en geluid en dan de melding "er is iets mis gegaan" en stopt ermee.
Samsung Tablet 10.1 2016 Android 7.0
Rechtreeks kijken via de LIVE stream van bijvoorbeeld NPO geen problemen.
De app start op, daarna ff beeld en geluid en dan de melding "er is iets mis gegaan" en stopt ermee.
Samsung Tablet 10.1 2016 Android 7.0
Rechtreeks kijken via de LIVE stream van bijvoorbeeld NPO geen problemen.


Dat is 1 van de bekende fenomenen die al jaren bekend is.
Sterker nog.. volgens mij heeft T-Mobile zelfs een verouderde versie van de Knippr app gebruikt of in ieder geval van de coreplayer.
Op de laatste versie van de Knippr app zijn de zenders wel gewoon HD op alle android platformen en doen zich de andere problemen veel minder frequent voor
Waarom moesten we updaten.? Keek al met veel plezier op de tab en nu updaten wat kregen we te zien een zwart beeld met de tekst is een fout opgetreden. Kijk nu naar npo beter.
Reputatie 1
Sterker nog.. volgens mij heeft T-Mobile zelfs een verouderde versie van de Knippr app gebruikt of in ieder geval van de coreplayer.
Op de laatste versie van de Knippr app zijn de zenders wel gewoon HD op alle android platformen en doen zich de andere problemen veel minder frequent voor


Deze heb ik nooit gebruikt van Knippr en kan er dus geen oordeel over geven.
Ik gebruik de T-MOBILE APP enkel als ik naar me nest ga en nog ff wil kijken.
Maar dit is knap waardeloos! Gezien het aantal negatieve recensies op google playstore moet deze APP zo snel mogelijk verwijderd worden!!
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tmobiletv.vinson
Maar geen airplay meer en knippr eindigt ook per 1-6 hoe kan ik nu TV kijken zonder brakke settopbox van T-Mobile.... De vraag is dus: Wanneer komt TV Anywhere op de apple tv?
Reputatie 1
Sterker nog.. volgens mij heeft T-Mobile zelfs een verouderde versie van de Knippr app gebruikt of in ieder geval van de coreplayer.
Op de laatste versie van de Knippr app zijn de zenders wel gewoon HD op alle android platformen en doen zich de andere problemen veel minder frequent voor


Deze heb ik nooit gebruikt van Knippr en kan er dus geen oordeel over geven.
Ik gebruik de T-MOBILE APP enkel als ik naar me nest ga en nog ff wil kijken.
Maar dit is knap waardeloos! Gezien het aantal negatieve recensies op google playstore moet deze APP zo snel mogelijk verwijderd worden!!
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tmobiletv.vinson

By the way, ze mogen die ouwe drayteks van Vodafone ook wel eens vervangen!
Evenzo die waardeloze tv-boxjes die super langzaam schakelen, het enigste waar T-MOBILE zich mee bezig houdt, is pochen dat ze "AL" 200.000 klanten hebben op het vaste net, maar die ze net zo hard weer kunnen kwijt raken! Zie debacle van hun vorige stunt "ONLINE" die ze snel van de hand hebben gedaan, en als ze er niet voor uitkijken gebeurt het met dit hetzelfde weer!
Reputatie 6
Badge +5

Onderstaand bericht is achterhaald. Er blijken toch nog issues te zijn rondom de error melding en het wegvallende beeld.



Goed nieuws: De error melding is verleden tijd!

Eerder vertelde ik dat het wegvallen van het beeld, het verstoorde beeld en de errormelding het resultaat waren van een slechte (Wifi/Internet) verbinding. Dit klopte niet helemaal, mijn excuses. Het lag namelijk niet aan de verbinding van jouw apparaat met het internet, maar met het netwerk daarachter waar de TV Anywhere app zijn streams vandaan haalt. Deze capaciteit is aangepast, waardoor deze verstoring tot het verleden moet behoren!

