Beantwoord

Vernieuwde T‑Mobile TV dienst Test aanmelden

  • 13 December 2019
  • 17 reacties
  • 556 Bekeken

Sinds vandaag heb ik een uitnodiging gekregen wat betreft de Test voor de vernieuwde TV dienst. Als ik mij probeer aan te melden via de knop krijg ik geen bevestiging. Is dit normaal, of werkt mijn link niet helemaal?

 

Groeten,
Kjell

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 13 December 2019, 14:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

17 reacties

Reputatie 7
Badge

@Kjell56 het klopt dat je geen bevestigingsmail hebt gekregen. Zodra je je aanmeldt, zie je alleen een ‘bedankt’ pagina.

@Kjell56 het klopt dat je geen bevestigingsmail hebt gekregen. Zodra je je aanmeldt, zie je alleen een ‘bedankt’ pagina.

Helaas krijg ik ook dat niet te zien. De pagina refreshed zichzelf alleen..

Reputatie 7
Badge +6

@Hans-Juriën Puur uit nieuwsgierigheid, op basis waarvan worden mensen uitgenodigd om de nieuwe TV-dienst te testen?

Reputatie 7
Badge

@TMTV daarvoor zijn diverse criteria gehanteerd om een goede spreiding te hebben in ons klantbestand. Heel veel meer kan ik er niet over melden :wink:

 

Reputatie 7
Badge

@Kjell56 het klopt dat je geen bevestigingsmail hebt gekregen. Zodra je je aanmeldt, zie je alleen een ‘bedankt’ pagina.

Helaas krijg ik ook dat niet te zien. De pagina refreshed zichzelf alleen..

Ik vraag het even na.

Reputatie 7
Badge

Er was een klein probleem bij het laden van deze pagina. Alle aanmeldingen zijn echter wel geregistreerd. Dank voor het melden!

@TMTV de criteria zijn bijvoorbeeld je abonnementsvorm (ADSL/glasvezel) en je gebruikte tv box(en).

Reputatie 1

@Hans-Juriën ik heb inmiddels de vernieuwde T-Mobile TV-dienst als tester als ik de link in de mail probeer te openen voor de speciale testpagina op de community krijg ik een Sorry je hebt geen toegang. Kan dat worden aangepast?

Groeten Martin

Reputatie 7

Hoi @M_Pieters,

Ik heb dit probleem zojuist voor je opgelost! Als het goed is kun je de pagina nu wel openen. Veel testplezier! :smile:

Reputatie 1

Is gelukt, dank je wel!

 

ik heb mij als tester aangemeld, echter ik krijg geen toegang tot de testtopic

dit is wat ik zie

Sorry, je hebt nog geen toegang tot deze pagina.

Reputatie 7

Hi @Aartb1148, je hebt nu als het goed is wel toegang! :slight_smile:  

Hi, ook ik heb me als tester aangemeld maar krijg de melding dat ik geen toegang heb tot de pagina. Daarbij hebben we opeens geen tv meer :(

Misschien even de Software opnieuw binnenhalen, tv kastje uit dmv stekker uit stopcontact, UTP kabel loshalen dan box opstarten door de stekker er weer in te doen, als de box meld geen verbinding de UTP kabel er weer in doen.

Hoop dat het werkt met het nieuwe platform.

De moderator zal je toegang geven tot de test pagina als die het leest.

Reputatie 2

Hoi ik heb me zelf ook aan gemeld alls tester en mijn tv box werkt gewoon allen ik kom niet op de pagina. Ik krijg dan te zien dat ik nog geen toegang heb.

Reputatie 7
Badge +4

Kan heel even duren voor je toegang hebt. Ik verwacht dat je vandaag, uiterlijk morgen toegang hebt. :)

Reputatie 7

Hi @Fagteh, tof dat je mee doet aan de test! De accounts voor de Community worden ‘as we speak’  omgezet. Ik heb het zojuist handmatig voor jou omgezet en je hebt nu toegang tot het test gedeelte! :slight_smile:

@Bas.L Voor jou geldt hetzelfde en ik heb gereageerd in het andere topic waar je ook een bericht hebt geplaatst. :wink: