[Vernieuwde app] TV Anywhere nu met meer mogelijkheden, een nieuwe look én extra zenders


Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties

 

Update 01-09-2020

Vandaag hebben we een nieuwe versie van TV Anywhere gelanceerd! Omdat de informatie in dit topic inmiddels verouderd is hebben we deze gesloten. Op zoek naar informatie over het nieuwe TV Anywhere? Klik hier!

 

Vanaf 16 mei 2018 is de TV Anywhere App vernieuwd! Met alleen maar interessante toegevoegde functies hebben we de app tot een hoger niveau getild. Ben jij ook zo nieuwsgierig naar wat er nieuw is?

Update 11-10-2018: De webversie van TV Anywhere is nu ook te bekijken! Lees er alles over via ons topic: [Topnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!

Dit is er nieuw:

  • Nu 28 zenders. De TV Anywhere App is uitgebreid met extra zenders. Je kunt nu wel 28 zenders bekijken via de app.
  • Tot zeven dagen terugkijken op alle zenders. "Alle zenders, zeg je?" Jazeker! Met TV Anywhere kun je nu bijna alle programma's tot zeven dagen terugkijken op álle zenders in de app. Heb ik al gezegd dat dat echt op álle zenders is? Dus ook op RTL 🙂. Reserveer die bank in je woonkamer maar alvast.
  • Stoppen en weer verder kijken. Met de vernieuwde app kun je verder kijken waar je gebleven was. Is jouw treinreis dus net te kort om een hele aflevering van jouw favoriete programma te kijken? No problemo, start de app thuis weer op en kijk verder vanaf waar je gestopt was.
  • Favoriete zenders instellen. Wij begrijpen dat je zo snel mogelijk jouw favoriete zender wilt vinden in de app. Daarom kun je nu jouw favoriete zenders instellen. Op het beginscherm zie je direct een overzicht van deze categorie zodra je de zenders hebt ingesteld.
  • Eenvoudig zappen. Voor jouw gebruikservaring hebben we het zappen makkelijker en fijner gemaakt. Swipe naar links of rechts om van zender te wisselen. Vlieg maar over het scherm met je vinger!
  • Kijk overal in de EU. Zelfs tijdens jouw vakantie in de Spaanse Costa kun je genieten van TV Anywhere. Alle zenders zijn nu standaard overal in de EU te bekijken.
  • Automatische activatie. Voorheen vroegen wij je om de optie "TV Anywhere App" te activeren in My T-Mobile Thuis voordat je de app kon installeren en gebruiken. Dat is nu niet meer nodig. Het enige dat je nu nodig hebt is je TV-klantnummer en TV-pincode.
  • Apple TV mogelijkheid. TV Anywhere kijken via Apple TV.
  • Nu ook beschikbaar in Noorwegen, IJsland en Liechtenstein.


Natuurlijk blijft de optie om te pauzeren en terug- en vooruit te spoelen. Ook kun je nog altijd TV Anywhere streamen via Chromecast. TV Anywhere is ook via Airplay te kijken.

Hoe kan ik gebruikmaken van deze toffe TV Anywhere App?
Als je de app al op je telefoon had, kun je deze updaten via Google Play / Apple App Store. Na het voltooien van de update voer je jouw TV-klantnummer en TV-pincode in, daarna: genieten maar! Heb je de app nog niet? Download deze dan voor Android of voor Apple.

Welke nieuwe functie vind jij het handigst/mooist/gaafst? Ik ben benieuwd. Mocht ik je trouwens kunnen helpen met het installeren, inloggen of andere vragen over de TV Anywhere App: laat het me weten. Ik sta voor je klaar!

 

 

edf2d719-33a5-457b-8c5d-0cc763056c27.jpg

 

 

 

 

 

 

Probleemoplosser
Heb je opmerkingen, vragen of tips? Laat het ons weten via dit topic! Ook verwijs ik graag naar dit topic: TV Anywhere probleemoplosser. Hier kun je met enkele simpele stappen de TV app weer aan de praat krijgen!

 

 

 

 


This topic has been closed for comments

212 reacties

Reputatie 1
@here

Mijn excuses. Mijn melding dat het verholpen is, blijkt niet te kloppen. Ik heb daarom met de gegevens uit dit topic het opnieuw aangemeld. Ik pas uiteraard ook direct mijn bericht aan. Het is dus wederom in onderzoek.