Huawei

Het issue met Huawei wordt met de hoogste prioriteit met de betreffende partijen opgepakt. Vooralsnog is de oplossing hiervoor nog niet gevonden.
Sorry Sander, maar na de app opnieuw te hebben verwijderd en weer te hebben geïnstalleerd: geen ENKELE verbetering. Geen beeld. Dus niet te snel met positieve berichten komen graag. Nogmaals: geef iedere gedupeerde de mogelijkheid terug te keren naar de oude app, die bij een ieder WEL werkte! Hoe moeilijk kan dat zijn T-mobile?
En anders roep ik iedere gedupeerde op zo snel mogelijk zijn of haar abonnement bij T-mobile op te zeggen. Eens kijken hoe snel het allemaal wel weer gaat werken.
Reputatie 6
Badge +2
Maar geen airplay meer en knippr eindigt ook per 1-6 hoe kan ik nu TV kijken zonder brakke settopbox van T-Mobile.... De vraag is dus: Wanneer komt TV Anywhere op de apple tv?
Airplay en Apple TV (versie 4) worden binnenkort toegevoegd. Zodra er een concrete datum is, zal deze z.s.m. gecommuniceerd worden! Kwestie van weken in ieder geval.
Wat ook niet erg prettig is, is als je je telefoon in portret modus houdt, dan blijft een deel van het beeld half bedekt met een grijze overlay. Waarom is die overlay? Waarom niet gewoon de video tonen zonder iets eroverheen?
Toevoeging op het vorige, als je iets terug wilt kijken en je draait je telefoon om het full screen te kijken, krijg je niet dat programma te zien wat je hebt uitgekozen, maar het live beeld van de zender.
Reputatie 5
Badge +2
Raar, op mijn iPhone werkt het gewoon zo als het hoort, getest op diverse zenders maar kan gewoon terug naar het begin van een programma, of een eerder uitgezonden programma
@BeMu: een Apple product gebruikt andere software dan een Android product. Het lijkt erop dat het echt een Android probleem is. Het is gewoon een slecht ontwikkelde en te kort geteste Android app, die voor problemen zorgt
Issue met foutmelding

Na het lanceren van de app bleek bij sommige apparaten het beeld weg te vallen, een verstoord beeld te geven of een errormelding te tonen. Dit leek het resultaat van een slechte (Wifi/Internet) verbinding. Dit klopte niet helemaal, het lag namelijk niet aan de verbinding van het apparaat met het internet, maar met het netwerk daarachter waar de TV Anywhere app zijn streams vandaan haalt. Deze capaciteit is aangepast, waardoor deze verstoring tot het verleden moet behoren!


Helaas heb ik (ook) nog steeds dit issue. Ik kan wel de zenders zien, maar als ik op play klik, krijg ik alleen een zwart scherm en geen geluid..... Ik kijk via een Android emulator op mijn laptop, maar dat werkte met de vorige app versie prima. Hoe krijg ik weer beeld?
Beste Sander die laatste melding was zinloos, hoe kan het verholpen zijn en ik nog steeds het zelfde probleem hebben, geen HD, en het beeld na een halve minuut op zwart op mijn LG G6, mijn Kodi verbonden met mijn TV en mijn windows 10 laptop met bluestacks android emulator, waar alles met de vorige app perfekt werkte. Wat jij doet noemen ze tegenwoordig Roeptoeteren. Oftewel zinloos woord geweld.
Gisteren app geuptated! Wat een drama! Geen AirPlay via AppleTV in combinatie met iPad! Hoelang gaat het duren voordat we met z’n allen overstappen naar een provider die wel fatsoenlijk z’n apps test?
Problemen opgelost???
Dus niet beeld slaat continu vast kwaliteit uit het jaar 1995.
Terug kijken kan niet want gaat over op live tv zodra je op full screen gaat.
wat ik nog het meest storende vind is dat er weinig reactie bij t-mobile wegkomt forum staat vol klachten. in de playstore ook maar er komt amper respons behalve het antwoord test je internet of herinstalleer de app

Reageer