Beantwoord

Vernieuwde TV Mobile TV

  • 11 January 2021
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Ik doe vanaf het begin mee aan de vernieuwde TV Mobile TV. Dit blijft problemen opleveren en op dit moment ben ik er helemaal klaar mee. Het is niet normaal werkend te krijgen en dezelfde problemen blijven bestaan en lijken niet opgelost te worden:

-De app op mobiel werkt nog steeds niet zonder problemen, de verbinding loopt steeds vast

-Via Google Chrome inloggen op TV Anywhere gaat nog steeds niet probleemloos, de programma's lopen steeds vast

 -De TV-ontvanger blijft problemen geven. De TV-box loopt steeds vast, als b.v. de TV-gids gekozen wordt en daarna wil je terug naar TV dan is er geen beeld, programma's blijven om een pincode vragen, ondertiteling blijft in beeld komen enz. enz.

 

Nu lees ik op het forum dat een deel van de problemen veroorzaakt wordt door de DrayTek-modem. Nu heb ik ook nog deze modem. Kunnen jullie ervoor zorgen dat deze op korte termijn vervangen wordt? En waarom wordt dit niet pro-actief gedaan bij de klanten als je weet dat deze problemen veroorzaakt? Graag een spoedige oplossing.

icon

Beste antwoord door Boris 14 January 2021, 13:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @SjoerdGoedhart,

Dank je wel voor je bericht en het delen van je gevoel. We doen ons best om jullie feedback door te voeren en verbeteringen te implementeren. Om ook jouw feedback hierin mee te nemen, wil ik je vragen om je gevoel te delen in dit topic (link is klikbaar). Hier verzamelen we op een centrale plek de issues en zorgen we ervoor dat jullie feedback aankomt op de juiste plek. 

Reageer