[Vernieuwde app] TV Anywhere nu met meer mogelijkheden, een nieuwe look én extra zenders


Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1204 reacties
Vanaf 16 mei 2018 is de TV Anywhere App vernieuwd! Met alleen maar interessante toegevoegde functies hebben we de app tot een hoger niveau getild. Ben jij ook zo nieuwsgierig naar wat er nieuw is?

Update 11-10-2018: De webversie van TV Anywhere is nu ook te bekijken! Lees er alles over via ons topic: [Topnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!

Dit is er nieuw:
  • Nu 28 zenders. De TV Anywhere App is uitgebreid met extra zenders. Je kunt nu wel 28 zenders bekijken via de app.
  • Tot zeven dagen terugkijken op alle zenders. "Alle zenders, zeg je?" Jazeker! Met TV Anywhere kun je nu bijna alle programma's tot zeven dagen terugkijken op álle zenders in de app. Heb ik al gezegd dat dat echt op álle zenders is? Dus ook op RTL 🙂. Reserveer die bank in je woonkamer maar alvast.
  • Stoppen en weer verder kijken. Met de vernieuwde app kun je verder kijken waar je gebleven was. Is jouw treinreis dus net te kort om een hele aflevering van jouw favoriete programma te kijken? No problemo, start de app thuis weer op en kijk verder vanaf waar je gestopt was.
  • Favoriete zenders instellen. Wij begrijpen dat je zo snel mogelijk jouw favoriete zender wilt vinden in de app. Daarom kun je nu jouw favoriete zenders instellen. Op het beginscherm zie je direct een overzicht van deze categorie zodra je de zenders hebt ingesteld.
  • Eenvoudig zappen. Voor jouw gebruikservaring hebben we het zappen makkelijker en fijner gemaakt. Swipe naar links of rechts om van zender te wisselen. Vlieg maar over het scherm met je vinger!
  • Kijk overal in de EU. Zelfs tijdens jouw vakantie in de Spaanse Costa kun je genieten van TV Anywhere. Alle zenders zijn nu standaard overal in de EU te bekijken.
  • Automatische activatie. Voorheen vroegen wij je om de optie "TV Anywhere App" te activeren in My T-Mobile Thuis voordat je de app kon installeren en gebruiken. Dat is nu niet meer nodig. Het enige dat je nu nodig hebt is je TV-klantnummer en TV-pincode.
  • Apple TV mogelijkheid. TV Anywhere kijken via Apple TV.

Natuurlijk blijft de optie om te pauzeren en terug- en vooruit te spoelen. Ook kun je nog altijd TV Anywhere streamen via Chromecast. TV Anywhere is ook via Airplay te kijken.

Hoe kan ik gebruikmaken van deze toffe TV Anywhere App?
Als je de app al op je telefoon had, kun je deze updaten via Google Play / Apple App Store. Na het voltooien van de update voer je jouw TV-klantnummer en TV-pincode in, daarna: genieten maar! Heb je de app nog niet? Download deze dan voor Android of voor Apple.

Welke nieuwe functie vind jij het handigst/mooist/gaafst? Ik ben benieuwd. Mocht ik je trouwens kunnen helpen met het installeren, inloggen of andere vragen over de TV Anywhere App: laat het me weten. Ik sta voor je klaar!





Probleemoplosser
Heb je opmerkingen, vragen of tips? Laat het ons weten via dit topic! Ook verwijs ik graag naar dit topic: TV Anywhere probleemoplosser. Hier kun je met enkele simpele stappen de TV app weer aan de praat krijgen!

208 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hey @DennisAmeling ik kan je jammer genoeg niet verblijden met een nieuwtje hierover. Wanneer er weer spannende updates aanstaande zijn voor TV Anywhere dan delen we dat maar al te graag.☺
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Peter,

Ik herinner mij dat er inderdaad bepaalde Ipads zijn die ondersteunen wat jij omschrijft; video verder kijken in de hoek van het scherm terwijl je andere dingen doet. Ik las dat het gaat om de iPad Air 2 en de iPad Pro. Als het goed is heb jij dus een van deze modellen?

Ik wist zelf ook niet dat dit kon, maar duidelijk is dat de oude versie van de app dit dus wel ondersteunde op jouw ipad, maar de nieuwe versie van TV anywhere dus niet.