@stream4you

Al is dit een bijzondere oplossing: ik juich 'm van harte toe. Zolang jullie hier weer een werkende TV app mee verkrijgen, ben ik blij. Ik zal je bericht meer nadruk geven en verwijzen naar jouw oplossing.

To be continued!



Oplossing?? Wat stream4u doet is eigenlijk om te huilen.. HIj moet namelijk zelf doen wat T-mobile behoort te doen.
Change terug draaien!

En de projectmanager verantwoordelijk voor deze enorme blunder ontslaan!

En vervolgens gaan onderzoeken wat er mis is gegaan in de migratie / upgrade van de Knippr app naar het Tmobile platform -> analyseren -> verbeteren -> opnieuw lanceren

zo moeilijk is het allemaal niet..

ooit van de loden leeuw gehoord voor reclames..
als die er was voor appmigraties.. zou T-mobile hem verdienen..

stelletje amateurs..

zal eens een mail sturen naar DT kijken of ze daar ook op de hoogte zijn van dit gekluns
Reputatie 2
(edit) Ben er druk mee idd..zoals de nieuwe Windows 10 Build, die zet mijn Cyberghost VPN dienst buiten spel (wachten op een HOTFIX) done. en ff later word de GUI van Avast buiten spel gezet, ook daar wachten op een HOTFIX. en dan de TV APP, maarrrrrrrrrrr alles doet het weer..
Beste Brian,

de link die @Stream4you opgeeft: https://apkpure.com/t-mobile-tv-anywhere/nl.tmobiletv.vinson heb ik geprobeerd maar ik kom met die link alleen maar op de versie 2.0.0 uit, dus de update en niet op versie 1.0.1 zie picture

mijn link: https://apkmeet.com/en/apk/1542976-nl.tmobiletv.vinson brengt je "nog" bij versie 1.0.1 die goed werkt.🆒
Reputatie 2
Beste Brian,

de link die @Stream4you opgeeft: https://apkpure.com/t-mobile-tv-anywhere/nl.tmobiletv.vinson heb ik geprobeerd maar ik kom met die link alleen maar op de versie 2.0.0 uit, dus de update en niet op versie 1.0.1 zie picture

mijn link: https://apkmeet.com/en/apk/1542976-nl.tmobiletv.vinson brengt je "nog" bij versie 1.0.1 die goed werkt.🆒

Bij apkpure moet je iets naar beneden scrollen, maar downloaden bij apkmeet kan natuurlijk ook.
Ohw by the way, versie 2.0 werkt hier op zowel een Samsung Tablet als op een Huawei mediapad zonder onderbreking, tja de UI is weer een verhaal apart (de oude versie is gebruikers vriendelijker)
Inderdaad Bian, de Stream loopt wel, alleen niet in HD kwaliteit maar in iets van 420p resolutsie, op mobile valt het niet zo op, maar op een TV via b.v. Kodi is er niet naar te kijken.
Reputatie 7
Badge
@hatto52 We hebben een probleem gevonden waardoor op Android devices niet goed wordt opgeschakeld naar hogere streaming profielen. Hierdoor kan het inderdaad voorkomen dat je een SD beleving hebt (of nog erger) i.p.v. HD. Hier is ook al een oplossing voor en deze zijn we nu aan het testen. Hopelijk wordt de app update dan heel snel in de appstore geplaatst en kan je weer de beeldkwaliteit ervaren zoals je gewend was.
@hatto52 We hebben een probleem gevonden waardoor op Android devices niet goed wordt opgeschakeld naar hogere streaming profielen. Hierdoor kan het inderdaad voorkomen dat je een SD beleving hebt (of nog erger) i.p.v. HD. Hier is ook al een oplossing voor en deze zijn we nu aan het testen. Hopelijk wordt de app update dan heel snel in de appstore geplaatst en kan je weer de beeldkwaliteit ervaren zoals je gewend was.

