Beantwoord

Verschil in grootte afstandsbediening TV Box met harddiskrecorder?

  • 12 August 2017
  • 3 reacties
  • 426 Bekeken

Bij het opnemen en afdraaien en alle andere handelingen is de afstandbediening erg klein. Hadden we bij Vodafone geen grotere?
icon

Beste antwoord door Sander 15 August 2017, 10:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi Theodorus355,

Een grotere afstandsbediening en grotere duidelijkere knoppen, ik begrijp helemaal het voordeel hiervan. We gebruikten twee verschillende afstandsbedieningen. Ik heb van beide een plaatje toegvoegd. De tweede gebruiken we niet meer. Ik ben hier echt blij mee. Die eerste is namelijk veel duidelijker. De grootte van beide afstandsbedieningen is vrijwel gelijk. Wij hebben dus geen alternatieve afstandsbediening (meer). De meeste winst is dus te halen bij een universele afstandsbediening. Dan heb je volop keus in grootte en vorm.

Sander ik heb op de site van T-Mobile gezien er een tweede model is en groter. Met de huidige is aan en uit geen probleem. Maar als ik wil opnemen en afdraaien dan is het voor mij moeilijk. Ik heb dit jaar twee oog operaties achter de rug en het zicht is er niet beter op geworden. En die andere afstandbediening die ik gezien heb is niet alleen groter mee ook duidelijker. En die had ik toen ik bij vodofhone zat. Zou je eens voor me willen kijken Sander ben ook bereid om deze te betalen?
Reputatie 7
Hoi Theodorus355,

Bij een nieuw abonnement kan ik mij voorstellen dat het even wennen is aan een nieuwe afstandsbediening. Ten tijde van Vodafone maakten we gebruik van dezelfde hardware en dus ook dezelfde afstandsbediening. Mocht je nou echt deze afstandsbediening te klein vinden of niet prettig vinden in gebruik, dan kun je overwegen om een universele afstandsbediening te kopen. Dit staat buiten het abonnement van T-Mobile, maar is verkrijgbaar in de meeste electronica winkels.

Succes!

Reageer