Het is voor mij ook de eerste keer dat iemand naar deze functie vraagt, maar ik snap hoe handig het kan zijn dus ik heb gelijk een mail gestuurd naar de TV specialist met de vraag/suggestie om 'Picture in Picture' (zo heet dat) weer toe te voegen.

We zijn constant bezig om de app te verbeteren, en mijn hoop is dat deze suggestie ook zal worden meegenomen in een volgende update van de app. Voor nu zal je TV fullscreen moeten kijken.

Groeten van Edwin


Is er al een update over de Picture in Picture functionaliteit op de iPad Pro? 🙂 Mijn moeder vroeg hier een tijdje geleden naar, omdat ze dit vrijwel dagelijks gebruikte op haar iPad in de oude versie van de app. Heb er geen verdere updates op het forum meer over gelezen.
Reputatie 6
Badge +7
Hi Handelsadviseur, dit komt omdat er verschillende licenties nodig zijn voor ons vaste platform (de TV Box) en TV Anywhere. Je neemt in principe een abonnement af voor je vaste TV dienst, TV Anywhere bieden we gratis aan zodat je ook onderweg kan kijken en niets hoeft te missen! Voor de volledigheid, Ziggo Sport, Fox Sport en Film 1 hebben hun eigen apps zodat je ook die pakketten onderweg gewoon kan gebruiken! 🙂

Er wordt gesproken over 29 zenders, ik tel er echter maar 26 het verschil zit in de GOS zenders van de publieke omroep, zo is NPO1 gelijk aan NPO1 GOS en daarom is NPO1 GOS geen aparte zender.
Wat ik wel mis t.o.v. vorige versie dat je niet meer naar links kunt swipen om een andere zender te kijken
Excl. de NPO GOS kanalen zijn het nu 28 zenders. Verwacht dat de 29ste snel toegevoegd wordt. In de nieuwe versie kan je op twee manieren 'zappen':
- Naar links of naar rechts swipen om naar het vorige of volgende kanaal te gaan.
- Je scherm draaien (bij smartphone) waar je meteen via de zenderlogo's kunt zappen naar het betreffende kanaal. Op een tablet kan je onderaan meteen scrollen door de zenderlijst om een andere zender te kiezen.


Waarom kan je via Anywhere niet alle zenders bekijken die je wel in het aanvullende pakket hebt besteld en ook betaald? Iemand oplossing?
Reputatie 6
Badge +2
Een korte update: we zijn nog niet tevreden met de stabiliteit van Airplay bij het wisselen van TV zender. Daar wordt momenteel nog aan gewerkt. Of week 43 haalbaar is, betwijfel ik. Maar we zijn er bijna 😅
Reputatie 6
Badge +2
@MartinJ1956 Dat hoop ik ook niet!

We doen ons best Airplay z.s.m. te (her)introduceren. Kan nog geen concrete datum melden, maar hopelijk wordt het week 43.
Ach het zou me niks verbazen als het zelfs November word. Hoop natuurlijk van niet.
Het is in inmiddels bijna oktober..
Reputatie 6
Badge +2
Aan Airplay wordt inderdaad nog gewerkt. Ik had gehoopt dat we een nieuwe update van de app al in september konden aanbieden, maar er zijn nog een paar problemen die opgelost moeten worden. Het heeft prio, dus hopelijk kunnen we snel melden dat Airplay er echt komt!
Reputatie 5
Badge +3
We zijn druk bezig met AirPlay, zodat jullie ook met jullie Apple TV 3 van TV Anywhere kunnen genieten! Een vaste datum is er nog niet, maar er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk te kunnen uitgeven.
Ja, graag hoor ik wanneer Airplay weer werkt, zit nu ook met een Apple Tv 3 waar ik geen beeld heb.
Reputatie 5
Badge +3
ik heb 2x Apple tv 4. Waar de app natuurlijk al lang op staat. En ik ben fan!! Ook heb ik 1x een Apple Tv 3. Daar wil ik graag AirPlay op kunnen gebruiken ☺️
Reputatie 6
Badge +5
Daar zit ik ook op te wachten, @stefan.1997 !

