Eergisteren een e-mail ontvangen met de volgende tekst:
"We vinden het belangrijk dat je altijd zorgeloos kunt TV kijken met ons. Daarom is het tijd voor een upgrade van je Interactieve TV Box. We vervangen je TV Box helemaal gratis met een nieuw exemplaar. Dan heb jij in ieder geval de juiste apparatuur in huis en kunnen wij sneller aan de slag met het verbeteren van jouw TV ervaring."
En ik dacht is dat even een mooie service de oude langzame tv boxen worden geupgrade, super.
Vandaag de nieuwe TV boxen (Kamai510b) binnen gekregen en de Box in de woonkamer omgewisseld, installatie etc gedaan en het apparaat werkt.
Tot mijn verbazing is de TV Box een stuk langzamer dan de oude (Amino A140), de nieuwe box had echter net een update gedraaid en komt net uit de doos dus nog even een power cyclus gegeven een half uurtje laten bijkomen met tv kijken. Helaas de "nieuwe" TV Box (Kamai510b) is een stuk trager met zappen, in de guide en met tv-gemist. Dit is geen Upgrade maar een Downgrade.
Na wat lezen op het forum blijkt dat jullie ook Nieuwe TV Boxen hebben.
Link naar post over nieuwe TV box
"Hi Bremg, de Kamai 510 zijn we inmiddels al aan het vervangen voor de nieuwe Kamai 610 maar op dit moment wordt deze alleen nog aangeboden aan nieuwe klanten. We blijven ook de "oude" TV boxen gewoon updaten en deze hebben dezelfde functies al de nieuwe dus ze zijn zeker niet verouderd!"
Het lijkt er dus op dat er iets mis is gegaan met het opsturen van de Upgrade TV boxen en heb ik per ongeluk de 510 ontvangen in plaats van de 610.
Hoe kunnen we dit het beste oplossen? Moet ik de 510 boxen weer terug sturen?
Met vriendelijke groet,
Peter.
Beste antwoord door Hidden.nld
Bekijk origineel