Hoe zit het momenteel met het streamen via Apple-tv en Airplay m.b.v. iPad en/of McBook?
Bedankt voor al deze info, ik had hetzelfde probleem met een Chinese telefoon met Android 7.0 , heb nu de oude 1.0.1 app er opgezet en ik kan weer overal TV kijken. Ik moet er wel bij zeggen dat de RTL-XL app ook niet werkt op mijn telefoon, gelukkig hebben sinds kort een smart-TV en daar werkt ie wel op.
het wordt steeds leuker bij T-Mobile nu verplicht updaten 26-5-2018 terwijl de App pas 31-5-2018 zou stoppen. Waarom in vredesnaam verplicht updaten terwijl het HD probleem nog steeds niet is opgelost??? Kunnen we niet gewoon naar de 1.01 versie blijven kijken in HD tot het HD probleem is opgelost in de 2.0.1 Zit al vanaf de BEN periode bij T-Mobile, maar ik begin nu te denken na al die jaren dat ik toch op de verkeerde plaats ben terecht gekomen. Liegen in de GoogleStore over een HD probleem dat is opgelost en uiteindelijk verplich TV kijken naar naar een low resolutiestream. Lekker bezig T-Mobile, ik hoop dat een hoop klanten er over denken net als ik om me niet langer in de maling te laten nemen en een ander provider te gaan zoeken.
Reputatie 7
Badge
@hatto52, heb jij ondertussen nu versie 2.0.1 geïnstalleerd maar nog steeds geen goede beeldkwaliteit? Of heb je deze versie nog niet kunnen installeren omdat deze niet beschikbaar was?
Beste allemaal,
Vanmiddag 2.0.1 geinstalleerd maar nog steeds geen tv op mobiel:

Zie bijlage, ik heb de app al helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd????

Ik weet het niet meer hoor, wel irritant

:?
Leuk die update maar niet voor alle versies van Android. Mijn moeder heeft een Lenovo tablet met Android 4.2.2 en die kan hem dus niet installeren. Niet compatible zegt de playstore. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +4
Kleine tip; Het gebruik van persoonlijke gegevens als een telefoonnummer in een bericht of forumnaam is niet raadzaam. Het forum is openbaar en dergelijke gegevens kunnen tenminste leiden tot spam. Ik raad je dus ten zeerste aan jouw forumnaam te wijzigen.
Beste Hans Juriën, Zoals je in mijn reactie kunt lezen, werd ik gisteravond verplicht om de versie 1.01 te updaten, deze was niet verder op te starten, alleen updaten naar versie 2.0.1 was nog mogelijk. Met gevolg dat de stream wel onafgebroken afspeelde, maar alleen in de low resolutie en dit, ongeacht de stand van de schakelaar in de instellingen, die verander niets. Dit terwijl er in de GoogleStore wordt vermeld dat de HD Problemen zijn opgelost.

Zie bijgaande foto van de beste kwaliteit die ik op mijn TV krijg.
@hatto52, heb jij ondertussen nu versie 2.0.1 geïnstalleerd maar nog steeds geen goede beeldkwaliteit? Of heb je deze versie nog niet kunnen installeren omdat deze niet beschikbaar was?

Beste Hans Juriën, Zoals je in mijn reactie kunt lezen, werd ik gisteravond verplicht om de versie 1.01 te updaten, deze was niet verder op te starten, alleen updaten naar versie 2.0.1 was nog mogelijk. Met gevolg dat de stream wel onafgebroken afspeelde, maar alleen in de low resolutie en dit, ongeacht de stand van de schakelaar in de instellingen, die verander niets. Dit terwijl er in de GoogleStore wordt vermeld dat de HD Problemen zijn opgelost.

Zie bijgaande foto van de beste kwaliteit die ik op mijn TV krijg.
Beste allemaal,
Vanmiddag 2.0.1 geinstalleerd maar nog steeds geen tv op mobiel:

Zie bijlage, ik heb de app al helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd????

Ik weet het niet meer hoor, wel irritant

:?


Zelfde verhaal hier.
Overigens op mijn Android mobiel LG G6 staat ook de 2.0.1 versie en met het zelfde probleem. Stream speelt af zonder onderbreken, maar geen HD resolutie mogelijk. Dus het zit niet in mijn KODI aangesloten op mijn TV. Het is echt nog steeds een probleem in de 2.0.1. versie.
Reputatie 7
Update 29 mei: Versie 2.0.1
Er bleek bij het vernieuwen van de app nog enkele zaken niet soepel te verlopen. Daarom hebben wij vanaf maandag 28 mei 2018 een nieuwe versie voor Android gemaakt.