Heb jij, net zoals ik, een Apple TV 3? Als je een Apple TV 4 hebt, kun je de app rechtstreeks op het scherm zien, maar dat wist je natuurlijk allang! Zodra ik meer weet, laat ik het je weten!
Reputatie 5
Badge +3
Wanneer komt de ondersteuning voor Airplay weer beschikbaar in de app? Dan kan ik weer op mijn kamer tv kijken.
Reputatie 5
Badge +3
Ik houd van je enthousiasme, davith! We zijn nog hard aan het werk om de gevonden bugs op te lossen en de app te perfectioneren, zodat jullie straks fijn gebruik kunnen maken van TV Anywhere op de laptop of desktop. Wanneer precies in september de versie uitkomt kan durf ik niet te zeggen, maar we doen ons best het zo snel mogelijk te laten zijn!
@stefan.1997

O ik hou het wel gezellig hoor, maar als mensen zoals Whysoserious zich ermee gaan bemoeien met dit soort opmerkingen dan krijgen ze een cookie van eigen deeg.

Maar ik zal nog 1 keer uitleggen wat er gebeurd is.

Toen wij overstapte van KPN naar T-Mobiel thuis had ik echt de indruk dat ik gewoon TV kon kijken op mijn PC/Laptop. Immers dat was ik ook zo gewend. ( eerst bij onsbrabant.net en later bij KPN ) Bij beide providers heette die app ook TV-ANYWHERE. Dus niet zo raar dat ik dacht dat het bij T-mobile ook zou zijn.
Toen ik er dus achter kwam dat dit niet het geval was ben ik meteen in contact getreden met de klantenservice van T-mobile. Na wat heen en weer soebatten kwam een medewerker van T-mobile met de een mogelijke oplossing om een emulator te draaien op de laptop ( bluestacks ) en verrek het werkte ik blij dus. Maar ja toen kwam de verplichte update en die deed het dus niet meer. Nou ik boos dus. En met gevolg kan al maanden geen TV meer kijken op mijn laptop en dat terwijl de oplossing zo simpel kon zijn. Wat ook door meerdere onder ons aangedragen werd. Maar dus totaal genegeerd werd.

Toen ik voorstelde om mijn abbo per direct te beëindigen kon dat natuurlijk niet zat er gewoon een jaar aan vast. Dus nu moet ik nog tot februari nood gedwongen.


En als dan zo'n figuur als Why met zo'n opmerking komt dan schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.

groetjes Martin
Reputatie 5
Badge +3

@MartinJ1956

We gaan je missen als kiespijn. Doei!🖐
Wat ben jij een ongelovelijke l*l.


Woow. Laten we het vooral gezellig houden. @MartinJ1956 ik denk idd wel dat het voor iedereen beter is als je overstapt. Ik denk dat het voor iedereen beter is! Negativiteit is nooit de sleutel tot succes!
@MartinJ1956

We gaan je missen als kiespijn. Doei!🖐


Wat ben jij een ongelovelijke [scheldwoorden zijn niet toegestaan op de Community].
Dis morgen kunnen we op de laptop/desktop tv gaan kijken💻🖥️
Dus we kunnen 1 september tv anywhere dus eindelijk op onze laptop zien Jippie hoera offff nog niet helemaal? 😀
Reputatie 5
Badge +3
Oeh, ik heb nu al antwoord voor jullie! De testfase voor de webversie van TV Anywhere is inmiddels afgerond. We zijn nu de laatste bugs aan het oplossen. Aftellen dus!
Reputatie 5
Badge +3
Zeker een goed idee, WhySoSerious! De laatste keer dat ik dit navroeg bij de ontwikkelaars, zat de testgroep vol. Ik zal checken of er inmiddels plekjes vrij zijn gekomen, dan geloof ik dat ik jou en @davith meteen kan opgeven als enthousiaste vrijwilligers, toch? 😃
@WhySoSerious

Ja meteen de test, ik doe mee 😀
Reputatie 2
@Sterre

Is het niet mogelijk om een aantal mensen te uitnodigen om het te testen? Zo kun je samen de bugs eruit halen. Volgens mij is zoiets eerder gedaan.
Reputatie 2
@MartinJ1956

We gaan je missen als kiespijn. Doei!🖐

Reageer