Versie 2.0.1:
- HD kwaliteit: fout opgelost waardoor de app nu goed overschakelt naar HD kwaliteit
- Verbeteringen doorgevoerd waardoor de streams beter blijven afspelen
- Oplossing voor Huawei toestellen waardoor de app nu goed opstart

Probleemoplosser
Heb je opmerkingen, vragen of tips? Laat het ons weten via dit topic! Ook verwijs ik graag naar dit topic: TV Anywhere probleemoplosser. Hier kun je met enkele simpele stappen de TV app weer aan de praat krijgen!
Leuk hoor zo'n nieuwe TV anywhere app. Maar waar ik al bang voor was: de oude deed het prima, goed vloeiend beeld en geluid, de nieuwe doet NIETS. Geen beeld, of geluid. Gewoon niets. Dus ik zou het fijn vinden als ik de oude app weer kon vinden en gebruiken. T-mobile?

ik heb precies hetzelfde vraag, wil graag buiten in de tuin het wk volgen en niet binnen,
vorige versie van tvanywhere deed het prima. ik gebruik Remix Os op mijn laptop waardoor ik wel met een laptop buiten kan kijken en die werkt dus niet meer.graag tips of ik ga opzeggen
Hallo Sander lezen jullie wel wat posters hier plaatsen?? 2.0.1 werkt ook niet goed, geen HD kwaliteit, ongeacht de stand van de schakelaar in de instellingen.
Reputatie 7
Badge
Hallo Sander lezen jullie wel wat posters hier plaatsen?? 2.0.1 werkt ook niet goed, geen HD kwaliteit, ongeacht de stand van de schakelaar in de instellingen.
Heb je mijn privébericht gezien? Ben benieuwd of je nu wel een verbetering ziet op de apparaten die jij gebruikt?
Ik heb inmiddels al gereageerd op de post betreffende TV anywhere op de laptop

Zijn helaas meer klachten betreffende nieuwste patch.

@T-mobile wanneer gaan jullie de T-mobile app nieuwe versie (patch) na 2.0.1? en zal dit het probleem oplossen in combinatie met Bluestack?
Hallo Sander lezen jullie wel wat posters hier plaatsen?? 2.0.1 werkt ook niet goed, geen HD kwaliteit, ongeacht de stand van de schakelaar in de instellingen.
Heb je mijn privébericht gezien? Ben benieuwd of je nu wel een verbetering ziet op de apparaten die jij gebruikt?


Beste Hans Juriën, ja ik heb nu je privébericht gelezen. De Stream is verbetert en stopt niet meer en nee, er is geen verbetering wat betreft de HD Stream, niet in HD te bekijken dus, op geen van mijn devices, ik heb mijn Windows 10 laptop met BlueStack waar de 1.0.1 versie prima op draaide nog niet eens opgenoemd, daar draait de 2.0.1 versie geheel niet op, zwart beeld alleen.
Alle drie de devices op jouw verzoek gisteravond uitgeprobeerd, met bovenstaande gevolg dus geen verbetering.

Mijn Klantnummer geven is voor mij geen probleem: MBN37091 maar ga je dat ook nog vragen aan iedere poster die nu nog volgt met dit probleem, of alleen aan mij??
Reputatie 1
Heb alles gelezen in deze topic ( 9 pagina's ). Die app 2.01 werkt bij mij ook niet op Bluestacks 3 +N deze emuleert android versie 7. Helaas werkt de versie 1.01 helemaal niet meer dus geen TV kijken meer voor mij op de laptop. Echt een waardeloze service van T-mobile. Zodra ik kan ben ik weg bij deze provider. Storingen worden slecht opgelost. Ben al vanaf februari bezig een storing op gelost te krijgen betreffende het gewone TV kijken. Als er veel actie op het scherm is ( veel data ) dan krijg ik strepen in beeld. Er schijnt een soort demping op de lijn te zitten bij ons. Baal als een stekker dat ik geen TV meer kan kijken op de laptop alleen door zo'n klote update.
Reputatie 7
Hoi MartinJ1956,

Ik zie dat je vraag rondom Bluestacks (TV Anywhere op je PC/laptop) in een ander topic wordt behandeld. Voor alle vragen hierover kun je dit topic raadplegen: TV Anywhere op de PC/Laptop via Bluestacks.

Zie hier een overzicht van onze huisregels op de Community.